THE NEW GIRL

235 17 1
                                    

Здравейте,аз съм Алиса Мичъл.Родена съм в Калифорния,но от скоро живея в Норич.Аз съм на 17 години и съм без майка и баща имам само брат.Неговото име е Кевин  Мичъл.Той е пo-голям от мен с 1 година.Всъщност аз се радвах,че се преместихме,защото станаха проблеми в Калифорния.Исках всичко да започне от самото начало.Обещах си да не се замесвам с момчета в новото училище и уж се получаваше.Беше пореден ден в училище.Аз не бях от много разговорливите и нахакани ученици.Имах само брат си,който ме подминаваше в коридора все едно не ме познава.Мислеше ме за прекалено задръстена.Той беше от популярните тинейджъри.Аз поне бях умна,но той не много.Караше ме да му пиша домашните.Откажех ли,ме заключваше на терасата.Не,той не беше лош,просто обичаше да се заяжда с мен.Кевин държеше никой да не знае,че съм му сестра.Аз също не исках.Отивайки на училище се блъснах в един от новоизлюпените звезди.Името му беше Джейсън.Той беше в банда с още няколко момчета.Също така бяха най-добрите приятели на брат ми.
Той:От кога си мечтаеш да се блъснеш в мен?
Аз:Не те харесвам.Разкарай се!
Той:Искаш да кажеш,че не съм секси ли?
Аз:Да,това намекнах.
Той:Искаш ли да се променят нещата?
Аз:НЕ!Дръпни се!

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ!БЛАГОДАРЯ ВИ,ЧЕ ЧЕТОХТЕ!ТОВА ЗНАЧИ МНОГО ЗА НАС.♡

КОМЕНТИРАЙТЕ С ВАШЕТО МНЕНИЕ!

MY BAD BOYWhere stories live. Discover now