Prolog

3.8K 160 11
                                    

,,Ljudi misle da je srodna duša biće koje će im savršeno odgovarati i svi čeznu za njom. Ali prava srodna duša je ogledalo, osoba koja ti pokazuje sve što te sputava, osoba koja te podstiče da promeniš svoj život nabolje", napisala je Elizabet Gilbert u "Jedi, moli, voli".

Naime, kako kaže, pojedine veze između srodnih duša su toliko jake, da jednostavno ne mogu tako intenzivne kao što i jesu opstati dugo. "Prava srodna duša je verovatno najvažnija osoba koju ćeš ikada sresti, zato što će te mlatnuti o zid i probuditi te iz sna. Ali da doveka živiš sa srodnom dušom? Nema šanse. Previše je bolno. Srodne duše ti uđu u život samo da bi skinule još jedan sloj tebe a onda opet nestanu. Zahvali bogu na tome", piše Elizabet .

"Srodna duša nikako nije neko o kome maštarimo, već neko pred i sa kim smo spokojni, potpuno svoji, i kome možemo biti zahvalni čak i uz prvu jutarnju kafu na samom prisustvu. A nekada, pošto nas promene, naše srodne duše ipak moraju otići iz našeg života, i tako nam dozvoliti da nastavimo pravo dalje samo svojim putem, samo srećniji, i drugačiji.

Elizabet Gilbert

-------------------------

I...

Onda se zamislim...

Da li sam našla srodnu dušu?

Ima li smisla živeti bez nje...

Da li sam je možda nekada imala kraj sebe, a nisam ni bila svesna da je tu...

Mislim...

Sećam se...Vraćam film svog života...

Možda je treba tražiti...

A možda sam na korak od nje...

------------------------

Da li i vi živite sa svojom savršenom polovinom ?...






ili...


mislite da je ...


Razmislite...

Da li je kraj vas čovek koji vas ispunjava, dopunjuje, čini da se osećate kao lik iz ljubavnih romana...

Razmislite...

Dubokoumno...

Imate dovoljno vremena do sledećeg nastavka...

---------------------

Nešto novo od mene

Pozdrav!

Niki

MI IMAMO LJUBAV ANĐELA✔Where stories live. Discover now