(Pohled třetí osoby)
,,Dokáže vnímat bolest, štěstí, smutek...a i lásku?. "
Tahle otázka Jimina zaskočila.Nebyl jsi moc jistý jestli opravdu cítí i tu lásku a proto řekl. ,,Nechci lhát. Nejsem ze svým robotem až tak daleko .Zatím se učí základní věci a musím říct ,že mu to jde skvěle a jestli že jde o city....tak nějaké má." Přišel jsem blíž ke Kookovi a usmál se na něj. ,,Že? Jungkooku." Chvíli se na mě díval , ale potom mi úsměv oplatil.
Jeho koutky se roztahly od ucha k uchu. ,, Tady máte důkaz toho , že to není jen takový robot." Všichni viděli jeho úsměv na obrazovkách.
V místnosti vládlo ticho.Všichni byli šokováni. ,,To je úžasné! Stvořil jste robotického člověka. Děkujeme vám Parku Jimine."
*****
Poté nás čekala ještě konference a také focení.
Stál jsem se svým robotem na menším molů , usmíváli jsme se a máváli.Ze všech stran na nás šlehaly blezky od fotoaparát a přes ně se tlačily hladoví paparaci ze svými nahrávacími zařízeními.Hned po ukončení toho všeho jsme se s Kookem vydali domů.
Ještě jsem si všechno pobalil.
,,Dobry?.",,Jak to myslíš dobry?."
,,J-jaké máš stoho pocity?. " znervozněl jsem a čekal na jeho odpověď.
On jen na mě koukal.,,Hmmm, nevadí pobavíme se o tom doma.Pojď jedem domů. "
"****
Rok:. 2018
Měsíc :. Září
Den:. 26
Čas:. 8:45Den ,,D'' se vydařil. Všechno proběhlo bez problémů. Konference a focení -- Wow! Stal jsem se slavným ...a také oceněným vědcem.
Ale můj projekt zdaleka nekončí. Jsme teprve na začátku naší dlouhé cesty.Ještě pořad se učí a zkouší nové věci.Deník jsem odložil do zásuvky a sledoval Kookieho.Byl roztomilý. Jako dítě. Seděl na mé posteli a čmáral si do bločku.
Pomalým krokem jsem k němu došel a lehl si.,,Co to kreslíš , Kookie?." Nic neříkál a kreslil dál. Podíval jsem se přes jeho rameno.
,,C-co to je?." ,,To jsem já... A tohle jsi ty." Na obrázku byli dva chlapci , kteří se drželi za ruce.Bylo to opravdu krásné ,ale také i zvláštní. ,,Je to pěkné... A-a proč se drží za ruce?... proč se držíme za ruce?."
*********Haiiiii
Jsem zpátky😍😍👍s další kapitolou
ČTEŠ
My Robot Jeon Jungkook- By Park Jimin
FanfictionJimin je vědec, který usiluje o vytvoření plnohodnotného člověka. Projekt, který nesl jméno Jeon Jungkook předčí všechna očekávání?? Nebo to bude zase jeden s jeho marných pokusu?? Čtěte a dozvíte se více. [Jikook] -