"Ne çabuk alıştın, göt.", diye mırıldanıyor Mark. "Dünden razıydı zaten.", diye de onaylıyor onu Donghyuck.
Ne tatlı bir çift ama.
"Hepinizin süt dökmüş kediye dönmesine gerek yoktu.", diye sızlanıyor Jaemin. Ve yavaşça kolunu omzundan çekiyor.
"Sadece dalga geçiyordum."
***
"Jaemin çok tuhaf davranıyor.", diyor Renjun. "Kendi kız arkadaşını öpmüyor mesela."
"Belki de ilk defa bir provada öpüşmek istemiyordur.", diyorum.
"Haklı olabilirsin.", diyor. Ve telefonu çalıyor. Arayan, Bayan Lee.
"Öpüşme sahnelerinde dikkat et de, suratına öksürmesin.", diyor gülerek.
"Yarın görüşürüz!"
***
"Bu kadar gergin olma.", diyor Jaemin çantasından senaryo metnini çıkarırken.
"Gergin değilim.", diyorum. Ama yalan söylüyorum. Midemdeki kelebekler bağımsızlığını ilân etmiş, ağzından bile çıkabilecek gibi hissediyorum.
***
"Saygısızlık edersem bu kutsal tapınağa,", Jaemin bana yaklaşıyor.
"Şu değersiz elimle; razıyım çekmeye cezamı:"
"Dudaklarım, bu iki utangaç hacı, yüz sürüp mihrabına,", elimi tutuyor, ona dönüyorum.
"Hazırdır, bu kaba teması nazik bir öpüşle yumuşatmaya."
Ellerim terliyor, belli etmemeye çalışıyorum. "İyi yürekli hacı! Haksızlık ediyorsun eline,"
"Saygılı bir bağlılık var tutuşunda;"
"Hacıların eli, ermişlerin eline değer,"
"Onlar böyle avuç avuca öpüşürler."
Gülüyor. Tanrım, çok güzel. "Dudakları yok mudur, ermiş ve hacıların?"
"Vardır, ama Tanrı'ya yakarmak için kullanırlar.", diyorum. Şu ana kadar gerginlikten saçmalamamam bir mucize.
"Öyleyse sevgili ermiş, dudaklar yapsın ellerin yaptığını.", eli yavaşça yanağıma gidiyor.
"Yakarıyorlar işte, inanç dönmesin n'olur umutsuzluğa."
"Kımıldamaz ermişler yakarını dinlerken.", diyorum. Bu konuşmanın sonunun nereye gittiğini biliyor olmak geriyor beni.
"Kımıldama öyleyse yakarım gerçekleşirken,", hafifçe gülüyor.
"İşte senin dudaklarımla, dudaklarım arındı."
Yanağımı öpüyor.
Hayır, kesinlikle kızarmaya başlamıyorum. Saçmalamayın.
Ve bu garip anı bozan bir şey oluyor.
Çok sevgili telefonum çalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
romeo and juliet | nomin
Fanfic"Jaemin Romeo'muz, Mina ise Juliet'imiz olacak diyor Bayan Moon. "Ve Jeno da yedek Romeo."