Mi-am asezat bagajele pe covorasul de la intrare si am apasat pe soneria de la usa .
-Imediat ! striga vocea din-nauntrul casei . Abea asteptam sa-i vad reactia matusei cand ma va vedea . Nu am mai fost pe aici de ceva timp , si chiar imi era dor .
Usa se deschise iar de dupa ea iesise o femeie cu ochii caprui . Se uita mirata la mine , pe fata ei afisanduse un zambet .
-Ohh Rose , de cand nu te-am mai vazut spuse ea pasind inafara usei si cuprinzanduma intr-o imbratisare calduroasa . Haide intra ! Iau eu bagajele .
-Tu dezbraca-te , cred ca mi se ceva in cuptor .
Am scapat repede de palton si cizme , dupa care am mers in bucatarie ca si hipnotizata de un miros puternic de mancare . Matusa Martha numai ce scoase din cuptor un pui rumem cu cartofi si rozmarin .
-Draga mea vrei sa pui tu tacamurile pe masa , eu mai am putina treaba aici .
-Desigur . Am incuvintat asezand farfuriile si tragand cate o ocheada la puiul din care ieseau aburi .
-Mama ta de ce nu a ramas ? intreba taiand puiul .
-Era obosita si maine se trezeste de dimineata .
-Nu stie ce pierde , mai ales ca am facut si briose . Un zambet mi se largise pe fata .
-Ai facut briose ? spun , entuziasmata .
-Upss ... asta trebuia sa fie o surpriza . Dar ma luat gura pe dinainte , chicotii ea in soapta .
-Matusa , dar Tedi und- ... nici bine nu am apucat sa termin fraza ca un ghemotoc alb imi sarise-n brate . Uhh , dragule , ce dor mi-a fost de tine . Acesta imi raspunse dand din coada si lingandu-ma pe fata .
-Tedicaaa ! Date jos de pe fata , altfel nu primesti desert ! Il certa aceasta incruntanduse catre el . Cand auzise de desert se dadu de pe mine luand postura de caine cuminte asezanduse langa castronasul lui .
-Masa este servita . Ne anunta matusa cu bucurie asezanduse pe scaun . Am mancat toti trei in liniste . Dupa ce am terminat de luat masa matusa sa oferit sa faca ciocolata calda , iar eu cu spalatul vaselor .
La sfarsit am plecat in living luand canile cu noi si asezandune pe canapeaua pufoasa , incalzindu-ne la focul ce ardea in liniste in semineu . Ne-am uitat la pozele de cand eram mica depanand amintiri , iar pe Tomita l-am lasat in pace sa-si roada osul .
-Rose scumpo , de abea te-am recunoscut , zise ea cu un ranjet mic pe fata in timp ce ma analiza mai bine . Corpul nu mai era acelasi , cum trecusera anii formele se evidentiau mai bine . Ochii ii mostenisem de la mama , albastrii ca cerul , iar parul brunet de la tata .
-Matusa Martha , am 18 ani . Crede-ai ca o sa raman tot asa ? O lacrima ii se prelinse pe obrazul stang , dar o sterse repede crezand ca nu o voi vedea . M-am dus catre ea oferindui o imbratisare calda .
-Pacat ca nu este si tatal tau aici , se te vada ... cred ca ar fii mandru de tine . Soptise cu tristete in glas luandu-mi mainile intr-ale ei .
-El ma priveste de sus , din Ceruri ... se uita ingandurata la focul ce avea sa se stinga , si ofta incet .
-Ei ar fii cazul sa mergem la culcare . Nu-i asa Tedi ? Da de unde , ce Tedi , el dormea de zor langa osul lui pe care il tinea strans . Vazandul , am pufnit in ras dar mi-am acoperit mana cu gura ca sa nu il trezezc .
-Noapte buna , soptesc eu .
-Noapte buna si tie draga .
Am urcat sus pe scari indreptanduma spre camera mea . In usa ma intampinau bagajele . Le-am luat si le-am pus langa dulap . Camera a ramas neschimbata , patul cu baldachin se afla in mijloc iar in stanga si dreapta lui erau doua noptiere de culoare maro inchis iar peretii crem se asortau cu covorul .
Mi-am luat din geanta tot ce aveam nevoie si am intrat in baia din camera mea . Dadusem drumul la apa in timp ce ma dezbracam de haine aruncandule in cosul de rufe murdare . M-am bagat in cada lasand apa calduta sa imi dezmorteasca trupul . Dupa ce terminasem am luat un prosop alb si pufos pe care l-am infasurat in jurul corpului , apoi am plecat in camera mea . Ma imbracasem in pijama si vroiam sa ma pun in pat . Dar ceva se afla pe asternut .
CITEȘTI
Atingere interzisa
RomanceCe se intampla atunci cand din greseala , printr-o simpla atingere ai eliberat un suflet blestemat de mii de ani ? Ajungi sa te indragostesti de acel demon , sau vei incerca sa scapi de el cu orice pret ? Va astept sa-mi cititi noua mea carte . ...