-Ugh, in pana mea, spun cu mana pe cap.
Cand am incercat sa ma ridic, o durere ispitoare mi-a cuprins tot corpul. Ma uit in dreapta, soldul meu era bandajat. Deci cel care m-a luat ma vrea in viata. In momentul asta mai bine mor. In stanga mea, am vazut parul verde cunoscut al lui Liam. Era prins la fel ca mine, mainile si picioarele prinse cu o sfoara.
-Io, trezirea lenesule, spun in soapta.Liam injura in soapta si isi deschide ochii. Am vazut ca si el era bandajat la cap, probabil i-a dat tipul o bata de toata frumusetea.
-Simt ca o sa-mi explodeze capul, murmura Liam.
-Macar tu nu ai fost impuscat. Nu imi mai simt deloc soldul.
-Cum evadam?
-Nu stiu, dar trebuie sa aflam cine ne-a luat intai.In departare se aude o usa.
-Pai cred ca o sa aflam acum, spune Liam.Un barbat intra pe usa camerei intunecate. Nu puteam sa ii vad foarte bine trasaturile. Privirea mea era incetosata.
-Ah, in sfarsit am putut sa o intalnesc pe Hailey Rose.
-Si ce vrei, un autograf?ii spun si Liam rade.
-Va da-ti seama ca va pot omori cand vreau nu?
-Da.
-Si nu aveti ceva de spus despre asta?Ma uit la Liam. Da din umeri si imi zambeste. Imi intorc privirea spre barbatul necunoscut.
-Nu, nu cred. Dar o explicatie pentru DE CE DRACU SUNTEM AICI ar fi de apreciat.Barbatul rade si imi zambeste.
-Nu ma mai tii minte?imi spune zambitor.
-Pai vad destul de incetosat din cauza ta deci nu.
-Sunt fratele lui Marius Brown. Stii, cel pe care l-ai omorat?
-Oh shit, drama, spune Liam.
-Fratele tau mi-a omorat tatal, daca nu stiai. Deci a meritat-o.
-FRATELE MEU!tipa.
-Hua mai incet ca te aud.Tipul da cu pumnul in perete nervos. A tipat de la durerea provocata. Nu rade Hailey, nu rade. Liam nici macar nu s-a abtinut, a ras pana la lacrimi. Ma uit urat la el.
-De ce razi?!tipa necunoscutul la Liam.
-Stai stai ca mi-au dat lacrimile, continua sa rada Liam.Cu nebunul asta nu o scapam cu viata.
-Si ce vrei de la noi?Se apropie de mine cu un zambet. Ii pot simti respiratia calda pe gatul meu.
-Sa va omor, sopteste acesta.Ma uit provocatoare la el.
-Pai atunci fa-o!ii scuip.
-Nu nu nu, vreau sa ma joc cu voi, la fel cum voi v-ati jucat cu Paul, imi zambeste si scoate un cutit, eu uitandu-ma cu frica spre Liam.Inapoi la ceilalti doi
-Nu imi vine sa cred ca ai facut asta!striga Violet.
-Si ce trebuia sa fac!? Sa ne captureze!?striga inapoi James.
-Inveti prea multe de la Hailey, spune Violet.
-Pe bune Violet, ti-am salvat viata!Violet si James se uita la cele doua corpuri alor dusmanilor. James se simtea vinovat dar nu avea ce sa faca. Akita statea intr-un colt, inca speriata de sunetul pustii luand control. Violet se uita din nou pe geam. Nici urma de Liam si Hailey. Toata gandurile rele i-au strapuns corpul,aceasta cazand pe pamant.
-Violet! Esti bine?
-I-au luat, spune cu ochii inlacrimati. I-au luat pe Liam si Hailey.
James a oftat. Trebuia sa fie puternic pentru soarta amandurora. Nu stiau nimic.
CITEȘTI
Insane
ActionCopilaria lui Hailey a fost distrusa. Ea este distrusa. Nebuna. Pana il intalneste pe James. Oare o poate readuce la normal? "Cele mai tari persoane sunt nebune."