Yatağıma uzanarak beyaz çarşafların üzerine dağılmış resimlerinin birkaçını elime aldım ve dudağımı ısırıp hayranlıkla resimlerde gözlerimi gezdirdim.
Ayağa kalkıp üzerimdeki kısa gecelikle beraber kendi etrafımda dönerek resimlerin üzerine dudaklarımı bastırdım ardından resimlerini göğüsüme bastırarak iç çektim.
"Sen benim saklanan cennetimsin."
Kendimi yatağa bırakarak yatağın her bir tarafına saçılmış resimlerinde baygın gözlerimi gezdirdim.
Defterimi alarak resimlerin arkasına yapıştırcı sürdüm ve bir kaçını sayfalara yapıştırmaya başladım.
Geçen gün beni kıskanmış olmasını ne zaman hatırlasam sanki nefesim genizimde takılı kalıyordu.
Bana dokunmasını istiyordum, beni öpmesini. Her sabah onunla uyanmak istiyordum, onun yüzünü görmek ve sakallarına dokunmak.
Sevgilimin babasına aşıktım ve onu arzuluyordum. Bu biraz sürtükçe olabilirdi ama onun yüzünü gördüğümde hızlanan kalbime engel olamıyordum.
Ve her saniye ona yakın olmak istiyordum, benimle beyaz çarşafların arasında kaybolmasını istiyordum.
Kafamı yastığa yaslayıp makinem ile kendi resimlerimi çekmeye başladım ve çıkan resimleri onun resimlerinin yanına dizdim.
"Biz çok yakışıyoruz." Kendikendime mırıldanıp geceliğimin askısını düşürerek yeni bir resmimi çektim.
Telefonum çaldığında komidinin üzerinden telefonu aladım ve açarak kulağıma götürdüm. Resimlerimi çekmeye devam ederek yatağa oturdum.
"Efendim anne?"
"Tatlım, benim işim çıktı ve eve geç geleceğim, ama Zayn geçen gün burada kalan saatini almak için gelecek."
Zayn'in buraya geleceğini duymamla heyecanla nefes aldım ve hızlıca yatakdan kalktım. Kalbim hızla atarken dudağımı ısırdım. Aklıma gelen şeyler birkaç saniye duraksadım.
Zayn ne zaman saatini burada unutmuştu ki?
"Anne, Zayn ne zaman saatini unuttu ki burada?" Şüphe dolu sesimle parmağımı ısırarak sordum.
"Geçen gün eve gelmişti, birlikte şirket için birkaç şey seçmiştik, her neyse önemli değil. Sen halledersen, gitmeliyim. Öpüyorum, tatlım."
"Bende öptüm." Telefonu kapadıktan sonra kaşlarımı çatık yatağa oturdum.
Demek birlikte görüşecek kadar yakın olmuşlardı. Kıskançlık yeniden vücudumu ele geçirdiğinde sinirle makineyi bir kenara attım. Bizim yakınlaştığımızı düşünürken o, annem ile çoktan yakınlaşmaya başlamıştı.
Tüm hücrelerim onu kıskanıyordu. Lucky umrumda bile değildi, tek istediğim Zayn'di.
Sakinleşmeye çalışarak derin bir nefes aldım. Zayn, buraya gelecekti ve ben hazırlanmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Colors | malik
Fanfiction"Her kenarından yırtıldın ama sen hala bir şahesersin." Zayn Malik x Kylie Jenner fanfiction. Daddykink Zayn!