"-Baekhyun, buna dimineata!" spuse Kyungsoo zambind. "Nu mi-ai raspuns la mesaje. Esti in regula?"
"-Imi pare rau, dar eram destul de obosit si am uitat complet"
Kyungsoo il imbratisa pe Baekhyun. Era chiar dragut, iar parul lui roscat ii placea mult. I-a ciufulit parul, apoi au mers impreuna spre scoala.
*
"-Baekhyun, poti sa vii la mine dupa scoala?" intreba Kyungsoo punandu-si cartile in ghiozdan.
"-I-Imi pare rau, dar trebuie sa fiu undeva dupa scoala"
"-Lasa-l, Kyungsoo. El nu are prieteni. E doar un depresiv, prost si slab. Nu iti mai bate capul cu el" se auzi o voce din spatele clasei.
"-Kai, nu te mai consuma atat pentru un fraier. Cei ca el nu merita atentie" spuse Chen impingandu-l pe Baekhyun.
Baekhyun a oftat, apoi si-a luat ghiozdanul in spate. Kai si Chen mereu isi bateau joc de el. Nu ii placea, iar acum s-a facut de ras in fata singurului sau prieten.
"-Imi pare rau.." mormai Baek iesind din clasa. S-a indreptat rapid spre baie. Ii era rau, si simtea cum mai avea putin si vomita.
Si-a aruncat ghiozdanul intr-un colt al baii, apoi s-a sprijinit de chiuveta, privindu-se in oglinda.
"-Chiar sunt slab.." ofta el.
"-Ce, acum incepi sa plangi? Doar asta stii sa faci, nu?"
Baek respira greu. In spatele lui erau Kai si Chen, din nou. Doamne, cat nu ii suporta. Si acum, ar dori sa dispara.
"-Lasati-ma.."
"-Nu pana nu ne dai ceva, curva"
"-E-Eu nu sunt curva!" tipa Baek.
"-Prinde tupeu, Kai" rade Chen prinzandu-i mainile si lipindu-l de perete.
Inima lui Baek batea mai tare decat normal. Ii era frica si nu stia ce sa faca. Nu putea sa se miste, pentru ca cei doi l-ar fi batut rau, rau de tot.
"-Hai, pisoi. Un blowjob micut, ce zici?" spuse Kai prinzandu-i barbia, privindu-l superior.
"-N-Nu vreau! Plecati dracului!" tipa Baek smucindu-se.
"-Ne injuri?" spuse Chen plesnindu-i puternic obrazul.
"-Taci, javra!" spuse Kai incruntandu-se.
"-L-as face eu sa taca" ranji Chen bagandu-si degetele in gura celui roscat. Le adanci din ce in ce mai mult in gura lui, pana cand Baek a inceput sa geama.
Aproape ca plangea si era lipsit de aparare.
"-Iti place, huh?" zambi Kai bagandu-si mana in pantalonii lui Baekhyun.
"-I-Ia mana!" gemuse Baek, incercand sa ii indeparteze mana lui Kai.
"-Taci!" se incrunta Chen adancindu-si mai mult degetele, facandu-l pe Baek sa tuseasca si sa se innece.
Baek a inceput sa planga si sa scanceasca. Kai ii strangea puternic membrul si nu ii placea deloc. Era oribil.
"-Lasati-l, javrelor!" striga Kyungsoo impingandu-i pe cei doi, punandu-se in fata lui Baekhyun. "Nu va mai atingeti de el!"
Baekhyun a cazut in genunchi, plangand cu lacrimi amare. Dorea sa moara, sa dispara.
"-Doar ne distram si noi" pufni Chen.
"-Care e problema ta?" se incrunta Kai.
"-Ei bine, el nu se distreaza, absolut deloc! Plecati! Marş de aici!"
Kai si Chen isi dadura ochii peste cap, iesind apoi din baie.
"-Credeam ca e mai de treaba si ca nu sta cu ratatii" spuse Chen facand botic.
"-Nicio grija, puiule. Te poti juca cu mine diseara, iar apoi, ne gandim ce sa ii facem curvei, bine?" spuse Kai sarutandu-i fruntea lui Chen.
Baek plangea, ramanand aproape fara aer. Statea ghemuit, suspinand in continuu.
Kyungsoo s-a ghemuit langa el, luandu-l in brate. I-a sters lacrimile si i-a sarutat obrajorii.
"-Sunt asa slab.." murmura Baek.
"-Nu spune asta, Baekhyun. Nu esti slab" spuse acesta mangaindu-i spatele.
"-Haide, ridica-te"
Kyungsoo l-a ridicat pe Baek, l-a sters de praf, apoi i-a dat ghiozdanul.
"-O sa te duc pana acasa. Vreau sa ma asigur ca nu patesti nimic"
"-E-Eu nu ma duc acasa. Am treaba, dar multumesc pentru ce ai facut. N-Ne mai vedem" spuse Baek plecand din baie, alergand pana a iesit din curtea scolii.
ce shitty e:(