Rozdział 2

509 24 1
                                    

- Jaką misję jeśli mogę zapytać? - ciekawe jaka ta misja będzie.

- Będziesz chodzić do szkoły Raimona i uczyć się tam po to, by przyprowadzić do nas trzy osoby. Tymi osobami są Mark Evans, Axel Blaze i Jude Sharp. Rozumiesz?

- Rozumiem, a kto wie o tej misji?

- Na dzisiejszym spotkaniu o 19:00 cała szkoła się dowie. Przyjdź do mojego gabinetu o 18:50.

- Dobrze, do widzenia. - Wyszłam z gabinetu dyrektora.

- W końcu! Myślałem, że się nie doczekam. - powiedział Gazel. Nawet go nie zauważyłam.

- Czekałaś na mnie?

- Tak, to o czym rozmawialiście?

- Dowiesz się o 19:00.

- Wtedy mamy spotkanie z całą szkołą - cicho powiedział pod nosem - To aż tak ważne? - to już powiedział na głos.

- Tak.

Przeskok w czasie:18:50

Idziemy z dyrektorem na miejsce spotkania. Gdy tam dotarliśmy, wszyscy uczniowie i nauczyciele już tam byli.

- Drodzy uczniowie, mam bardzo ważne wiadomości. Po pierwsze, niedługo drużyna Gemini Storm (ilustracja w mediach) rozegra mecz z Raimonem. Po drugie, Yuriko dostała misję, w której zacznie uczęszczać do tej szkoły i wszystkie osoby, które ją tam spotkają, mają się zachowywać jakby jej nie znały. Rozumiecie.

- Tak, Panie dyrektorze. - wszyscy odpowiedzieli jednocześnie.

- Dobrze, do widzenia.

- Panie dyrektorze mam pytanie. - powiedziałam jak już wszyscy wyszli.

- Pytaj Yuriko.

- Jak będę się tam nazywać? Gdzie będę mieszkać? Kiedy wyjeżdżam?

- Spokojnie. Nazywać się będziesz tak jak w prawdziwym życiu. Będziesz mieszkać w domku jedno rodzinnym blisko szkoły i boiska. Wyjeżdżasz jutro o 10:00 więc idź się spakuj. Dobranoc.

- Dobranoc

______________________________________________________________________________

Wrzucam to w sobotę i to rano wiec chyba to dobrze, tak na dobry początek dnia.
A tak w ogóle to się podobało?

Yumiko-nee-san

~Nya

Legenda Alien Akademii (Zawieszona na czas nieokreślony)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz