CAPITOLUL 5

524 26 3
                                    

Din capitolul anterior:
Cr:Ba nu ai incredere in mine iubito!Spune si ma saruta pe buze
Eu:O luam cam repede nu crezi??
Cr:Eh
Eu: Cristi eu fac asta ca sa nu ma mai rogi atat dar eu tot nu am incredere in tine!
Cr:Eu stiam ca o relatie merge pe incredere!
Eu:Fii atent!Noi vom juca un rol de a fii impreuna.E doar un joc!Da?
Cr:Bine...Spune el oftand.
Cr:mergem?
Eu:Da!
Cristi ma i-a de mana si mergem.Din cand in cand ma uitam la el si era trist.Cred ca este din cauza ca i-am zis ca e un joc...dar ce sa fac daca sa comportat asa cu mine, gen inainte.
Ajungem in clasa si repede a pus ochii Roxana.Se uita foarte urat la mine.
Ro:Iubi ce e cu tocilara asta langa tine?
Eu:Esti impreuna cu ea?
Cr:Nu iubire!
Ro:IUBIRE???Cum adica "iubire"??Si eu?
Cr:Ea e iubita mea!Si tu nu ai fost niciodata impreuna cu mine!
Ro:Dar....
Cr:Dar fa pasi!Si daca te prind ca ii faci vreun rau sa mai vezi tu popularitate.
Ro:Oamenii ma iubesc si fara ajutorul tau!Spune plecand!
Eu ma duc in banca mea si stau acolo si citesc.Dar apare Cristi!
Cr:Hey,+ce faci?
Eu:Citesc!Tu?Spun eu zambind.
Cr:Stau langa tine!Ce citesti?
Eu:O carte!Spun razand.Si incepe si el sa rada.
Atunci vine profesorul si eu il dau pe Cristi mai incolo insemnand sa se duca in banca lui.
In toata ora Cristi se uita la mine si din cand in cand ii mai zambeam dar si Roxana se uita urat pe mine ,iar ea imi stergea zambetul.
Era o pauza foarte mica.Cristi imi zice ca se duce la baie si cica "sa nu pleci nicaieri" el nu intelege ca e un joc ,eu nu ma bazez pe el dupa tot ce mi-a facut.Toti baietii erau la fotbal,iar fetele erau la baie desigur "sa isi pudreze nasucul" si de nicaieri apare Roxana.(Ba sa mor eu de nu cred ca asta e magiciana).

Ro:Te-a lasat iubitul!
Eu:Nu e iubitul meu!
Ro:Stai dar v-ati sarutat si v-ati tinut de mana!
Eu:Eh!
Ro:Vad ca te crezi acum mai populara si mai increzuta din moment ce stii ca Cristi te va apara si e mereu langa tine.
Eu:El nu e aici din cate vezi!
Spun si plec Roxana imi trage o privire foarte urata dar eu nu am bagat-o in seama.
Ies din clasa si dau de Cristi.
Cr:Heii a fost vorba ca nu pleci nicaieri.
Eu:A zis ca Roxana ca vrea sa vorbiti ceva important.
Cr:Pai vii cu mine!
Eu:Nu eu te voi astepta!
Cristi intra in clasa si eu stau la usa si ii urmaresc.
Ro:Stiam eu!
Cr:Ce stiai?
Ro:Ca te vei intoarce!Spune si il saruta iar eu intru in clasa.
Eu:Deci asa faci!Eu am zis sa vorbesti linistit cu ea si tu te saruti cu ea cat noi suntem impreuna!Stiam eu ca nu ma pot baza pe un om ca tine!A si apropo Roxana ZICI CA AI FATA EDITATA.
Si am plecat,m-am trantit de perete si mi-am acoperit fata intre genunchi si mi-am pus mainile pe fata(intelegeti voi ,SPER)
Simt cum Cristi isi pune mainile pe ale mele dar tot mainile pe fata le aveam.
Cr:Diana nu eu am sarutat-o trebuie sa ma crezi....eu te iubesc foarte mult.Nu mai plange!Spune si imi i-a mainile de pe fata iar eu incep sa rad.
Cr:De ce razi?
Eu:Aolo stai ca mor pe aici!Deci tu chiar credeai ca pun la inima creierul ala de nuca?Te inseli amarnic!Si in plus e un joc noi nu suntem cu adevarat impreuna.
Cr:Mda...Spune putin trist.
Eu:Acum tu de ce esti trist ma?Spun si il imping putin.
Cr:Nu am nimic!Imi spune zambind fals desigur.
Eu ii zambesc si il iau in brate.
Eu:Mai bine?
Cr:Da!Spune si se ridica apoi imi intinde mana si ma ajuta sa ma ridic.
Pana in clasa vad ca merge cam separat de mine ma uit la el si pare trist asa ca l-am luat de mana si apoi l-am imbratisat.Iar el zambeste.Ajungem in clasa si Roxana sare pe noi cu intrebarile!
Ro:Stai, parca nu erati impreuna si parca plangeai.
Eu:Eu nu pun la inima ,si mai ales la minte o nuca ca tine!
Ro:Cum adica o nuca?
Eu:Adica ai o minte cat o nuca!Spun si plec cu Cristi de mana.

Hello ce credeti ca av zice Diana scrieti-mi in comentarii
Va pup♡

Cristi Munteanu♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum