Capitolul 14

1.1K 124 3
                                    

Ies din cameră si il observ pe Thos scotocind prin sertarele biroului meu.
-Ce cauți?
Sare si se loveşte de scaunul din piele.
-Poți sa nu te mai furişezi asa,Hulya?
-Ăh...
-Căutam nişte hârtie albă.
-E pe scaunul ăla!arat hartia si el da din umeri.
-Nu am vazut-o!
-Hai sa ne pregătim,trebuie sa ajungem in 2 ore la club.
După ce m-am contrazis o ora cu el,am ajuns la concluzia ca imi pot lua rochia mea roşie cu o palma mai sus de genunchi daca imi dă jacheta lui.
-O să te placa!Nu iți face griji.
Schimbă vitezele si imi zambeşte slab.
De cand s-a mutat la mine,tot ce e al meu e si al lui.Absolut tot.Am devenit dependenti unul de altul intr-un timp foarte scurt.
-Hulya!
Ayla vine spre mine şi ma imbrătiseaza,urmata de Ines.
-El e Thos.
El face cunoştintă cu toți,iar Heiner se uita  ca de obicei cu ură.Dupa cateva pahare,s-a imprietenit chiar foarte bine cu băieții.
-Hulya,e chipeş.
Spune Ines si soarbe din cocktail-ul ei.
-Hai sa dansăm!ii spun lui Thos iar el nu vrea.
-Eu nu dansez.
-Toata lumea danseaza după cateva pahare.Si tu ai muuule pahare la bord.
-Hulya,am zis nu!se răsteşte si ma dau in spate un pas.
Du-te dracu atunci!
El ii face semn unui domn imbracat la costum si zambeste  si presupun ca e vreun coleg de-al lui de la firma.Bineinteles,sub insistențele mele el s-a reangajat ca inginer.
Dansez cu fetele,imi misc corpul in ritmul melodiei şi cele 6 shot-uri imi lasa un gust amar pe limbă si ma ametesc puternic.Simt doua mâini ce imi cuprind şoldurile si ma intorc zambind.Ai venit,iub..
Barbatul din fata mea nu e in niciun caz Thos si ma retrag.
-De ce fugi?Hai sa ne distrăm!
-Nu pot...
Parca stergandu-mi urmele necunoscutului de pe mine,il caut cu privirea pe Thos.Il intreb pe barman si imi arata un colt al clubului.Thos se sărută infocat cu o bruneta in timp ce pe alta o mangâie de sus in jos,strangandu-i grețos fundul.
Ma lipesc de bar si ochii nu vor sa priveasca in alta parte.Nu mai aud muzica si vad vag,neclar oamenii fericiți ce danseaza si rad in continuare.Imi intorc capul spre El si prietenul lui il priveste satisfacut dand pe gât un pahar de whiskey.In ce m-am băgat?Cu cine am de-a face?
"-Ingerul meu"
"-Ori eşti a mea ori a nimanui"
"-Nu pot sa stau fara tine"
"-Nu te merit".
Imi scutur capul si privesc inca o data scena.El rade si se lasa mangaiat de cele doua femei.
-Hulya!spun Ines si Ayla in acelasi timp.
-Sunt aici.
-V-am zis eu ca e ceva in neregula cu tipul ala!urla Heiner si da sa mearga spre el dar il opresc.
-Nu face asta,Heiner!
Plec din club cu capul plecat şi cu  paşi mici,lăsând in urma mea increderea oarbă ce i-o purtam singurului barbat ce a putut sa imi dezghețe inima.

Lasa-mi inima sa te alunge!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum