Вратата пред трите момчета бавно се отвори и там стоеше Юнги, все още рошав и леко изпотен.
- Голямо чистене е паднало явно. - тихичко промърмори Джимин, при което Те-Те леко се изкикоти.
- Влизайте или си тръгвайте, няма вас да чакам до утре. - скара се Юнги и тримата втора покана не чакаха и влязоха вътре. Бавно се събуваха, докато очите им шареха още пред входната врата. - Изпиваме сока и си тръгвате! Разбрано?
- Добре! - като добри деца отговориха тримата.
Стопанина на къщата ги поведе към кухнята, където ги настани и донесе три чаши за тях и голяма халба за себе си.
- Хьонг, в това голямото ли ще пиеш? - Кук го попита леко шокирано от големият размер на чашата сравнение с техните.
- Да! Жаден съм много! - Юнги си наля в голямата си халба от сокът, които почти свърши и започна да гълта течността като луд. Тримата срещу него стояха и го гледаха с отворени усти, невярвайки на очите си. Капки от питието се пързулнаха от двете страни на халбата от устата на Юнги. Момчето накрая тупна с чашата си, която бе опразнил, по масата и дишаше тежко. Толкова много течност за такова кратко време бе доста за неговото стомахче.
- Леле.. Юнги, явно си наистина много жаден. Добре, че купих за всеки случай още един по- голям сок! - Техюнг си отвори раницата и сложи на масата другият сок. - Ще пием всички! Най- вече ти Юнг!
- Хубаво, че го направи, Те- Те! - кимаха с глава тримата гостени, доволни от решението на момчето, докато Юнги седеше безпомощен на масата, усещайки как напитката му се качваше нагоре.
- Хайде, пийте де! - засили ги момчето, като напълни чашите на тримата и отново напълни каната си догоре, но сокът не свършваше. Юнги гледаше чашата си лошо, все едно искаше да я изплаши и да се изпие сама, но не ставаше нищо.
- Апчухх~
Чу се кихане в стаята на Юнги, когато всички замръзнаха на едно място.
- Юнги? - Джънгкук се престраши да проговори първи. - Да няма някой в стаята ти?
- Какво? Ахахахах, не! Сигурно комшийската котка е влязла в стаята ми пак през прозореца, хахаха! - фалшивият и неловък смях пробуди интереса на гостите. Определено Юнги знаеше какво става в стаята му и не искаше да им каже.
STAI LEGGENDO
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш]
FanfictionИмаш нужда от кавалер за сватбата на най- добрата ти приятелка, но в живота ти не присъстват мъже. По случайност попадаш на онлайн сайт за мъже "под наем". Защо пък не? История, в която ти избираш как да продължи!