Pradus konseyi rahattı.Çünkü kendi Asenalarını öldürmüş diğeri ise avuçlarının içindeydi.
Onlar bunu düşünüyordu fakat Axel sayesinde tüm planları bozulmuştu.
Atakan ise Asena ile aralarındaki bağ sayesinde onun yaşadığını biliyordu.Çünkü o Asena dışında Phoneix ile iletişim kuran tek kişiydi.Bu sayede Asenanın tüm duygularını hissedebiliyordu.
Praduslu gibi görünmekten yorulmuştu ve artık gidip arkadaşına destek olmak istiyordu çünkü Asena şuan kendini yapayalnız hissediyordu ve arkadaşının içindeki hayal kırıklığı kendisini bile aşırı şekilde etkiliyordu.Onu düşünemiyordu bile.Ama artık onu böyle yalnız bırakmaktan yorulmuştu.
Ani gelen cesaretle ayağa kalktı ve gülümsedi.
'Gideceğim ve onun yanında olacağım.'•
Adina ile Faris el ele yaklaşırken elimdeki içkimin dibini içerek gülümsedim.Ve gülümsediğim anda bardaki tüm ışıklar kesildi.Bense çoktan barın arka kapısından dışarı çıkmıştım.
Elimdeki şişeyi duvara fırlatarak sarhoş bile olamamama küfür ettim.
Adinayı insanlara ikizim olarak mı tanıtacaktım.
Kahretsin diye geçirdim içimden binlerce kez.
Kendime küfrettim Farisin yakınlaşmalırını saf gibi onunda birşey hissedebileceğine yorduğum için.
Yalnız olduğum için kendime küfrettim.
O sırada karşı sokaktaki arka sokaktan gelen gülüşme sesleri ve kavga sesiyle o tarafa ilerledim.
Yavaş bir şekilde ellerim cebimde gittiğimde yerde ağzı yüzü kan içinde kalmış Adel ve onu döven bir kaç ayyaş.
"Ah Adel ah"diyerek Adele yumruk atan adamı krndime çevirip katın boşluğuna tekme atmamla diğer iki kişininde dikkatini çekmiştim.Sarhoş muhabbeti ve yavşaklığı dinleyemeyeceğim için içlerinden birine dokunmadan sadece düşünerek duvara çarptım sırtını.Diğeri ise arkasına bakmadan kaçmıştı.
Adeli yerden kaldırarak."Dayak yemek iyi geldi mi?" dediğimde kanlı dişlerini göstererek güldü.
"Bu kadar zahmete gerek yoktu.Ben varken sen dövdürecek adammı arıyordun?"diyerek dudaklarımı büktüm. "Ama bence dövünce sinir daha çok çıkıyor.Ben Adinayı sen Farisi ne dersin?"dediğimde sokağın başındaki Uras."Ben olur derim."diyerek yanıma geldi ve Adel'in diğer kolunu omzuna attı.
"Yalnız kanka ikizin fena ateşli."dediğinde "Öyledir." diyerek sinirle gözümü kapattım.
"Adel ağzını yerim sana kaç defa dedim bensiz kavga yok diye"diyerek yanağını sıktığında benim anlamsız bakışlarımı görmüş olacakki.
"Etrafındaki herkesin normal olduğunu düşünmüyordun değil mi küçük hanım?"dediğinde "Hassiktir sen.."dememe gerek kalmamıştı çünkü cümlemi tamamlayamamıştım."Gücün?"dediğimde "Söylemeyi sevmem göstermeyi severim."dediğinde egosuna gözlerimi devirdim."İyi Rima da senin gibi mi?"dediğimde kafasını evet anlamında salladı."Ama bilmiyor bilmemesi güvenliği için daha iyi."dediğinde kaşlarımı çatarak."Biliyordun Pretus yok edildiğinde halkın çoğu Pradusa gitti ama kalanlar yeryüzüne geldi.Ve normal bir hayat süreceklerini umuyorladı.Ama Pradus konseyi dünyadaki Pretusluları avlamak için bir ekip kurdu ve şüphelendikleri herkesi indiriyorlar."dedikten sonra yamuk bir şekilde gülümsedi."Tabi yapabilirseler."dedikten sonra anlamadığım bir dilde devam etti. "Lupi valent."&
Uras Aybarsı arayarak benim içkiyi fazla kaçırdığımı ve uykum geldiği için Uraslara gittiğimi söylediğinde Aybars gelenlerle ilgilenip uğrayacağını söylemişti.
Bizse Adelin yüzündeki iyileşmiş yaralardan kalan kanları temizlemiş ve koltuğa yatırmıştık.Şimdiyse elimize sigaramızı almış balkonda ayaklarımızı uzatarak konuşuyorduk.
"Farisi seviyor musun?"dediğinde "Abiler böyle sorular sormaz."diyerek güldüm."Zaten o Rima sevgilisinide bulduğumda geberteceğim birde seninle uğraşmayayım."diyerek sigarasından bir nefes çekip konuşmaya devam etti."Faris sen gittiğin mahvoldu Asena hiçkimseyle tek kelime bile konuşmadı.Günlerce mezarına baktı.Sadece baktı.
Daha sonra ise yurtdışına çıkacağını öğrendik."dediğinde derin nefes aldım."Farisle arkadaş değiliz."
"Düşman değiliz,sevgili hiç değiliz."diyerek devam ettim."Bana bakışları özel hissettirdi ama öyle bir insanki kalbi buz tutmuş bir insanın buzunu eriterek erittiği suyla boğdu."dedikten sonra nefes aldım."Hem de kardeşi sandığı kişiyle."diyerek nefes aldım."Ama olması gereken de bu Uras."
"Kraliçe şövalyesine kavuştu." diyerek yutkundum.
"Bizden birşey gizlediğinin farkındayım.Bu Kraliçelik konusunda."dedikten sonra "Sen kim olursan ol Asena.Ama benim gözümde hayatımda gördüğüm en güçlü kadın ve en huysuz küçük kardeşsin."diyerek burnumu sıktı.
"Bende senin o hayalindeki Asena isem sizi asla hayal kırıklığına uğratmayacağım."diyerek alnımı omzuna yasladım.
"İyiki kardeşimsiniz.."