7. BÖLÜM

13 2 0
                                    

ROSA adlı hikaye ile karakterler beraber kullanılmıştır.

Birden kafamı jiminin omzundan çektim ve doğruldum. Karşımdaki kişi...

Tae!! Sen nereden çıktın?

Tae: Vay be beni sevdiğini düşünmüştüm. Meğer gönlün jimindeymiş. Yazıklar olsun Turkuaz!

Tae göründüğü gibi değil. Annem vefat etti. Jiminde beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Sen benimi seviyordun.

Tae: Ağlar* Evet. Duygularıma engel olamıyorum.

Sarıldım*

Gerçekten seni üzmek istemiyorum. Şuan kimseyi sevmiyorum. Sadece sizin menajerinizim!

Jimin: Bende seni seviyorum. Tae' nin sevgisini gerçek bulmuyorum.

Tae: Ne diyosun laann!!

Bir yumruk atar*
Jimin yere serilir*

Napıyosunuz! Jimiin dudağın kanıyor. Tae nolur yapma

Jimin sandalyeyi Tae nin kafasına geçirir*

YETEERRR!! Sizi anlayamıyorum. Kardeş gibisiniz. Şimdi gelmiş birbirinize sandalye fırlatıyorsunuz. Birbirinizden özür dilemezseniz bir daha benle konuşmayın! Çabuk özür dile tae!

Tae: Özür dilerim

Sende jimin!!

Jimin: Özür dilerim.

Hadi gelin hastaneye gidiyoruz.
Her yerinizde yaralar var.

Hastane

Doktor: Kaşı patlamış. Bir kaç tane dikiş atacağız.

Bir şey sorabilirmiyim?

Doktor: Tabiki

Kolunuzda bir iz var galiba tam göremedim. Bakabilir miyim?

Doktor: Gösteremem.

Kolunuzdaki iz turkuaz izi mi?

Doktor: Evet. Ama bunu nasıl anladınız?

Aynı iz bendede var. Görünce çok şaşırdım. Sihirli gücün ne?

Doktor: Ateşi hissetmiyorum. İstediğim kadar dokunabiliyorum. Sana verdiğim kartta numaram yazıyor. İstediğin zaman beni arayabilirsin.

Teşekkür ederim. Buradada işimiz bitti. Siz yurda gidin, benim ofiste bir kaç işim var.

Ofis

Wejin: Size bir şey söylemem gerek.

Bang PD: Tabiki söyleyebilirsin.

Wejin: 3 gün önce seji adında bir kız menajerliğe seçilmişti hatırlarsanız.

Bang PD: Evet. Hatırlıyorum.

Wejin: O kız turkuaz efsanesindeki kızlardanmış. Sizden saklıyor efendim.

Bang PD: Bu ne demek oluyor şimdi. Derhal o kızı odama çağırın.

Beni çağırmışsınız

Bang PD: Bu ne cürret! Wejin bana senin turkuaz efsanesinden olduğunu söyledi. Ne hakla benden saklıyorsun!

Ço..ook özür dilerim. İşimden olmak istemedim. Lütfen beni affedin.

Bang PD: Hala karşımda duruyorsun. O efsane halk tarafından kötü karşılanır. Böyle ciddi birşeyi saklamakla hata ettin. Kovuldun!

Wejin bunu bana nasıl yaptın.

Wejin: Kızım zaten sonunda kovulacaktın. Hahaha senden nefret ediyordum çok iyi oldu.

Ağlayarak oradan uzaklaştım.

DEVAM EDECEK



SEJİ (Turkuazın kızı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin