115.Bölüm - Kaçış

221 33 13
                                    

Yağmur, Rüzgar'ın dediklerini düşünmüştü...

Yağmur : ama nerde olduğumuzu bilmiyorum ki.. evimi bulamam

Rüzgar : taksiyle gideriz

Yağmur : adresimi ezberledim ama paramız yok ki akıllım...

Rüzgar : doğru...

Yağmur : hem kaybolursak dönemeyiz, babam beni bulamaz. Keşke evden çıkmasaydım, baban beni bulamazdı...

Rüzgar : ama o zaman seninle tanışamazdık..

Yağmur ve Rüzgar sarıldı..

Rüzgar : dışarı çıkalım.. kapıdaki abilere söyleyelim, onlar bizi götürür evine..

Yağmur : ama babam bana yabancılarla konuşma dedi

Rüzgar : onlar yabancı değil ki, hep bizimle birlikteler...

Yağmur : tamam o zaman...

Yağmurla Rüzgar odadan çıkıp gizlice çıkacaklardı ki Rüzgar, sehpanın üzerinde gördüğü parayı cebine atar ve Yağmur'un elinden tutarak onu dışarı çıkarır.. bahçıvanlar burda değildi, o yüzden bahçeden de çıkıp yolda yürürler...

Rüzgar : benim param var... taksiye binebiliriz

Yağmur : tamam hadi gidelim...

İki minik, yolda durup bir taksi geçmesini beklerler... 

Yağmur : ben korkmaya başladım, çok  karanlık...

Rüzgar : ben de.. ama korkma.. bir şey olmaz. Biz iki kişiyiz, bize kimse bir şey yapamaz...

Bir tane taksi bulunca da hemen binerler. Taksici iki minik çocuğu görünce şaşırmıştı ama onları verilen adrese götürdü, Yağmur evine dönmüştü...

Taksici evin önünde hiçbir yetişkin görmeyince şüphelenmişti, hemen polisi arayıp adresi tarif etmiş ve oraya iki çocuk bıraktığını söylemişti. Aslında polis gelene kadar çocuklara bakıp orda bekleyecekti ama taksiye müşteri binince beklemedi ve gitti...

Serkan meslektaşlarından evinin önünde iki tane çocuk olduğuyla ilgili bir ihbar alınca şaşırmıştı... Eylül'e belli etmeden dışarı çıkıp konuştu...

Serkan : iki çocuk mu? Bir çocuk olacak, benim kızım... bu saatte Yağmur dışarıda ne yapıyor?

Polis : bilmiyorum komiserim ama ihbar bu yönde... bir kız bir de erkek çocuğu bırakmış taksici sizin evin önüne. Kız çocuğu vermiş adresi, taksici de şaşırmış ama çocukları oraya bırakmış. Biz oraya hemen bir ekip gönderdik zaten, kontrol edicez. Eğer Yağmursa...

Serkan : Yağmurdur.. ben kızıma herhangi bir durumda eğer kaybolursa falan söylesin diye adresimizi ezberletmiştim. O Yağmur.. lütfen bulur bulmaz bana haber verin...

Polis : anlaşıldı...

Serkanın içi içine sığmıyordu, kızı bulunmuştu. Birden Yağmur'un ne kadar korktuğunu düşündü... Tekrar Eylül'ün yanına döndü...

Serkan : Eylül, canım, eğer iyiysen taburcu olalım mı? Eve dönelim. Gerekirse orda da hastaneye gideriz...

Eylül : sorun ne Serkan? Benden sakladığın bir şeyler var

Serkan : hayır yok.. sadece eve dönmek istiyorum.. yarın işbaşı yapıcam biliyorsun. Amirim daha fazla izin vermez...

Eylül : Serkan.. söyle bana.. Yağmurla ilgili bir şey var dimi? Aratmadın, hatta Songülle Güney'i buraya sen de çağırtmış olabilirsin, sırf beni oyalasınlar diye.. yanılmıyorum dimi? Bir sorun var...

Serkan cevap vermedi ama zaten bu sessizliği de bir cevap gibiydi...

Eylül : Yağmur.. ne oldu Yağmur'a? Ne oldu Serkan? Hasta mı? Hasta oldu dimi? Nesi  var? Ateşi mi var?

Serkan : hayır hasta değil..

Eylül : o zaman? Ne oldu kızıma? Neden konuşturmuyorsun beni onunla?

Serkan : sakin ol ne olur... anlatıcam tamam.. Yağmur seninle konuşamaz Eylül.. çünkü Yağmur kayıp...

Eylül : ne?! Nasıl?

Serkan : daha doğrusu kayıptı.. ama merak etme bulunmuş. Akıllı kızım adresimizi ezberlediği için evi bulmuş. Şimdi ekip göndermişler, o bulundu Eylül, merak etme...

Eylül : nasıl kayıp olur ya? Serkan...

Serkan : bilmiyorum... annemler evde otururken bir anda kaybolmuş... onlar da perişan oldu.

Serkanın telefonu çalar, sonunda beklediği haber gelmişti...

Polis : komiserim eve ulaştık.. maalesef haberler iyi değil..

Serkan : ve?

Polis : burda kimse yok..

Serkan : ne? Nasıl kimse yok?

Polis : evde ışık da yoktu ama biz yine de içeri girdik, içerde de kimse yoktu. Güvenlik kamerasını incelemeyi düşündük...

Serkan : hemen bakın..

Polis : baktık.. gerçekten bir taksi gelip bir kız bir erkek çocuk bırakmış, karanlık olduğu için görüntü çok net değil ama kız olan Yağmur'a benziyor. Bir süre evin önünde oturmuşlar ve sonra iki kişinin peşinden gitmişler.. sonrası yok...

Savrulan Yapraklar ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin