~Hobi Szemszöge~
2 hét. Ennyi idő telt el azóta az ominózus éjszaka óta és még mai napig szégyellni tudom magam. Yoongi miatt állt fel a pöcsöm, Yoongi verte ki és Yoongira gondoltam miközben Ő csinálta nekem..Komolyan hogy ez a macska nagyon tud élvezetet nyújtani! Bár..gondolom ilyet még nem csinált..Azt is mondta egyszer hogy sose volt még csaja..Ehhez képest olyat le tolt hallod hogy még egy lány is megirigyelné!..Na jó lehet túlzok de valóban rohadt jó volt!December 23.-a van. Azaz holnap karácsony. És..vettem Yoonginak egy közös karkötőt mert megtudtam róla hogy szereti az ékszereket csak nem viszi túlzásba. Az Én karkötőmön egy macska medál lóg míg az övén egy Sakura virág. Ez a szimbólumunk. Nagy barátok lettünk, mondhatni a legjobbak. Bár kezdem azt érezni hogy több van annál..Az az éjszaka..Oly annyira beleéget a memóriámban hogy nem tudom elfelejteni hogy ez megtörtént.
-Jung Hoseok! - Hallottam meg éles hangját hirtelen
-Mi?? Mi az??
-Már háromszor mondom neked hogy induljunk akkor a fa beszerzéséhez mert lassan kifutunk az időből!
-Jah...Megyünk már nem kell aggódni.. - Majd mindketten vastagon felöltözve mentünk a buszmegállóba amit majdnem lekéstünk.
Annyian voltak hogy alig lehetett kapni levegőt. Annyira össze kellett préselődnünk hogy rendesen a nyakamban éreztem leheletét.
-Bocsi..hamarosan leszállunk..addig valahogy bírd ki a bűzöm...
-Te hülye vagy! Marha jó az illatod! Egész nap képes lennék csak ezt szagolni és semmi mást.. - Azzal hajolt még jobban a nyakamhoz és rendesen éreztem ahogy beszívja az illatom majd kifújja azt. Ezzel eléggé zavar állapotba tudott hozni.
Egy két megállónál megálltunk majd mielőtt a harmadikhoz értünk volna egy férfi megkérte a buszsofőrt hogy álljon meg mert itt szeretne le szállni amit a sofőr eleget tett kérésének és fékezett egy akkorát hogy mindenki dőlt rá az előtte lévő emberre beleértve magamat is és rendesen éreztem Yoongi szája puhaságát nyakamon. A fószer jött előre és a buszsofőr ki nyitotta neki az ajtót. Igen csak hogy a pasas majd hogy nem magával rántotta Yoongit és normálisan hozzá ért a karjához majd azt húzni kezdte én meg amint leesett mit akart csinálni megfogtam Yoongi másik mancsát és egy erős mozdulattal vissza rántottam magamhoz. De ez oly annyira sikerült ezt megcsinálnom hogy rendesen az orrunk össze ért és 1-2 mm kellett ahhoz hogy az ajkunk össze is érjen. Úgy éreztem kiszáradt a szám ezért végig nyaltam alsó ajkamat..csak végig akartam..Valójában Yoongi puha ajkait nyaltam végig a sajátommal együtt...*ÚRISTEN,ÚRISTEN,ÚRISTEN!!!* Csak ez járt a fejemben.
Nagyra nyílt szemekkel néztünk egymásra hol az ajkunkra..
Mikor meghallottuk ahogy becsukódik az ajtó picit távol állva mégis pár centi megmaradt köztünk, néztünk egymásra. Magyarul mindketten benne voltunk egymás magánszférájában. Mindketten piros arcszínben.
-Bo-Bo-Bocsánat..Majdnem át változtattalak.. - Tette kezét a szájához amint távolabb lett tőlem és úgy mondta
-Se-Semmi baj, inkább köszönd meg hogy megmentettelek attól a pedofiltól..Volt 40 felett abban biztos vagyok...Amúgy mi az hogy..átváltoztattál majdnem??
-Ha...megcsókoltalak volna te is macskává változtál volna..nem emlékszel szüleim történetére.. - Ekkor a fülemhez hajolt és suttogni kezdett -Az ilyen fajta macskák mint tegyük fel én egy embert egy csókkal simán át tudjuk változtatni..Ez így lett kitalálva hogy legyen még egy sokkal különlegesebb fajta macska is az élők között.. - Majd eltávolodott a fülemtől nézet bele a szemembe
-Szóval..Ha tegyük fel megcsókolnálak..Ma-Macska lennék én is??? - Kérdeztem tőle suttogva hogy senki se hallja miről beszélgetünk.
-Igen...De nem csak tőlem..van rajtam kívül annyi macska hogy meg se tudnád számolni..
-Tudom...Csak egy feltételezés volt..
~Yoongi Szemszöge~
Hát igen..sajnos csak feltételezés volt pedig én szívesen csókolgatnálak egész nap!Lassan oda értünk ahhoz a helyszínhez ahonnan vesszük majd a műfenyőt. Volt is emiatt vita.
„ -Műfenyő!
-Eredeti!
-Műfenyő!
-Eredeti!
-Nem Hobi! Műfenyő legyen és kész!
-Én pedig azt mondom hogy eredeti legyen!
-Tudod mit? Játsszuk le kő,papír,ollóban! Aki nyer olyan lesz a fenyő! Rendben?
-Benne vagyok! - Azzal elkezdtünk játszani és mindháromszor én nyertem szóval műfenyő lett.
-Én meg mondtam!
-Te csak hallgassál!"
Jaj de vicces vissza emlékezni erre. Na de miközben meséltem nektek, el is érkeztünk oda és már kiválasztottuk milyen lesz illetve mekkora legyen. Most hazafele indulunk mert buszra nem szállhatunk fel ezzel szóval 2 óra gyaloglásba vágtunk bele.
-Hobi ne segítsek?? Tuti hogy elbírod?
-Olyan a hasam mint egy tábla csoki. Szerinted nincs bennem elég erő ahhoz hogy ezt cipeljem? *Tudom hogy milyen..már tapogattam egyszer..és milyen jó volt akkor!*
-Tudom hogy elbírod. Csak kedvességből kérdeztem rá..
Lassan telt az a 2 óra de legalább az jó volt hogy haza menet közben mondtuk el milyen vicces élményeink voltak gyerekkorunkban ilyenkor. Mikor haza értünk, nagy nehezen becipeltük az ajtón a fát majd leraktuk a nappaliba.
-Majd holnap díszítünk, rendben..Most hulla fáradt vagyok és még kaját is kell csinálnom..
-Feküdj le nyugodtan majd én alkotok valamit..
-Inkább ne! Még a végén felgyújtod a konyhát vagy még rosszabb esetben valami bajod esne..Inkább bízd rám ezt a feladatot! - Mentem be a konyhába ahova Hobi is követett majd felé fordulva kérdeztem
-Mit főzzek? Mit kívánsz most? *Mondjuk én téged de arra várhatok..*
-Nem tudom..amit most te kívánsz! Olyat még sose ettünk amit te is szeretnél!
-Rendben..Itt maradsz velem?
-Hát persze! Sosem akarlak egyedül hagyni!
-Okés... - Azzal neki láttam a főzésnek.
Mikor készen lettem a kajával két tányérba szedtem egy egy adagot majd azt asztalra rakva egy egy villával és késsel foglaltam helyet Hoseok mellett. Kaja közben átbeszéltük hogy holnap mikor és mit fogunk csinálni aztán a kaját befejezve elmosogatott Gazdim majd bementünk a szobájába. Ő teljesen ki feküd ahogy meglátta az ágyat én meg beszálltam mellé.
-Lehet? - Kérdeztem miközben mutattam hogy hova akarom rakni a fejem..a mellkasára..
-Persze, nyugodtan! Aludhatsz is ha szeretnél..
-Rendben.. - Azzal rá tettem fejem mellkasára és a szív dobogására figyelve hunytam le a szemem.
Hobi mint általában ilyenkor szokott csinálni, cirógatta a hajam vagy a karomat amit bevallok nagyon jó érzéssel tölt el. *Igaz ezzel csak erősíti a vágyni akarást és a szerelmemet de nem zavar.*
És mielőtt elaludtam volna éreztem ahogy jó szorosan megölel. Ezzel hunytam le a szemeimet és aludtam el. Álmomban..Egy eléggé valós és szomorú dolog történt ami miatt sírva keltem fel..🐱8.RÉSZ VÉGE!🐱
Annyeong Rókicák!❤️ Remélem tetszett a mai rész! Élveztem írni. Kövi részben ki derül hogy mit álmodott akkor Yoongi..Addig is legyetek türelmesek! Kövi rész Csütörtökön érkezik addig is legyen szép napotok/estétek/reggeletek vagy akár hajnalotok! Na Annyeong!❤️
Ajándékkép így a végére: 💕Saját készítésű szerkesztett kép Yoongiról💕
JE LEEST
Az imádnivaló Kiscica [YOONSEOK FF.] (BEFEJEZETT!!)
FanfictieEgy világ, ahol a macskák emberré tudnak válni. Ahol két fajta macska is létezik. Az egyik csak a gazdája kívánságára tud átváltozni míg a másik maga dönti el hogy ember vagy macska szeretne lenni. Hogy ez hogy fog kapcsolódni Yoongi és Hoseok törté...