Enes evleniyor mu !!

2.5K 62 6
                                    

- Enes'in dilinden ;
Bir Bolu da kaybolmuştum helikopterimin benzini bitmişti bir ağaca takılmıştım .ağaçtan indiğimde , çok susamıştım uzak biryerde su görmüştüm hemen oraya gidip kana kana su içiyordum daha sonra bir kadının yanıma geldiğini gördüm ;

Fatma : sen çok mu susadın be ! Ne yapıyorsun burada ? Orada niye içiyorsun oğlum orası ineklerin içtiği su , al elimde köyün suyu var onu iç .

Enes : Allah senden razı olsun abla ver suyu, ooh çok iyi geldi abla sağol .

Fatma ; ben Fatma , sen kimsin . Nerden geldin buraya ?

Enes ;  ben Enes kara . Helikopterimin benzini bitmişti , kayboldum galiba burası neresi ?

Fatma ; sen şu zenginlerin oğlu musun !

Enes ; evet neden şaşırdın ki  ablacım ?

Fatma ; burası Bolu Enes . Sen ne çok yakışıklı bir adamsın be ,

Enes ; teşekkürler ablacım . Peki ben gidiyorum hadi sana kolay gelsin abla bende bir telefon buluyum da annemleri arayım. Su için teşekkürler.

Fatma ; hiç biryere gitmiyorsun yakışıklı !Benimle  geliyorsun .

Enes ; nereye ?

Fatma ; samanlığa .

Enes ; Ne !  Ben sizinle yatmam !

Fatma ; sen gerizekalımısın ne yatmasından bahsediyorsun ! Samanlığa gideceksin orada abimi bekleyeceksin aptal !

Enes ; iyi de samanlıkta niye abini bekliyorum Ne oluyor ?

Fatma ; evleneceğiz :)

Enes ; Ne! Sen ne saçmalıyorsun ablacım benim sevdiğim kadın var yakında evleneceğim onunla . Hatta o kadının kızı var Melisa diye onu çok seviyorum .sevdiğim kadını da . Beni zorla evlendiremezsiniz ben seni hiç tanımıyorum abla ne evliliği Allah aşkına !

Fatma ; öyle mi .. peki neden onun yanında değilsin de boludasın? Buradasın yani

Enes ; orası bizim aramızda olan bir mesele ve bu mesele seni ilgilendirmez !

Fatma ; yürü samanlığa gidiyoruz !

Enes ; ben samanlığa falan gitmem arkadaş . Senin abini de tanımıyorum Ne evliliği Allah aşkına yaa !

Fatma'nın abisi ; lan ! Ne oluyor orada (silahı doğrultarak)

Fatma ; abi dur sakin ol , bu adam benimle evlenmiyor . Bunu tartışıyoruz :) ve samanlığa götürecektim ama gelmek istemiyor .

Fatma'nın abisi ; bana bak lan , o kadın ile evleneceksin akşama doğru ! Tamam mı birader . Yoksa senii ..

Enes ( içinden fısıldayarak) ; Allahım ne olur bana yardım et, ben Fatma ile evlenmek istemiyorum Ada keşke beni kurtarsan buradan ben şimdi de kızımı özledim :(

- Yazarın ağzından ; Enes ile Fatma ve abisi Enes'i samanlığa götürüp Enes'i kaçmasın diye kilitlemiştir . Akşama doğru düğün vardır , Fatma hemen düğün alışverişine başlamak için pazara gitmiştir ,Fatma'nın abisi ise düğün salonu köyde olacaktır kendi köylerinde ve Enes'e damatlık almıştır ,herşey tamamdır .bakalım Ada Enes'i bulabilecek midir ?

- Ada'nın ağzından ; Enes'i çok özlüyordum , pes etmeden Bolu da olduğunu öğrendim Enes'in en yakın arkadaşı Mete'den ,Mete bilgisayar bağımlısı idi orada herşeyi kimin nerede olduğunu bulabilen kişi idi .araştırma yapıyor diyelim .hemen Enes'in ailesi ile vedalaştım Cansu da benden şans diliyordu. Ezgi ise önümüzdeki haftaya İstanbul'a geliyordu annesi ile birlikte .ezgi benim dostumdu çocukluğumuz beraber geçmişti .
Şimdi ise ben Bolu'ya nihayet varmıştım . Hemen Enes'i aramaya başladım ilk önce Enes'in helikopterden düştüğü ağacı buldum nihayet fakat Enes helikopterin içinde değildi ,demek ki başka biryer de idi . Pes etmeden devam ediyordum aramaya , ve ufak bir yerde köy görünüyordu , oraya kadar yürümeye başladım .orada taşlarla oynayan çocukları gördüm ve onlara telefonumdan Enes'le kızımın birlikte çekindiği resmini çocuklara gösterirken ;

Ada ; merhaba çocuklar size birşey göstereceğim ama lütfen doğru söyleyin , bu abiyi tanıyor musunuz ?

Çocuklar ; aaa evet bu abiyi tanıyoruz şu binada , orada görmüştük .

Ada ; Vallaha mı , bak eğer yalan söylüyorsanız sizi kötü yaparım ona göre , Eneees Geliyoooruum !! ( koşarak )

- yazarın ağzından ; ada hemen hızlı koşarak enesi görür , ve hızlı hızlı koşarken Enes'in kollarına teslim olur . Ve öpüş....... 💏

Ada ; Enes ! Seni çok kırdım ama lütfen beni affet , seni çok seviyorum , birdaha yapmayacağım .

Enes ; buraya kadar gelmişsin iyiki geldin , bende seni çok seviyorum aşkım seni affettim .kızımı çok özledim hemen gidelim ..

Fatma ; sen kimsin de kocamı öpüyorsun ha !

Ada ; kocam mı ! Ne kocası be !

Enes ; aşkım bunlar beni zorla evlendiriyorlar .

Ada ; siz gerizekalı mısınız !
ne kocasından bahsediyorsunuz ! O benim kocam ! kalk Enes gidiyoruz bu kadarı fazla olamaz !

Fatma ; hiç biryere gitmiyorsunuz ! Bizimle geliyorsunuz ?

Ada ; nereye !

Fatma ; samanlığa :)

Ada ; Ne !


- 1 hafta sonra ; yazarın ağzından ;
Enes ile Ada samanlıkta kalmışlardır.onları kurtaran fehmi bey ve Cansu idi .
Enes malikaneye gelir gelmez hemen yaptığı şey Melisa'yı sevmek ve bol bol öpmekti , bu anı ölümsüzleştirmeyi de yaptıran da Ada idi, telefonundan çekip salonun duvarına asmak istiyordu . ;

Enes ; ya ben kızımı çok özlemişim öpüp öpüp doyamıyorum , minik ayaklarını da öpeyim ooh .

Ada ; Melisa'nın nüfüs kağıdındaki soyadında "Kara " yaptırdım çünkü onun babası sensin , Melisa seni çok seviyor , bende seni çok seviyorum ❤️

Ailecek uykuya dalarlar , .

Devamı çok yakında . Okuduğunuz için teşekkürler ❤️

Bebeğimin babası sensin !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin