Laku noć.
Malo sutra laku noć.Neću moći da spavam celu noć.Sigurna sam.Koja sam ja budala.Zaklela sam se.I opet to kršim.Ali, da li je Alec drugačiji?Ne.Ne budi glupa.Svaka to kaže.On je drugačiji.Promeniće se on.Hoće juče.Svaka budala pada na to.Klasična tinejdž priča.
Ali ne i moja.
Jutro.Sunce se probijalo kroz moje roletne.Nisam ni oka sklopila.Pogledala sam na sat.Bilo je tek pola šest.Zasigurno neću zaspati ponovo.Zašto onda ne bih bila malo produktivna.Navukla sam svoju nike trenerku,jer nosim samo nike..i uzela slušalice.Na izlasku sam videla Lucasa kako spava na sofi.Osetila sam trunčicu sazaljenja pa sam ga pokrila kako se ne bi smrzao.
Ulice su bile puste.Krenula sam da trčim i počela da se gubim u svojim mislima.Na telefonu je išla pesma od HRVY-ja Personal.Prepustila sam da me ritam ponese i počela sve brže da trčim.To me je izmorilo te sam odlučila da sednem na prvu klupu koju sam ugledala.Srušila sam se na nju i počela da listam po početnoj na instagramu.Hannah nije izostavila da izbaci slike od sinoć.Na njima je bio i jedan dečko koga nisam prepoznala.Onda sam se setila.To je sigurno onaj Dylan o kome je Hannah pričala.
Da vidimo mi to čudo.Korisničko ime: @angel-of-fortune.Jako dubokoumno.Opa,sve neke modeling slike.Hann je bila u pravu,jeste sladak.
Iz mog stalkovanja prekinuo me je sladunjav muški glas.Pitao me je da li je mesto pored zauzeto.Podigavši pogled videla sam da je to on.To je Dylan.
"Da..Jeste." uspela sam da promrmljam..
Kako je sladak.Ima plave oči i savršeno stilizovanu kosu pepeljasto plave boje.Ima lepšu kosu od mene.WTF šta koristi ovaj lik?Rekla bih da je mojih godina.Bože,gde Hannah nalazi ovakve?Sve na šta naletim jeste ALec.Dobro,nije da se žalim.Vratiću se ja mom telefonu pre nego primeti da buljim.Listajući po feedu slučajno sam pustila neki video od Shawna.I dalje sam imala gomilu stranica koje sam zapratila kad sam bila luda za njim,i jednostavno me je mirzelo da ih brišem.
"OMG!Ti isto slušaš Sawna?" iznenađeno je dodao Dylan.
Ah da valjda.Mnogo se promenio u poslednje vreme.
"Znamm... i meni se tako čini.O nepristojan sam.Ja sam Dylan Allen."
Freya.Nekako već znam ko si.
"Kako misliš?Radiš za CIA?"
Duhovito.Ali ne.Mislim da ti znaš moju drugaricu Hannah.Ona mi je pričala o tebi.
"Ah,litlle Hann.Idemo zajedno na pravni.Super je ona."
Nastavili smo našu priču u nedogled.U jednom trenutku sam počela da se tresem od hladnoće.Kako i ne bih bila sam samo u atlet majici.Dylan mi je dao svoju trenerku.Koju sam "slučajno" zaboravila da mu vratim.Priznajem,nike,dečko ima stila.Razmenili smo brojeve i vratila sam se u stan.
Lucas je već ustao i jeo pahuljice u kuhinji.Danas nismo imali predavanja a mene je trčanje iscrpelo,očigledno nisam bila sportski tip.Ne znam,zašto sam to uradila.Verovatno neću to da ponovim.SIgurno neću.
Istuširala sam se i zavaila u krevet te me je ubrzo sustigao i san.
Lucas's P.O.V.
Dok sam dovršavao doručak začulo se zvono na vratima.Otvorio sam ih i ono što me je sačekalo iza njih me je zaprepastilo.
"Ćao Luke,druže šta ima?"
Šta ti tražiš ovde,Alec?Nisi dobrodošao.Odlazi.
"Nisam došao kod tebe.Jel' Freya tu?"-ušao je unutra i počeo da razgleda okolo.
Spava.Mislim da ne želi da te vidi.-već na ivici da puknem sam progovorio.
"Ne znaš ti ništa.Koja je njena soba?"
Nećes ti nigde.-isprečio sam se ispred vrata,kako ne bi prošao.
"Ahh,Lucas ne želimo da se ta nesreća na tvome oku ponovi."-kroz zube je rekao,gledavši u moju modricu.
Ne želim više problema.Kada je majka juče videla modricu nije joj baš bilo drago.Molila me je da joj kažem šta se dešava.Nisam mogao.Lagao sam je da sam udario o sto.Nije baš primila priču ali morala je time da se zadovolji.Ne želim da se više nervira zbog mene.Previše je propatila.Bio sam jako nestašan kao klinac.Svašta sam joj prerađivao mislim da mogu da se sudržim sada.
Sklonio sam se,nerado.Alexander je ušao u njenu sobu.Rešiču ga se drugi put.Imam predavanje za 10 minuta,ne zelim da ga ostavljam samog sa njom ali nemam drugog izbora.
Freya's P.O.V.
Osećala sam lagane pokrete po svom licu.Naglo sam skočila i otvorila oči.
"Ćao ledena kraljice."-nasmejao mi se Alec.
-A..Alec?!Šta ti radiš ovde?-uštinula sam se kako ne bih bila sigurna da sanjam.
"Preslatka si dok spavaš.Nisam hteo da te budim.Lucas me je pustio unutra."
-To i dalje nije odgovor na moje pitanje.-zarumenela sam se ali idalje držala hladan izaraz lica.
"Pa pošto smo sad par,treba da provodimo vreme zajedno.Zato te vodim na jedno mesto."
-a)Mi nismo par.
b)Ne mogu imam predavanja.
"Proverio sam i ne nemaš.Ne laži me.Spremi se i idemo."
Nije kao da imam izbora.Nećeš otići ako ne pođem zar ne?-klimnuo je glavom.
Okej onda.Izvukla sam duboke crne farmerice iz ormara i sivu majicu sa natpisom "not your bae".Pustila sam kosu koja se ukonlala od plentenice i obula sive starke.Stavila sam malo šminke.Dok sam nanosila karmin primetila sam da me je Alec posmatrao.
"Prelepa si Freya."
Nisam htela,ali primetio je da mi je laskalo ono što je rekao te je prišao i ostavio kratak poljubac na mojim unsama.
-Alec!!! Skinuo si mi karmin.
"Ne treba ti lepa si i bez njega"-nastavio je on njegovu priču.
Seli smo u auto a kada sam pitala Aleca gde idemo rekao je da je to iznenađenje.Malo sam se iznervirala i nastavljala da ga napadam ali je on bio uporan i na kraju sam ostala bez odgovora.
Auto se zaustavio na prilazu jedne zgrade.
*****
Evo novog nastavka.Malo je kraći ali bar sam uspela da izbacim.Takodje sam update-ovala deo u kome vam je cast pa pogedajte ako vas ne mrzi.
LY ❤
VOTE AND COM
YOU ARE READING
Lost In Your Soul
Teen FictionŠta to ima u tvojim očima što me je promenilo iz korena? Da li je sve na svetu slučajnost ili sudbina? U njegovoj duši sam se izgubila da tvoju nisam videla. Ljubav je slepa, ako je ljubav bila. *priča može da sadrži jak jezik i teške scene * ...