CAPITOLUL 4

530 31 3
                                    

         Din capitolul anterior:
Dupa ce s-au terminat orele ma duc acasa (LOGIC)
Cand ajung ma intind in pat si cand aproape adorm ma suna....
MIRUNA
  Convorbire telefonica
Mi:Heiii!Ce mai faci??
Eu:Bine aproape adormeam!Tu?
Mi:Stau ma plictisesc!Ba Diana m-am cacat pe mine de frica!
Eu:Ce ai mai facut?spun eu razand.
Mi:Ba deci se aprindeau si se stingeau luminile...A venit momo!Spune si ea razand.
Eu lesinam pe acolo de ras.
Eu:Ba atunci te las cu momo asa ca pa....
Mi:Diana n...
Nici nu apuca sa termine ca ii inchid.
Asa ca adorm linistita.
Dimineata ma trezesc si ma imbrac cum ma imbrac de obicei,lejer.
Azi Denisa nu va venii defapt nu va mai venii timp de o luna deoarece sa dus in alta tara dar cea mai proasta veste este ca mi-a zis ca s-ar putea sa nu se mai intoarca asa ca sa despartit si de Vlad.El acum nu mai are nici pic de fericire in el.Eu cu Cristi nu prea vorbim defapt el face tot posibilul sa vorbeasca cu mine dar eu il evit deoarece mi-e frica sa nu fie cum mi-a zis Roxana.
   Ajung la scoala cu aceste ganduri...in fata scolii era Cristi.
Cr:Hei Diana
Eu:...
Cr:Diana de ce nu vorbesti cu mine?
Eu:Cristi lasa-ma serios!
Spun si plec in clasa si acolo era doar Roxana. Usa era deja deschisa si cand am intrat nici n-am mai inchis-o.
Ro(Roxana):Auzi fato! intelege odata pentru totdeauna ca Cristi e doar al meu.Eu nu inteleg ce te tot bagi in seama cu el.Fato,intelege ca nu ai sanse esti doar o tocilara tot ce stii e sa inveti sa citesti si cam atat.Si pe de-o parte mai esti si urata adica ce sunt cu hainele astea??
Eu nu ma spun nimic si plec la coltul usii dau de Cristi el se uita la mine si eu fug plangand.Stau intr-un colt parasit.Sunt la capatul holului din scoala acolo unde sunt sali de clasa in care nu sunt folosite deloc.Nu trece nimeni pe acolo.Stau ghemuita si plang incontinu.Dar simt niste maini care ma cuprind.Ridic capul si era Cristi.
Cr:Diana am auzit totul!Si crede-ma tot ce a zis ea nu a fost absolut nimic adevarat.
Eu:Cristi lasa-ma!De ce cand m-am schimbat de haine in acea saptamana tu ai inceput sa vorbesti frumos cu mine?Ti-e iti placea de mine cum eram inainte!
Cr:Diana daca imi place de tine cum erai atunci cand tu te-ai imbracat..inapoi in hainele tale mai normale,tot ca in acea saptamana m-am comportat.
Eu:Cristi mai bine ma lasi in pace.Tu du-te la fete mult mai populare ca mine si mult mai frumoase nu iti petrece timpul tau din viata cu una ca mine.Tu oricum voiai sa te ajut la teme si la teste.
Cr:Diana de cand ne vorbim am avut o gramada de teme si teste si din cate ai vazut nu ti-am cerut ajutorul.
Eu:...
Cr:Diana....eu simt ceva pentru tine!Ceva foarte mult!
Eu:Cristi nu ma mai lua la misto!
Cr:Dar nu te i-au.Diana eu te iubesc!Spune si ma saruta brutal si lung.Dar eu il opresc.
Eu:Cristi pe bune mai intai ti-ai batut joc de mine timp de un an jumatate si acum dintr-o data vrei sa fii impreuna cu o tocilara ca mine!Tu iti dai seama ca ma va omora Roxana!?
Cristi incepe sa rada.
Cr:De ce te-ar omora Roxana?Diana te rog...
Eu:ce?
Cr:Vrei sa fii iubita mea?
Eu:Dupa tot ce mi-ai facut nu prea cred.Tu nici macar nu ma iubesti!
Cr:Diana daca nu te-as iubi nu te-as mai ruga de atatea ori sa accepti!Te roggg vrei sa fii iubita mea?
Eu:O sa ma omoare Roxana!
Cr:Nu iti face nimic ca sunt eu langa tine!Nu are sa iti faca vreun rau.
Eu:Cristi..Tu nu vei sta non-stop langa mine!
Cr:Daca e nevoie as sta cu tine!Dar te rog accepta. Uite!Stai!Stii ce facem?Deci o sa fim un cuplu si daca ti-e nu iti place cum ma comport asta , macar ramanem prieteni!ce zici?
Eu:Cat va dura "relatia"
Cr:O saptamana!Accepti?
Eu:Ok hai ca accept.Spun eu oftand.
Cr:Te iubesc.
Eu:Uauuu ...incepem de acum?Spun eu mirata!
Cr:Da ce are?Aaa si sa stii ca implica si saruturi si tineri de mana mai ales pe holuri!
Eu:Eu nu vreau sa devin populara.Vor crede toti ca am ales sa fiu impreuna cu tine doar pentru populariatate.
Cr:Ba nu ,ai incredere in mine iubito!Spune si ma saruta pe buze
Eu:O luam cam repede nu crezi??
Cr:Eh....

Hello sper ca va placut....
   Va pup♡

Cristi Munteanu♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum