CAPITOLUL 3

617 28 2
                                    

         Din capitolul anterior:
Ajung in clasa si acolo era deja ptofesorul deci se pare ca chiar am intarziat.
     Dupa o saptamana adica sa terminat experimentul....
    Azi era luni adica o zi in care ma voi imbraca cum ma imbracam inainte adica intr-o pereche de pantaloni sport si super lejeri si un hanorac.
M-am imbracat si am iesit din bloc acolo era Denisa.
De:Vad ca sa terminat experimentul!Spune razand.
Eu:Cam asa...
Ajungem in scoala si vad ca nu mai era Cristi la intrare.
Ajung in clasa si erau toti adica si Cristi.El doar sa uitat la mine si apoi se intoarce la treaba pe care o facea.
Fetele:Sa intors tocilara nostra sa ne mai dea o ecuatie...Ce ai facut fata zana ursitoare n-a mai avut magie pentru tine?Spune razand in hohote.
Cr:Dar vad ca pentru tine a avut magie sa te faca proasta.Spune el fetei.
Acea fata a tacut si sa asezat in banca.
La fel si eu m-am asezat deoarece a venit profesorul.
A venit pauza de masa eu cu Denisa ne-am luat de manacare si ne-am pus la o masa pustie si in coltul salii dar deodata apar Vlad cu Cristi.
Cr:Hey!
Vl:Hei Diana,Buna iubire...
Eu:Mda...
Am mancat linistita si se pare ca am terminat mi-am dus tava la cosul de gunoi si apoi m-am intors la masa sa ii astept si pe ceilalti dar cand ma intorc acolo erau toti popularii.
Fetele:Imi pare rau dar nu mai sunt locuri asa ca poti sa pleci paaa!
  Am plecat.M-am dus la vestiar si mi-am luat ghiozdanul si am plecat acasa chiar daca nu s-au terminat orele dar nu o mai suportam pe acea fata.
Ajung acasa si se pare ca eram singura.Minunat!Imi fac temele si apoi mai stau, si desigur ma uit la seriale.Dupa vreo cateva ore de tolanit pe canapea si sa ma uit la seriale apare si Georgi.
Gr:Hello!Ce face fetita?
Eu:bine!Vrei sa te uiti cu mine la seriale!
Gr:Hai sa ne uitam la lectii de viata,vrei??
Eu:Da
Am dat pe youtube si am cautat un episod pe care nu l-am vazut.Dupa ce terminam si cateva episoade vad ca Georgi a adormit.O invelesc si apoi imi aprind telefonul si imi verific toate retelele de socializare.Iar apoi voi citi cateva capitole din cartea mea preferata(Carte cu pagini)care se numeste "fangirl" este super geniala.
Ma trezesc dimineata tot pe canapea si cu cartea pe burta se pare ca am adormit.Ma duc in camera mea sa ma imbrac in hainele mele normale.
Ies din casa si dau de Denisa,Vlad si CRISTI? wtf....
Eu:Ammm....hei!
Cr&Vl&De:Heiii!!!!
Eu:Mergem?...
De:Da
Denisa cu Vlad se tineau incontinu de mana,Iar eu ma simteam ciudat.
Eu:Denisa eu ma duc pana in mall ca vreau sa ii cumpar....Mirunei cadou!Asa ca voi veni la a doua ora,cred!
De:Bine paaa!
Cr&Vl:Pa.
Chiar am mers pana in mall ca imi era foame dar asta am inventat-o pe loc asta cu mall-ul si cadoul pentru Miruna.Ca na puteam sa ma duc si la un magazin sa imi iau mancare.
Dar ca sa nu dau de banuit ii voi lua Mirunei ceva cand ma voi revedea din nou cu ea.
Dupa ce i-am cautat Mirunei ceva.Ma duc la scoala.Vad ca era pauza ca vad colegi prin curtea scolii.
Acolo era si Denisa.
De:Hei ai venit!
Eu:Da!Spun eu zambind.
De:Auzi mi se pare mie sau Cristi te place!
Eu:Ti se pare!Denisa tu nu vedeai cum se comporta cu mine inainte!
De:INAINTE!spune atragandu-mi atentia ca era "inainte"
Am plecat in clasa ca na,nu aveam ce face.
Dar ca prin magie care cred ca era magie neagra au aparut acele fete...
Una dintre fete:Te-a parasit iubitul?
Eu:Nu e iubitul meu!Ce aveti cu mine?
Roxana(cam sefa fetelor ca sa zic asa):Ca esti doar o tocilara si nu faci absolut nimic si te crezi CINEVA in scoala asta dar tu defapt nu esti nimic.Cristi te foloseste o sa vezi ca iti va cere temele si tu il vei ajuta la teste si dupa ce va lua note mari si il cresti putin el te va trata cum te-a tratat ca inainte!El pe mine ma iubeste si ma va iubi!Sa inteles?
Eu:Nu!Tu intelegi ca nu il plac pe Cristi si nici el pe mine si clar nu suntem impreuna!SI NICI LA O CATEA  CA TINE MAI ALES CA ESTI CAM PROASTA!!Spun si plec dar o aud cum tipa "MAI VEDEM NOI!"
M-am saturat de asemenea fiinte.
Dar cred ca e adevarat ce a zis despre Cristi poate chiar ma va folosii.
Se pare ca voi sta aceasta pauza afara.Ies afara si in fata mea vine Cristi.
Cr:Hei!De ce esti trista?
Eu il ignor si trec pe langa el.Simt cum imi curge o lacrima si mi-o sterg repede.
  De:Diana ce ai patit!
Eu:N-am nimic!
De:Diana.....
Eu:Pe bune nu am chiar nimic!Spun si ii zambesc fals.
Dupa ce s-au terminat orele ma duc acasa (LOGIC)
Cand ajung ma intind in pat si cand aproape adorm ma suna....

Ok sper ca va placut si nu prea mai am ce zice si mna....VA PUP

Cristi Munteanu♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum