Dark or light.....? ~παρτ 2~

20 0 0
                                    

~ΕΜΙΛΗ~

"Μαλισταα..'' του ειπα και εβγαλα το βιβλιο μου απο την τσαντα και ξεκινησαμε το μαθημα...'''

Οση ωρα καναμε μαθημα  ενιωθα δυο γαλανα ματια να με καρφωνουν...δηλαδη με κοιτουσε? Εμενα? σοβαρα τωρα ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ θα τρελαθω...Οχι συγκρατησου Εμιλη δεν πρεπει να καταλαβει τιποτα....ααααχ εχει υπεροχα ματια..."Ζεσταινεσαι" Μου ψιθυρισε."Οοοοχι γιατι??" Αχ πες μου οτι δεν κοκκινησα πες μου οτι δεν κοκκινησαααα! "Γιατι εισε κατακοκκινη" "ΤΙΙΙ?" Αυτο ηταν τωρα θα παιθανω!!!! "χαχαχαχα εχεις πλακα οταν κοκκινηζεις εισε γλυκα!!!" Με ειπε γλυκα?! οχ θεε μου δεν ειμαι καλα"Ααααληθεια?" "Φυσικα!" ...Δεν προλαβα να μιλησω και χτυπησε το κουδουνι..παλι καλα γιατι θα πεταγα καμια βλακεια και θα γινομουν ρεζιλι..βγηκα απο την ταξη και ειδα τον τζειμς τον πρωην μου. Τον Τζειμς μασλοου..πηγα να τον προσπερασω αλλα μου τραβηξε το μπρατσο...ωχχ..''Δεν μας μιλας?'' Ειπε με εναν γλυκο τονο και μου χαμογελασε..''Εεμ δεν σε ειδα γιαυτο..γεια..'' Χαμογελασα και αυτος το ιδιο.."Να σου πω αποψε θα κανω ενα παρτυ στο σπιτι μου θελεις να ερθεις?"..Μου ειπε και με κοιταξε στα ματια."Εεεμμ...οχι δεν γινεται λυπαμαι" "Μα γιατι?" Ειπε με στεναχωριμενη φατσουλα....σαν εγκατελελημενο κουταβακι ειναι! "Γιατι θα ερθουν καποιοι αποψε για δειπνο" "Ααα ποιοι??" "Οι Hale!" "ΤΙΙ?!" Ειπε και ασπρυσε σαν να εβλεπε φαντασμα..η αληθεια ειναι οτι δεν τα πηγενε καλα με τον Ντερεκ για την ακριβεια σκοτωνονταν συνεχια! "Ναι..αλλα εσυ γιατι κανεις ετσι?" "Εμιλη δεν πρεπει να ερθουν καλυτερα ελα στο παρτι! σε παρακαλω" "Κοιτα και εγω αυτο θελω αλλα αναγκαστικα θα πρεπει να κρατησω παρεα στον Ντερεκ ολο το βραδυ!" "ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ?" "Χαλαρωσε ανθρωπε μου δεν θα μου κανει και τιποτα"..Ελπιζω "Νομιζεις. Παιδι μου ο Ντερεκ ειναι τρελος και επεικινδηνος!! " "Το ξερω! Αλλα τι να κανουμε δεν νομιζω να μου κανει κατι οσο ειναι κατω οι γονεις μας!" "Και εμενα ποιος μου το λεει αυτο?" "Παιδακι μου ηρεμισε τι σε ενδιαφερει?" "Θα σου ελεγα τωρα τι με ενδιαφερει αλλα εχε χαρη που ειμαι καλος ανθρωπος" "Τι εισαι?" Οχ οχι οχι ο Ντερεκ! οχ θεε μου θα σκοτωθουν παλι!

   ~ΝΤΕΡΕΚ~ 

Περπατουσα στον διαδρομο μεχρι που ειδα αυτον τον  σπαστικο Αγγελο τον Τζειμς ποσο παιζει να μου την δινει!!!! και μονο που τον βλεπω θελω να του σπασω τα μουτρα!!! Κθισα και ακουσα την συζητηση του με την Εμιλη! Βλακα εγω την ειδα πρωτος!! Πηγα πιο κοντα και ακουσα τι ελεγαν..χμμ για να το κανουμε λιγο ποιο ενδιαφερον! "Τι εισαι?" Ειπα καθος πλυσιαζα. "ΚΑΛΟΣ ανθρωπος σε αντιθεση με εσενα ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΠΛΑΣΜΑ!" " ΠΩΣ ΜΕ ΕΙΠΕΣ?" "Ακουσες θελεις μηπως να το ξαναπω??" Τα νευρα μου ειχαν χτυπησει κοκκινο με το ζορι κρατιομουν να μην βγαλω τους κυνοδοντες μου δημοσιος" Θα σε σκοτωσω πραγματικα θα σε σκοτωσω!" "Φοβηθηκα τωρα!" "Θα επρεπε!" "Και τι θα μου κανεις ρε μεγαλε?" " Χμμ...... Αρχικα σκεφτομαι να σου πιω ολο το αιμα και μετα να σου ξεριζωσω το κεφαλι!" "Ουαου φοβηθηκα κοιταμε τρεμωω!" Τοτε δεν κρατηθικα και του ορμηξα ..χωρις ομως να το καταλαβω ειχαν αλλαξει τα ματια μου σε ενα κατακοκκινο χρωμα και ενιωσα τους κυνοδοντες μου να κανουν την εμφανιση τους. Ορμηξα πανω του και πηγα να τον δαγκοσω αλλα τελευταια στιγμη τραβηχτικα πισω και φορεσα γρυγορα την κουκουλα μου και εφυγα τρεχοντας.

            ~ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ~

~ΕΜΙΛΗ~

Χτυπησε το κουδουνι και πηγα να ανοιξω την πορτα. "Καλησπερα" Ειπα και κοιταξα τον Ντερεκ. "Καλησπερα κοριστι μου οι γονεις σου ειναι μεσα σωστα?" "Ναι περαστε σας περιμενουν" Μπηκαν μεσα και κατσαμε στο τραπεζι. Καποια στιγμη ο πατερας μου αρχισε να μιλαει για την δουλεια και ηξερα τι θα ερχοταν μετα. "Εμιλη γλυκια μου γιατι δεν περνεις τον Ντερεκ να πατε επανω οι δυο σας να μιλησουμε εμεις για δουλεια?" Οοοχ δεν με λυπατε καθολου? "Ναι μπαμπα"  Του ειπα και γυρισα προς τον Ντερεκ "Θα ερθεις πανω?" "Ναι" Ειπε και με ακολουθησε πανω.Μπηκαμε στο δωματιο μου και καθισαμε στο κρεβατι μου.Οοοοχ Εμιλη ετοιμασου το τι προκιτε να ζησεις αποψε! "Ωραιο το δωματιο σου αν και θα ηταν καλυτερο με ενα ποιο σκουρο χρωμα!" "Ααααμ δεν ξερω σαν τι?" "Χμμ κατι ισως σε σκουρο μωβ" Ειπε και με πλησιασε πολυ "Εεεεμ Ντερεκ τι κανεις?" "Εγω τιποτα απλως σε κοιταω" Ειπε ενω βρισκομασταν σε αποσταση αναπνοης οχ Εμιλη ετοιμασου!

....................................................................

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dark or light.....? ~παρτ 2~Where stories live. Discover now