∆ten∆

5.7K 172 4
                                    

Po chvilce se domem rozezněl zvonek, rychle jsem vyskočila na nohy a běžela jsem ke dveřím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po chvilce se domem rozezněl zvonek, rychle jsem vyskočila na nohy a běžela jsem ke dveřím. Když jsem ale otevřela dveře, vykoukl na mě místo toho úplně mokrý Mendes. Bez pozvání vešel dovnitř a zabouchl dveře.

"Nechal jsem si tady klíče" řekl a podíval se mi do očí. Šel do kuchyně a klíče si dal do kapsy. Pak se na mě otočil a já si ho mohla pořádně prohlédnout. Na sobě měl tmavě modrou Adidas mikinu a na hlavě kapucu která schovávala jeho mokré hodně kudrnaté vlasy.

Asi jsem na něj koukala moc dlouho protože popošel až ke mě a natlačil mě na kuchyňskou linku. Když jsem nic nedělala tak promluvil. "Notak já vím, že to chceš. Každá to chce." Řekl.

Jeho slova mě lehce vyvedla z míry, ale v tuhle chvíli měl pravdu. I přes to všechno co mi udělal a jak moc ho nesnáším, jsem ho chtěla. Nad tou myšlenkou jsem si zkousla spodní ret. Hned jak si toho všiml ke mě natáhl ruku a palcem mi po něm přejel, takže ho vymanil ze sevření mých zubů. Čekala jsem, že mě konečně políbí ale on nic nedělal.

"Tak mě konečně polib" řekla jsem nedočkavě. Na to už zareagoval. Rychle se svými polštářky otřel o ty mé a já mu polibek opětovala. Jestli jsem čekala, že mě bude líbat takhle něžně tak to jsem se spletla. Svým jazykem se probojoval skrz mé rty a začal se jím třít o ten můj. Hned na to mě vysadil na kuchyňskou linku a z mých rtů se přesunul na můj krk. Schodila jsem mu kapucu z hlavy a svými prsty jsem se zabořila do těch jeho božských vlasů. On se vrátil zpět na mé rty a začal třetí světovou našich jazyků.

Ani jsem si nemyslela, že bych mohla vyhrát a tak jsem se jen unášela v jeho polibku. Svými prsty jsem tahala za jeho vlasy a on mi silně mačkal zadek a tisknul mě k sobě jak nikdo. Zároveň jsme si vzdychali do rtů a to mě vzrušovalo ještě víc. "Aah kurvaa Em, tak moc tě chci" odpojil se na chvíli od mých rtů a zase přešel na můj krk. "Vem si mě" zašeptala jsem a nahnula jsem svůj krk ještě víc na stranu abych mu dala ještě lepší přístup.

Když to uslyšel, rozšířily se mu zorničky a rychle mě nadzvedl. Svoje nohy jsem si obmotala okolo jeho pasu a on mě chytl pod zadkem. "Kde máš pokoj?" Ptal se mezi polibky. "První dveře v pravo" řekla jsem mu když stoupal po schodech. Hned jak jsme tam vešli, mě shodil na postel a začal mi sundavat oblečení, to samé jsem dělala já. Když už jsme byli oba jen ve spodním prádle se opět nahnul nad můj obličej a spojil naše rty.

V tuhle chvíli jsem byla jako omámená, nemyslela jsem na následky, jen jsem si užívala ten úžasný pocit. Vyrušil nás, ale zvonek ode dveří. Až teď jsem si vzpomněla na Car, co měla přijít. "Nechoď tam" řekl Shawn a nehnul se ode mě. "Nemůžu, je to Car" řekla jsem a zvedla jsem se. Začala jsem se oblékat. "Běž přes verandu" řekla jsem mu ještě a šla jsem Car otevřít. "Ahoj, děkuju že jsi tady" řekla jsem jí a obejmula jsem jí. "Ahoj....Shawne" řekla a koukala se za mě. Já ho zabiju. "Čau, dík za ty klíče" řekl a já se na Car usmála. "No já se půjdu napít řekla Car a nechala nás tam.

"Tak čau, jo a to před chvílí...no blbej den, prostě zkrat, tebe už se nedotknu, jen aby jsme měli jasno" řekl když stál ve dveřích. Tohle mě nasralo, co si vůbec myslí. " No to se neboj, ještě bych něco chytla. Nazdar" falešně jsem se usmála a zabouchla jsem mu před nosem.

Perfectly wrong for me Kde žijí příběhy. Začni objevovat