Amint Lucifer felfogta, hogy cserben hagytál, megpróbált elmenekülni. Talán sikerült is volna neki, ha hirtelen nem jelenik meg Roy kezében egy tűzből álló íj. Bár tegez nem volt hozzá, ahogy a férfi a megfelelő pózba állította a karját és húzni kezdte a húrt ujjai közt megjelent egy hosszú lila lángból álló nyíl, amit a bőrszárnyú felé lőtt.
A bukott angyalnak nem volt menekvése. Miután lezuhant és Roy eléje állt, eltűnt fekete szörnyalakja, pedig nem állt szándékában visszaváltozni. Így, hogy lekényszerítették róla, szinte meztelennek érezte magát.
- Beszélgessünk. - hajolt le hozzá Roy. Sokan köréjük gyűltek. Lucifer jól láthatóan nyelt egy nagyot. - Az előbbi lények hozzád hasonlóak voltak, tehát a véremet vagy nem használtátok még, amit kétlek, vagy nem rajtuk. Azt szeretném tudni, hogy hol vannak ezek a lények.
- Én is sok mindent szeretnék tudni. - jegyezte meg a bukott, de nem bátorságból, félelme szinte tapintható volt.
- Például, hogy mi lesz, ha nem felelsz? - kérdezte vigyorogva Roy.
Lucifer felordított, mikor testét lila szikrák kezdték égetni.
- Ez megfelelő válasz?
- Ez milyen tűz, Roy? - kérdezte Ark. Még mindig ledöbbentette fia hatalma.
- Míg a pokoltüzem a legerősebb, gyors halált hoz, ezzel szemben a lila lángok lassan, fájdalmasan hozzák közelebb a véget. - mesélte a férfi még mindig a bukottat figyelve.
- Általában az egyszeri alkalomtól is megered a foglyok nyelve, de te nem fogod olyan könnyen adni magad, igaz? Ez esetben, kérsz még Lucifer? - kérdezte Roy, miután a lila lángok teljesen eltűntek.
- Dehogyis! - a bukott szemeiben valódi rettegés csillant.
- Tehát, hol vannak azok a teremtények? - tette fel még egyszer a kérdést Roy, miközben kiegyenesedett és mellkasa előtt összekulcsolta kezeit. Az eddig látott gyermeknek, szinte nyoma veszett...- A Földön.
Roy összehúzott szemöldökkel meredt maga elé.
- És mire képesek?
- Azt nem tudom.
Újabb szikrák csaptak fel és azt követték Lucifer sikolyai.
- Az emberek vérén élősködnek! - kiáltotta a bukott.
- Vámpírok? - hüledezett Muri, míg az angyalok többsége értetlenül néztek egymásra.
- Azok csak mesék. - jelentette ki Kalim már emberi alakjában. - Az emberek gyakran összetévesztik a démonokat a mesebeli teremtményekkel.
- Ez nem mese! - közölte határozott hangok egy magas, izmos, hófehér hajú és szürke szemű férfi, fekete szárnyai voltak...
- Ezt elmagyaráznád, Raguel? - kérdezte Raphael.
- Nem csodálom, hogy nem emlékeztek már rá. - kezdte a férfi előrébb lépve. - Még az első Ördög alatt szolgáltak ilyen lények. Minden legendának van alapja.
- Ez akkor volt, amikor a 7 főbűn megjelent? - vakarta meg a fejét egy rövid zöld hajú és arany szemű arkangyal.
- Tényleg. Baltazár volt ilyen lény. - értett egyet Michael.
- De milyen lények ezek? - kérdezte Roy.
- Baltazár az első fődémon. - kezdett bele a Sátán. - Mondjuk úgy, hogy Michael pokolbeli megtestesítője. Míg ő elhalmozza jó tanácsokkal és isteni ajándékokkal a halandókat, addig Baltazár rajtuk élősködik. Nevezhetjük őket vámpíroknak, mivel az emberek vérét szívják és megfosztják őket egyes emlékeiktől, hogy a sajátjukká tegyék azt.
- Csak azt nem értem, hogy születhetett a fiad véréből ilyen lény. - jegyezte meg a zöld hajú arkangyal.
- Lehet Safry Baltazár leszármazottja? - gondolkodott hangosan Roy.
- Fogalmam sincs. - rázta meg a fejét apja. - Később született, mint én, de talán...
- Nincs talán. - vágott közbe Raguel. - Baltazár leszármazottjait kiirtottuk.
- Akkor a másik ötletem valószínűbb. - jegyezte meg Roy újfent gondolataiba merülve.
- Másik ötlet? - kérdezte kíváncsian a zöld hajú férfi.
- Mi van, ha a vérem Baltazár és serege feltámasztásához kellett?
- De az lehetetlen. - jelentette ki Raguel.
- Már miért lenne az? A Sátán fia vagyok és használom a Pokol erejét.
- Ez megmagyarázná, hogy Ayase miért nem lett volna elég. - vette át a szót Ark.
- De te nem vagy igazi ördög. - jegyezte meg egy hosszú rózsaszín hajú és lila tekintetű nő, akinek szintén fekete szárnyai voltak.
- Ez ki kérem magamnak! Nálam igazibb ördög nincs Ramiel! - hogy kijelentését hatásosabbá tegye Ark magára mutatott.
- Ez mos lényegtelen. - legyintett Roy a témán. - Lucifer, mit akar a vámpírokkal Safry?A bukott angyal megremegett a megszólítástól; remélte, hogy megfeledkeznek róla a nagy eszmecsere közben.
- Ezt tényleg nem tudom. - mikor Roy tett felé egy fenyegető lépést ijedten folytatta. - Safry csakúgy elengedte őket, mondván, hogy úgy sem tudnak ellenállni saját vágyaiknak.
- Saját vágyaiknak? - nézett kérdőn az arkangyalokra Roy.
- Baltazár ellent mondott az urának, ezért az megátkozta őt és egész seregét. - magyarázta Ark.
- A Vér Átka. - jegyezte meg a zöld hajú arkangyal.
- Csak tudnám Sariel, hogy ilyenkor miért csillog a szemed. - emelte fel érdeklőn egyik íves szemöldökét Ramiel.
Sariel csak széles mosolyra húzta a száját.- Tehát nem önszántából lett ilyen. - tért vissza a témához Roy.
- A szörnygyártás valahogy kezd szokássá válni odalent. - jegyezte meg Kalim csípőre tett kézzel.
- Ja, baró volt a külsőd. - vigyorgott rá Sariel.
- Neki köszönhetem. - bökött Luciferre a férfi nem valami hálásan.
- Furcsa, hogy az utánzat jobb, mint az eredeti. - vetette oda a bukott testvérének az arkangyal.
- Vegyél visszább, Sariel! - nézett fenyegetőn a férfira Lucifer, miközben fogait csikorgatta.
- Ne akarj magadra haragítani egy tornádót. Az árulásod nincs elfeledve. - ugyan a zöld hajú még mindig mosolygott, arany szemeiben ijesztő fény villant.A bukott végignézett a köré gyűlteken. Valóban nem lett volna esélye 6 arkangyal és a pokol szülötteivel szemben.
- Most mi legyen Michael? - kérdezte Bryn. - Ha nem is önszántukból, de a vámpírok bántani fogják az embereket.
- Okos kislány. - kacsintott rá Sariel.- Erre a hülye is rájön! - vetette oda Bryn, de ezzel csak annyit ért el, hogy az arkangyal még szélesebbre húzta a mosolyát, ami nagyon dühítette.
- Talán a teremtőjükre hallgatnak. - jegyezte meg halkan Uriel. Még mindig Roy mellett állt, de már nem csimpaszkodott bele, mint egy kiskutya.
- Safry nem hiszem, hogy ura lenne a helyzetnek, máskülönben ma a vámpírok is itt lettek volna. - közölte Ark.
- Nem rá gondoltam, hanem arra, akiből ténylegesen születtek. - mutatott a kék hajú és szemű arkangyal Royra.Mindenki rászegezte a tekintetét.
- Ez már valószínűbb. - morogta Raguel, mintha nem akarná elhinni, hogy ő is egyetért.
- Remek. - sóhajtott fel Roy. - Akkor le kell mennem a Földre? - kérdezte Michaeltől, aki kevésbé határozottan, de bólintott. Nem tartotta túl jó ötletnek Royt az emberek közé engedni ilyen alakban.
YOU ARE READING
A Pokol Bukottja
FantasyGondolom a címből is rá lehet jönni, hogy a pokolhoz van köze, de nem az van a középpontban. A történet már ki van dolgozva, szóval folyamatosan fogom írni, ha pedig nem, akkor nincs netelérhetőségem vagy feldobtam a talpam... Három részre van osztv...