Arkadaşlar merhaba, yeni bir kurguyla karşınızdayım bu kitabın içeriğini ellemiyorum fakat gölge isimli kitabın yazarıyla konuşup anlaştık. Onun karakterlerine kitabımda yer vericem . Yakında sizler ile.
Multimedia: Nikah elbisesi
Beyaz sağ ve sol tarafından kesimli balık model uzun elbisemi giymiş nikaha gidiyordum. Yağmur ve Ece arkadaki arabada geliyordu. Düğünüme bile gelmeyen Ece... nedenini anlatmamı ister misiniz, meğersem haberi yokmuş. O gün telefonda kimi gördüğümü merak ediyorsunuz değil mi? Cenk... benim onunla öpüştüğüm için tecavüze uğrayıp hamile kaldığım Cenk... Eceyle sevgililermiş üç haftadır. Çok mutlu oldum deyip hiç bir şey anlatmadım ona. Mutlu olmasını istiyordum senelerce beni cenkten koruyan oydu, cenkten kaçtığım zaman babası sayesinde cenkin beni bulmamasını sağlamıştı. Babası emniyet müdürüydü. Kocam ise uyuşturucu satıcısı. İkileme bakar mısınız, yakın arkadaşımın babası Fırat amca emniyet müdürü, benim kocam ise uyuşturucu satıcısı. Bunu düşünürken tövbe yarabbim ya diye dışımdan konuşmuşum da farkında değilim. Berke nin bana noldu güzelim demesiyle kendime geldim.Ona baktım ve o eşsiz yakışıklılığı... Ah Güzel Allahım... Neler yaratıyorsun yarabbim, neyseki çocuğum güzel olacaktı o kesindi. Gen güzeldi napalım, yok birşey canım dedikten sonra önüme döndüm. Canım mı dediğinizi duyar gibiyim. Hayır onu affetmedim, hayır onunla barışmadım. Ama evde gerginlik olsun istemiyorum, özellikle onun soy ismini alacağım gün gerginlik olsun istemiyordum. Son iki gündür alttan alıyordum aslında sebebi birazda Eceyle , cenkti. Onlar mutluydu gözümle görmüştüm, neden burnumun dibindeki yakışıklı adama iyi davranmayarak evliliğimi mahvedeyim diye düşündüm o gün.
Telefon konuşmasının olduğu gün Berke işteydi ve gelene kadar bol bol düşündüm. Hatta yemek yapmış kocamın geleceği saate yakın sofrayı hazırlamıştım. Canımı yaksın istemiyordum, karnımda onun bebeğini taşıyordum. Bebeğini taşıdığım bir adama gereksiz yere taşkınlık yapıp ilişkimi kötüleştiremezdim. Yağmur da böyle yapmam gerektiğini söylüyordu.
~Öğlen~
Üstüne üstlük geçen gün o telefonu kapattıktan sonra yemek hazırladım dedim ya, tamam o gün sıkıntı çıkmamıştı. Ama ertesi sabah Berkenin siyah tişörtünü bulamamasından tartışma çıkmıştı. Ve ona zaten burada isteyerek durmuyorum bir de sana karılık mı yapıcam, tecavüz ettin lan sen bana. Diye sesimi yükseltmiştim. Ve işte o an hayatımda bir erkeğin gerçekten pişman olduğunu gördüm, 24 yaşındaki koskoca holding yöneten adam yere diz çöküp karşımda hıçkıra hıçkıra ağlamıştı, ağlıyor bir yandan bilseydim ömrün boyunca benden nefret edeceğini yapar mıydım? Bende çok isterdim mutlu bir evliliğimiz olsun. Aşkla büyütelim çocuğumuzu ama hepsini mahvettim Allah benim belamı versin, Büşra çok canım acıyor.Bu cümlesi içimi sızlatan cümleydi, bu cümlesinden sonra kollarımı onun vücuduna sarmış saçlarına öpücükler konduruyordum. Ben bana tecavüz eden adama acıyordum. Acıncak halde olan bendim ama canı yanan oydu görebiliyordum. Yağmura bunu anlattığımda karnındaki bebek onunla aranda bir bağ kurmuş olabilir, yada hamilelikteki hormonların herşeye pozitif bakmanı sağlıyordur demişti, mantıklıydı. Daha düğünümün olduğu gün Berkeden ölesiye nefret ederken, şimdi ona senden nefret etmiyorum demiştim. Üstüne üstlük ellerimi yüzüne yerleştirmiş ve onunla öpüşmüştük. Tamam öpüştüğüm insan kocamdı ama biz severek evlenmemiştik.
Bana tecavüz ettiği için zorla evlenmiştim. Ama şimdi kocama sarılıyor, gülümsüyor ve onu öpüyordum. Bunu istemesemde belkide zorunda olduğum için yapıyordum. Kahvaltı masasını topladıktan sonra işe gitmek için hazırlanan Berkenin merdivenlerden aşağı indiğini gördüm. Bulaşıkları toplarken belime ellerini sarmasıyla irkilmiştim. Boynuma kafasını gömüp kokumu içime çekti ve daha sonra konuştu. Ufacık karnım 2 günde yemek yedikçe çıkıyordu. Mini minnacıktı ama miniğim kalbimi çalmıştı, babası her gün yatmadan önce ona bir öpücük kondurup yarım saat konuşuyordu.
Berkeye inanılmaz iyi davranıyordum sebebini gerçekten bilmiyordum neden iyi davrandığımı düşününce kötü davranmaya başlıyordum berkenin tarafından bakılınca bu olaya bir anım bir anıma tutmuyordu. Hazırlanman gerek kuaförler geldi dedikten sonra bulaşıkları bırakıp elimdeki ellerini çektim ve mutfağın çıkışına doğru yürüdüm. Kendim ellerimle her bir detayıyla ben ilgilendiğim gelinliğime baktım. Uzun kolları kelebek şeklinde olan dantelleriyle o kadar zarif duruyordu ki, görünce bir daha aşık olmuştum. Prenses kesim eteğimin ucunda küçük küçük çiçekler, ve kelebekler vardı. Saçımı kuaförüme bırakıyordum. Daha önce yüzümü kara çıkartmamış olan kuaförüme bırakacaktım. Hiç bir insanını, hiç bir yerini bilmediğim bir şehirdeydim. İstanbul, öve öve bitiremedikleri bu şehiri gezme fırsatım olmamıştı hiç. Dün akşam gelmiştik geldiğimiz gibi Berkenin buradaki evine geçici olarak yerleşmiştik. Çırağan sarayında yapılacak olan bugün ki düğün için saray gibi zarif bir gelinlik seçmiştim.
Sabah saat onda resmi olarak Berkenin karısı olmuştum. Beyaz beli açık giydiğim nikah elbisemle herkesi büyülemiş olacağım ki Berke bile çok güzel olmuşsun dedi. Saat dört gibi saçımın yapımı bitmişti gelinliğimi giymemi duvağım'ı takmaları gerektiğini söylemişlerdi.
Duvağım takarlarken fotoğrafçılar fotoğrafımı çekiyor her anımı resim ediyorlardı. Berke masraftan kaçmamış hepsini ayarlamıştı.
Çırağan sarayında magazinlere baş manşet olacak düğünümüzle boy boy mutluluk pozları vermiştik. Kimse içimde kopan fırtınayı bilmiyordu. İçim yanıyordu sevmediğim birine iyi gibi davranmaktan. Yağmurun arkadaşlarından biri sevgilisi olarak Sinanı, Ece ise sevgilisi olarak Cenki getirmişlerdi. benim sevdiğim adam yanımda koluna girdiğim adam değildi, benim sevdiğim adamın soy ismini taşımıyordum ben. benim sevdiğim adam tam karşımda renkli gözleriyle bana bakan adamdı...
Yakında sizler ile;
Büşerklerim❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDİVEN (Tamamlandı)
БоевикİZMİR... Üç,dört apartmandan oluşan bir küçük marketi olan İzmir'in en ücra köşesindeki mahalle. Cinayet, uyuşturucu satımı, taciz ve daha bir çok illegal olay bu mahallede. Ve mahalleye yeni taşınan iki güzel boksör kız. Kızlardan birisi çıktığı bi...