Medya: Usui...
İyi Okumalar
Rikan'ın Ağzından
Teyzem tuutturdu Usui de Usui. Sho da ayrı mesele zaten,babam desem yemekte "Ben kızımı hiç kimseye vermem!!" deyip duruyordu. Bende her zaman "O benim sevgilim filan değil!!!"diyordum ama nafile. Teyzem şimdiden gelinliklere bakıyordu. Çıldıracağım!!!
Neyseki yemeğe sadece Dylan gelmişti. Sahi Usui niye gelmemişti? Babamın dediğine göre iş arkadaşlarıymış gelenler ama Usui ve Dylan küçüklükten beri arkadaş yani Usuininde zengin olması gerek. Neyse umrumda değil. Zaten dünkü olaylar ve o hediye beni çok kötü yaptı,özellikle Ericayı.
Yatağımdan tam kalkacakken tepemdeki teyzem beni korkutmuş ve sırt üstü yere kapaklanmıştım. Teyzem bana sırıtıyordu. JETON DÜŞTÜ!!! Bugün okul var ve eğer beni takip ederse Usuiyi görecek. Lanettttttt!!
Hışımla yerden kalktım ve teyzemin ne soracağını anladığımdan
"HAYIR!!"dedim.Ve Odamdaki banyoya girdim.
***
Kahvaltıda teyzem iki elini birleştirmiş bana "Lütfen! Lütfen! Lütfen!" diyordu.Tabiki cevabım hayır.Kahvaltımı bitirdim ve 'İzninizle' diyerek evden ayrıldım. Sagaki arabanın kapısını açmış beni bekliyordu.Arabaya bindim ve küçük çaplı bir şok geçirdim.
"HAYIR,TEYZE VE ASLA!!"ne ara kadın arabaya binmişti.
Kolundan çekiştirerek arabadan çıkardım.Arabaya bindiğimde sesli bir şekilde nefes verdim.Okulun önüne geldiğimde etrafı iyice süzdüm.
"Hey!Beni mi arıyorsun?" geldi başımın belası.Bahçe kapısına sırtını yaslanmış mor gözüyle bana bakıyordu.
Hiç tanımıyormuş gibi yapıp saçımı ona doğru attım çünkü teyzem kesin beni takip etmişti, eminim. Havalı havalı yürürken bir yandan gözümle Ericayı arıyordum. LANET ÜSTÜNE LANET! NEDENNNNNN???
Ericayı görmemle yanındaki üç belayı görmem ve Usuini elinden tuttuğum gibi ağacın arkasına geçmem bir oldu. İki ucuda kötüydü. Ya teyzeme yakalancaktım ya da şu an Ericanın yanında olan üç belaya.
Düşünüyorum, düşünüyorum. Ben düşüne duruyum arkamdan birisi flaş patlattı.
"Usui popomu mu çekiyo-"
"Bunu evlenince resim panonuza koyarsınız küçük aşıklar."
"Haa?"
Kahretsin! Teyzem bizim fotoğrafımızı çekmişti. Şimdi ne yapacaktı onu Allah bilir!!
"Evlenmek!? Aşıklar?! Rikan?!"
"Sevgilim. En iyisi sınıfa çıkalım. Değil mi teyze?"
Usuinin gözleri yuvalarından çıkacaktı şimdi. Teyzem pek tatmin olmuşa da benzemiyordu.
"Daha çok gençsiniz olmaz öyle!! Ne okulu ?" (Y.N: Ben böyle teyze için canımı veririm)
"Benimle gelin." dedi devam ederek ve Usuinin kolundan tutmuş çekiştiriyordu.
"RİKANN! BURADA NELER OLUYOR!!"
"ÖZÜRRR!!" Olayı öğrenince bayağı şaşıracağı kesin.
***
Usui'nin Ağzından
Rikanla birlikte yürürken Rikan konuşuyordu.
"Şey seninle sevgiliyiz-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
∞İyi Ki Varsın∞
HumorRikan ve Erica. İki iyi arkadaş. Usui ve Dylan. Rikan ve Erica ile uğraşmaktan zevk alan iki iyi arkadaş. Bu dörtlünün eğlenceli ve komik maceralarına birer bilet alın. "İyi Ki Varsın"