#1 "Mamusiu Kocham Cię.."

14 4 1
                                    

Nazywam się Amber. Mam 15 lat i chodzę do 3 gimnazjum, albo szkoły przetrwania - jak kto woli. Dla mnie na pewno nią była..
Mieszkam w Małym miasteczku, nieopodal Poznania. Tu się urodziłam i "wychowałam", jeżeli da się to tak nazwać.. nie mam rodzeństwa ale mam kota. Wabi się William ..ale nie o tym chciałam tu pisać. Może moje życie jest głupie, c*ujowe i totalnie nieudane ale postanowiłam o nim napisać ( z góry sory za słownictwo). O mnie, o moich problemach, właściwie o wszystkim. O tym jak społeczność potrafi zniszczyć człowieka, jego psychikę, i wszystko co ma..
Skoro już o tym, to może zacznijmy od tego, czego nie mam. Straciłam mamę, siostrę i brata. Ojciec pije więc to praktycznie tak, jak bym go nie miała.
Brat skręcił kark i nie był do odratowania. Siostra w wypadku samochodowym, zdeżając się z tirem. Rok po tych zdarzeniach, mama ciężko zachorowała. pracowała dniami i nocami by nas utrzymać, ale nie dawała sobie rady. Pomagałam jej, dorabiałam w rozdawaniu ulotek, sprzątałam mieszkania, nawet pomagałam w gospodarstwach ale to wciąż nie starczało. Ojciec wszystko przepijał a mamie nawet na leki nie zostawiał. Któregoś dnia, kiedy nikogo nie było w domu, wybuchł pożar. Mama była w pracy, ale dostała telefony od straży i policji. Nigdzie nie było ojca. Okazało się, że był w środku nieprzytomny i ledwo żywy. Nie zgasił papierosa co spowodowało pożar. Nic nie zostało. Wszystko spłonęło, a ojca zamknęli. Wszystko co kochałam zginęło..z wyjątkiem mojej mamusi, mojej jedynej mamusi..
Za ten czas mieszkaliśmy u naszych sąsiadów, ale nie na długo.. pewnego dnia mama źle się poczuła. Szybko pojechaliśmy na pogotowie, gdzie wzięli ją na badania. Była nieprzytomna, nic więcej lekarze nie mogli mi powiedzieć, jej własnej córce.. niezbędna była operacja, ale coś poszło nie tak...
Zostałam sama. Co teraz. Mamusi już nie było. Mojej jedynej mamusi... nigdy jej już nie zobaczę, nie przytulę, nie powiem, że ją kocham i nie otrę jej łez? Już nigdy?.. kochałam ją, tak bardzo ją kochałam..;((

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 22, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

AmberOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz