Inima lui Baek ii batea tare. A inghitit in sec, apoi s-a asezat pe marginea drumului. A inceput sa isi frece tamplele. Nu a crezut ca va fi salvat de Kyungsoo.
"-Kyungsoo.." sopti roscatul muscandu-si buza. Si-a luat ghiozdanul apoi si-a scos cutiuta de pastile. A luat cateva, apoi le-a bagat inapoi continuandu-si drumul.
Acele pastile ii vindecau starile de depresie, si, chiar avea nevoie de ele.
A intrat in apartamentul lui Chanyeol, asezandu-se pe canapea.
"-Domnule Park..." sopti Baekhyun. Chanyeol isi intoarse privirea spre baiat, privindu-l cu atentie. "Credeti ca sunt..o tarfa?"
"-Poftim? Baekhyun? Nu, normal ca nu. Cine ti-a spus asta?"
"-Am avut un incident azi in b-baie.."
Chan s-a apropiat de baiat, luandu-l usor in brate. Putea sa il simta pe cel mic cum tremura. I-a dat parul din ochi, apoi i-a zambit cald.
"-Spune-mi"
Baek a inspirat adanc, apoi a inceput sa povesteasca amanuntit cum era sa fie violat de doi colegi, iar Kyungsoo l-a salvat. Ii curgeau cateva lacrimi si ii era frica de cei doi, dar totusi era bucuros ca prietenul sau i-a luat apararea.
Chan i-a mangaiat spatele, apoi i-a sters lacrimile.
"-Stii, Baekhyun, nu totul e frumos in viata, si mereu o sa dai de obstacole care vor sta in calea fericirii tale, dar vei invata sa le depasesti, la momentul potrivit. Colegii tai se poarta urat pentru ca pe tine te vad slab, dar nu este asa. Tu esti puternic si ai o inima mare"
Chan isi puse mana pe inima lui Baekhyun: bataile lui accelerau. Roscatul a rosit usor, apoi si-a mutat privirea.
"-Si acel baiat, Kyungsoo, sunt sigur ca a vazut in tine ceea ce eu si Sehun putem sa vedem: un om puternic, cu mult potential, care mereu ii ajuta pe altii si nu cere nimic in schimb. Esti bun, Baekhyun, esti pur cu adevarat"
Baek a schitat un zambet gumat pe fata, apoi l-a privit pe Chanyeol.
"-Multumesc, domnule Park. Inseamna mult"
stiu ca e putin si stiu ca nu am mai postat dar am avut o perioada mai grea, deci, sper sa fie ok capitolul si NU UITATI SA VA UITATI LA COMEBACK UL DE LA NCT DREAM PENTRU CA E MINUNAT
eu plang, jur, asta e ultimul cb de la dream in care apare Mark..
SM, MAKE NCT DREAM A FIXED UNIT!!!!