#1

8.7K 276 63
                                    

"Yasemin!" irkilerek ayağa kalktım ve,
"Efendim hocam?"
"Kızım söyle bakalım X kromozomu ile Y kromozomu birleşince ortaya ne çıkar ?"
"Hocam ben bu soruya cevap vermesem nasıl olur?" Hoca hâlâ bana bakıyor, düşün Yasemin düşün.
Ön sıralardan inek öğrenci Eda "Hocam Yasemin cevabı bilmiyor ben söylebilir miyim?" Ulan inek Eda kırk yılın başı bir işe yaradın gel senin anlından öpecem.
"Hayır ,bu soruyu Yasemin cevaplayacak." Yaktın beni Melek hoca.
"Hocam Eda çok hevesli ,hadi soruyu o yapsın."
"Hadi Yasemin seni bekliyorum."
"Hocam sorunun cevabı.....cevabı şey X+Y= W ." Hoca çok sinirli bir şekilde bana bakıyor.
"Yasemin çık dışarı."dedi Melek hoca
"Hocam Essah mı ,çıkayım mı dışarıya."
"Yasemin 3 saniye içinde çıkmazsan müdürün yanına gidersin." Çantamı toplayıp kapıyı açtım ama aklıma bi şey geldi. Hocaya dönüp "Hocam beni yok yazmazsanız sevinirim."dedim fakat hoca kafama bir adet tahta kalemi attı.

Sınıftan çıktım ve cebimden iPhone 'umu çıkardım telefon sessizde olduğu için gelen bildirimleri duymamıştım.
Mobil veriyi açıp instagram da gezinirken duvara çarptım. Pardon ama bu duvarı kim buraya koydu lan . Kafamı kaldırdım ve bir çift kahverengi gözle karşılaştım. Allahım , ilah mısın silah mısın sen ya. Benden biraz uzun ,fazla esmer değil kolunda dövme var çekik gözleri var.Allahım sen bunu cennetten mi gönderdin?
"Özür dilerim önüme bakmıyordum da." dedim çocuk bana bakıp " Önemli değil prenses "dedi ve yanağımdan bir makas aldı. Yarabbiğim sana geliyorum. Sonra sersem sersem kantine indim ve bir kahve alıp boş bir masaya oturdum. Kahvemden bir yudum alıp bardağı masaya bırakmamla telefonum titredi.

05********* : İstersen öyle gülmeyi bırak etrafındakiler korkabilir.


Merhaba arkadaşlar bu benim ilk mizah kitabım , inşallah beğenirsiniz. Kitapta ki bazı karakterler gerçektir. Bölümleri ne zaman yazacağım hiç belli olmaz . Saygılarla yazarınız....

GİZLİ NUMARA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin