Uyandığımda 3 aydır yaptığım gibi içimde gitgide küçülen umudumla uyandım. Umudum küçülüyordu çünkü 3 aydır onu bekliyordum ama gelmiyordu. Belki de gelmeyecekti ama ben ona sırılsıklam aşıktım.
Ben kim miyim ? Ben Melina Kaya'yım. Evet şu Ekrem Kaya'nın kızı olan doktor hatta genel cerrah. 3 ay öncesine kadar hayatım annemin özlemi babam ve abilerimdi. Annemi ben 16 yaşındayken bir araba kazasında kaybettik yani tam 8 sene önce. O günden beri babam kendini abilerime ve bana adadı. Bense aileme ve mesleğime. Aile şirketimizi ikiz abilerim yani Meriç ve Merih Kaya yönetiyor. İkisi de hem kendi istekleri hem de babamın arzusuyla işletme okudular. Benden iki yaş büyük olmalarına rağmen aramızda 30 yaş fark var gibi davranmak da hobileri. Ve hayatıma 3 ay önce giren o adam...
Barlas Saraçoğlu.
Onu 3 ay önce hastanede nöbetteyken gördüm aslında ameliyat ettim. Bacağından vurulmuştu ama bunu herkes bu şekilde bilmiyor aslında bende bilmemeliyim ama merak...
Geldiklerinde yorgun kuşun saplanması olduğunu merminin nerden geldiğini görmediklerini söylemişlerdi. İlk başta inanmasamda sorgulama fırsatım olmadan Barlas'ı hemen ameliyata aldık. Ameliyat başarılı geçmişti ve hiçbir sıkıntı,sorun da yoktu ve tabiki de Barlas'ı yanımda,gastanede tutmak her an bir bahaneyle görme fırsatım da gidiyordu. Taburcu olması için bir sorun olmadığına dair hasta formunu imzalamam gerekiyordu ve hasta formu Barlas'ın odasındaydı. Tam kapıdan içeri girecekken Barlas'ın arkadaşı olan Berk ile konuştuğunu duydum.
-Beni vuran puştu buldunuz mu?
~Hayır. Şerefsiz iyi saklanmış.
-2 gün. Ya iki gün içinde sen bulur işini bitirirsin yada ben.
~Sen artık sakin ol. Gir şirkete işkolik Barlas'a dönüş.
-Peki doktor?
~Hallettim ama çetin ceviz senin kız. Kolay lokma değil.
~Bir şey olduğundan değil ... Sadece merak ettim.
-İnanmış gibi yapıyım bari.
Daha fazla beklemenin anlamsız olucağına karar verip içeri girdim.
Evet Barlas Bey artık sizi burda tutmak için bir nedenimiz kalmadı tabi siz de kendinizi iyi hissediyorsanız?Son derece iyiyim doktor. Burdan bir kutlulsan daha da iyi olacağım.
Şimdilik gidebilirsiniz o zaman.
Şimdilik derken?
Haftaya kontrole gelmeniz gerek ve 3 hafta sonra da dikişlerinizi alacağız.
Araya giden Berk başka bir doktor bunları yapsa olmaz mı diye sorunca el mahkum olur demiştim.O günden beri onu sadece resimlerinden ve magazinlerden görebildim. Aklımda ise o çerin çeviz doktor vardı, kimdi o doktor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki(!) kocacığım
ChickLitKlasik zoraki evlilik kitaplarının biraz dışında olan bi zoraki evlilik. İstanbulda yaşayan Melina Kaya'nın Barlas Saraçoğlu'yöa olan hikayesi.