Sabahın 8 i ve ben güne yine alaca gözlerimi açtım. Hızlı hazırlandım. Bugün PD ile buluşacağız . Yani yeni PD nimimiz . Hem BTS nin PD nimi .
Gündelik işlerimi hallettim. Üzerimi değiştirdim.
(25.08.2018)CUMARTESİ ;Konunun Geçtiği Yıl.!.Rahat giyinmiştim. Aşağıya inip bir şişe ARH+ içip rahatladım. Kızlar da hazırlanınca hep beraber arabamıza geçtik. Şöförümüz güvenilirdi.
***
Binaya gelince maskeleri takıp indik. Filaşlar gözümüze gözümüze patlıyor ve rahatsız ediyordu. Özellikle yeni doğan So Ran ı...
Binaya girince BTS ve menajerleri bizi karşıladılar.
RM:Hoşgeldiniz!
Ben:Hoşbulduk.
Jin:PD daha gelmedi isterseniz bir şeyler içmeye kafeye çıkalım. Çatıda mini bir kafemiz var.
So Ran:Evet iyi olur.
***
Çatıya çıktık. Jimin ile karşılaştığımız yer. Yani 1 yıl sonra karşılaşıp konuştuğumuz yer.
Nana:Ee ? Nasılsınız?
Jimin:İyiyiz siz nasılsınız?
Nana:Sanamı sordum be?
Jimin:🤨
Ben:Dün olanlardan ... Videodan sonrasını duymamıştı elinde merdane ile seni pataklamaya geliyordu... Jimin hemen kendine sarılıp korkar gözlerle... ve sessiz ve bana...
Jimin:Korkuyorum sizden ya... özellikle Nana dan....
Nana:Kork zaten.. Arkadaşım da gerizekalı seni affetmiş.. ben olsam asla.. Bir yandan da Sugaya bakıyor..
Suga:Niye bana öyle baktın?
Nana:Sadece bir anlık şüphe . Her neyse ben sana güveniyorum.
Kook:Ee arkadaşlar ne zaman yayımlanacak PD değişikliğiniz?
Youra:Sanırım 3 gün sonra. Ayrıca yeni albüm de çıkaracağız.
Ben:Ah peki . Sıkıldım. Bize burayı gezdire bilir misiniz?
RM:Olur. Buradan başlayalım. En sevdiğimiz yer çatı katı. Kantinimiz gibi bir yerimiz var. Dolap . Erzaklarımızı Menajerden gizli yeriz. Çünkü genelde bize yemek az yedirir. Ayrıca burası Seul ün muazzam manzarasını gören yer.
****
Her yeri gezdik en sevdiğim yer spor salonuydu. Bir büyük kum torbası vardı.
PD geldi . Tanışma değilde görüşme faslı.
Çıkışımızı ayarladık. Toplantı . Ses provası ve dans . Alıcağımız dans prova eğtimi. Falan felan... İşimiz bitti. Dinlenmek için odaya çekildik. Odaya birden Black Pink grubu danldı. Lisa elindeki lolipop ile oynarken... bana bakarak konuştu...
Lisa:Selam İnsanlar ve Jimin...
Piç kurusuna bak şerefsiz. İnsanlara ve jimine... Piççççççç!..!..!Rosa:Hey farecikler ne haber.?
Jennie:Tiplere bak.!.!.
Ben:Siz mi defolup gidersiniz ben mi sizi süpüreyim?
Lisa:A aaa ! Ben buraya sevgilime geldim sana değil !
Ben:Hangi sevgili ne? Sevgilin mi var dı?
Lisa Jiminin bacağına oturup boynunu öperken ayağa kalkıp vampir suratımı ortaya çıkardım. Ve ona doğru bir adım attım. Lisanın bileğinden tuttum. Ve kaldırdım.
Lisa:Korktuğumu mu sanıyorsun? Dedi e o da Vampir olduğunu kanıtlayarak yüzünü ortaya çıkardı. Gülümsedim çünkü şartlar eşitken onu öldüreceğim. Bileğini kırarak onu duvara doğru ittim. Ayağa kalktı ve bana saldırmaya geçti tam üzerime atlayacaktı ki ona tekme atıp durdurdum. Kendine gelene kadar onları odadan atmıştık. Jimin yanıma gelip dudağıma bir öpücük kondurdu...15:09:2012 (Yok Artık)
Gözlerimi yeni evimizdeki odamın tavanına bakarak açtım. Annemi şimdiden özledim. Kalkıp üzerimi değiştirdim. Bugün yeni bir ülke Kore ve yeni bir okul son sınıf . Off insanlara nasıl dayanacağım cidden ...
Babamı da öpüp okula gitmek için arabaya bindim. Okula geldik . İstemeye istemeye arabadan indim okuluma bir göz geçirdim. Ben bu okulu bir yerden hatırlıyorum ama nereden? Garip(Gerizekalıuoııı)
Sınıfım 12/A sınıfa bay Namjon ile girdim sınıfa beni tanıttı . Sıramı gösterdi. Geçip oturdum . Bana İngilizce bilip bilmediğimi sordu. Bildiğimi onayladım İngilizce hocasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRACKS OF THE PAS(JİMİN)(KİTAP BİTMİŞTİR)
Dla nastolatków+Ben Vampir'im evet yanlış duymadınız ben vampirim! -Peki ya sevdiğimin hayatından bana ona ve bize dair her şeyi silip onun mutlu olmasını istersem yanlış mı? Ben Kim So Hyun bunu başarabilirim! İki yabancı gibi davrana bilirim!???? 💙KİTAP BİTMİŞ...