Forklaring

7 1 1
                                    

Moren til Zoe
____________________
(Zoe sitt synsponkt)

"Ok dette er sprøtt" sa Jake og så på meg "kan jeg få en forklaring" han så på Jack så Alex og til slutt på meg. Jeg så på han med et seriøst blikk "hvis jeg skall forklare deg så må du låve og ikke avbryte" sa jeg med en streng tone, han nikket "er du sikker" sa Alex og så på meg "det har hvert en hemmelig het lenge nok" sa jeg å så på han, han nikket og jeg så tilbake på Jake som nå satt i sofaen sammen med Jack jeg satte meg i en stol, det samme gjorde Alex.

"Min mor døde ikke lenge etter jeg var født fordi Zariak fant ut om oss, han viste hvordan min mor så ut men ikke jeg. En dag pappa var ute på kontrol ble vi foråt av noen i rebell leiren. plannen var å drepe både meg og mamma men jeg såv i Jack sitt telt den natten sån at jeg ikke skulle sette fyr på hele leiren. Du kjønner jeg fikk kreftene mine med en gang jeg ble født men jeg klarte ikke kontrolere demm før jeg ble 10 år, det var bare to personer som klarte og holde meg rolig det var pappa og Jack" jeg rødmet litt av tanken på at Jack kunne roe meg ned og ikke min egen mor, jeg took en liten pause før jeg fortsatte "Den kvelden hadde noen sneket seg inn i teltet til mamma og drrept henne i søvnet, pappa fant henne når han kom hjemm fra vakten sin. Jeg husker ikke så mye mer enn det fra den kvelden. Det er grunnen til at ingen hvet hvordan jeg ser ut, det er mange som hvet at jeg eksisterer det er bare ingen som hvet vordan jeg ser ut. på grun av det kunne jeg ha en halveis normal barndom" Jeg så bort på Jack som smiltestoltav meg, jeg smilte et litt skjeft smil "Så du er datteren til Lukas Heart og på grunn av moren din sit mord så ble du holdt hemmelig" sa han og tenkte over all informasjonen han hadde fåt. Jeg gikk ned for å hente noe å spise, mens Alex, Jake og Jack.

(Jack sitt synsponkt)

Jeg så etter Zoe når hun gikk ut "så når skall du fotelle hene at du liker henne" jeg så surt på han, han hadde vist glemt att vi ikke var alene, jeg hadde lite lyst til at Alexander skulle vite at jeg likte Zoe han er trosalt en av professorene påskolen og ikke glem Zoe's gudfar. jeg så bort på Alex som bare smilte av hvor rød i ansiktet jeg ble "Han har ret det er ganske åpenbart" sa han og lo lett jeg ble helt rød i ansitet.

Zoe kom opp i gjen og så forvirret ut forhpentlig vis hørte hun ingen ting "hva er det dere snakker om, og hva skjer med ansiktet til Jack" sa hun, Alex og Jake begynte bare å le mens jeg ble enda røere "Jeg skal la dere unger hvere i fred" sa Alex og gikk, mens jeg satt og så ut som en idiot, jake bare fortsatte å le

Vi hadde bestemt oss for å tilbringe den siste dagen til å bade i elven, jeg og Jake var alerede nede med elven og sto å ventet på Zoe. Etter en stund så jeg Zoe komme bortover mot oss med et lyse lilla håndkle rundt seg, mens jeg og Jake stod i bade kjorts, vi var allerede uti vannet jeg snudde meg for å se etter Zoe, jeg snudde meg akurat til å se at Zoe tok av seg håndkle, nå sto hun der i en svart bikini "wow" sa jeg laft for meg selv, men det så ut till at Jake hørte det han lo laft sån at bare jeg kunne høre det,nje slo han raskt i armen når Zoe kom ut i vannet.

(Zoe sitt synspunkt)

Vi var pg badet og hadde det kjempe gøy. Jake var ikke så ille som jeg trode han skulle vere han var faktisk ganske morsom, han var og lit flørtete men jeg hadde øynene mine på noen andre og jeg var ganske sikker på at han bare gjorde det for å vere morsom

_________________________

Jeg håper dere likte dete kapitelet, det ser ut som Zoe har fått seg i en nye venn

740 ord

Kaos magikeren's GaveWhere stories live. Discover now