-Vesti bune! Traieste! Nick imi arunca o privire criminala si vine langa mine pe capanea.
-Si de ce sunt vesti bune?
-Antonia, tu chiar esti serioasa cu toata treaba asta?
-Da, Nick. Trebuie sa-mi protejez copilul!
-Esti sigura ca vrei sa-ti patezi mainile cu sangele lui? nu prea.
-Nu incepe, am mai vorbit despre asta.
-Vom continua sa vorbim pana intelegi.
-Tu esti cel care nu intelege! Junior e considerat rodul unui pacat! Eu si Andreas suntem vazuti ca doi pacatosi! Toata lumea ne vrea morti. Eu am pus pret pe capul lui Andreas ca sa ma razbun pentru ce mi-a facut. Daca nu ne omoram reciproc, ne vor omori ei.
-Ideea aia a fost cea mai tampita.
-Ba deloc. Daca ti-ai fi miscat fundul mai repede acasa in loc sa stai cu el si ai fi vazut in ce stare a lasat-o...n-ai mai fi fost de partea lui. Nu-ti da cu parerea daca nu stii. Invata sa fii langa cei dragi cand trebuie! Nu cand ai tu chef! amandoi inlemnim pe canapea ascultand-o pe Maya si o rog din priviri sa se opreasca.
-Maya...
-Esti constient ca barbatul ala a batut-o si pe tine te-a impuscat? Decat un tata ca el, mai bine deloc! Antonia nu e singura, ne are pe toti langa ea. Antonia, omoara-l! Razbuna-te pentru tot ce ti-a facut!
-Esti constienta ce ii ceri sa faca? Nick se ridica si tipa la Maya.
-Ii cer sa se apere! Tu nu esti capabil s-o faci! Stai langa ea si ii ceri mila animalului aluia! Sa-ti fie rusine! Maya il pocneste si Nick isi strange mainile pe langa corp. Maya a intrecut masura.
-Ii ceri surorii mele sa traiasca cu moartea barbatului iubit pe constiinta toata viata! Il iubeste, la naiba! Oricat se chinuie sa nege, Antonia e inca indragostita de Andreas! Accepta asta, accepta ca Andreas e cel potrivit pentru ea.
-Potrivit? De cand barbatul potrivit isi bate femeia iubita? chiar asa, de cand?
-De cand adevarul lui e diferit de adevarul ei! El a crescut stiind ca nu poate avea copii! Voi nu intelegeti? Prefera sa creada ca Antonia l-a inselat decat sa accepte ca a trait ani de zile in minciuna!
-Nu-mi pasa de el, bine? O iubesc pe Antonia si o voi apara de el. Iti voi face treaba! La naiba cu tine, Nick!
-La naiba cu mine, nu?
-Da, Nick, la naiba cu tine! Nick o apuca de ceafa pe prietena mea si o saruta. Zambesc cand o vad cum incearca sa se opuna dar pana la urma se domoleste si il saruta si ea. Josh apare si el in spatele lor si ramane inghetat in pragul usii de la sufragerie. Triunghiul conjugal. Mi-e mila de Josh dar stiu ca Nick si Maya se vor impaca. Ea e doar prea incapatanata.
-Maya? ea se desprinde imediat de Nick si ii da o palma care m-a durut si pe mine la cat de tare s-a auzit si ma prefac ca citesc o revista privindu-i pe furis.
-Idiotule! ii mai da o palma lui Nick si imi scapa un chicot. Era si timpul ca astia doi sa faca ceva cu ei. 4 ani de zile s-au purtat ca doi idioti. -Inceteaza! Maya ridica un deget amenintator spre mine si ma fac mica in canapea. Poate urmez eu la bataie, e destul de nervoasa.
-Tati! ma ridic imediat in picioare cand il aud pe Junior tipand si il urmaresc cum il trage de mana pe ....ce mama Dracului cauta Andreas aici? Si de ce Junior continua sa-i spuna tata?
-Buna ziua! Andreas afiseaza un zambet cuceritor si nu-i da drumul lui Junior la mana. Se opreste cand ii vede pe cei 3 in picioare in mijlocul sufrageriei si apoi privirea i se opreste pe mine. La naiba, sunt mai mult dezbracata decat imbracata. Nu asteptam perversi in vizita.
CITEȘTI
Blestemati in iubire(+18) -Volumul 2
RomanceSituatia se intoarce la 180 de grade dupa 6 ani: cei doi se vaneaza reciproc pentru a se razbuna pentru suferinta traita. Va reusi iubirea sa le deschida ochii si sa ii faca sa renunte la sportul lor preferat, joaca de-a soarecele si pisica? Va acc...