,,Rosszabbra számítottam."
Mikor leparkoltunk mély levegőt véve léptem be a hatalmas házba. Megkönnyebbültem ,de mégis féltem ,hogy mostmár hivatalosan is hozzámérhet apuci.
-Köszönöm ,hogy aláírtad. Köszönök mindent. -törte meg a csendet.
-Nincs mit kö... -rakta ujját szám elé.
-Ne beszélj. -kapott fel karjaiba ,majd vitt fel a zárt ajtós szoba elé.
Lerakott lábaimra és nyúlt a hátsó zsebeihez ,hogy elővegyen egy kulcsot.
-Nagyon meg fogsz lepődni. De kérlek mondd el a véleményed róluk. -furcsán néztem rá ,de csak bólintottam. Nem értettem miért beszél úgy mintha emberek lennének a szobában. Furcsáltam de hajtott a kiváncsiság mit rejtegethet ennyire a szobában. Lassan behelyezte a kulcsot a zárba majd határozottam elfordította azt. Kezei a kilincsen voltak ,rámnézett ,majd vissza a kilincsre és kinyitotta az ajtót. Előre engedett. Nem láttam semmit. Éreztem ,hogy hátulról megfogja a derekam. Biztonságban tudhattam magam. Ekkor felkapcsolta a lámbát ami elémtárúlt nagyon meglepett. Középen egy hatalmas vörös francia ágy ,sejem lepedővel. Balra egy fekete bőr kanapé. Jobbra üveg szekrények. De még milyen szekrények. Tele korbáccsal ,bilinccsel és minden amit el tudsz képzelni.
-Én...én...nem is tudok mit mondani. -tátva maradt a szám.
-Gyere próbáljuk ki. -kacsint rám apuci egy pimasz mosollyal.
Arcomat kezeivel körülfogja ,majd elkezd csókólni. Egyik kezével becsukja az ajtót ,tapogatva kulcsra zárja. Neki dönt az ajtónak és egyre jobban nyom neki. Nyögök egyet. Kezeimet fejem felé emeli.
-Ne rakd le. -parancsol rám.
-Nem fogom. -súgom érzékien fülébe és fenthagyom kezeimet. Az ajkaimról áttér nyakamra majd egyre lejjebb halad. Mikor elér hasamhoz és felhúzza pólóm ,majd azt kezdi el csókólni kicsit megremegek ,ezzel lejjebb rakva kezem. Egy erős markolást érzek kezeimen.
-Mit mondtam neked?! -szól az ismerős rekedtes hang.
-Sajnálom. -hagyta abba addigi tevékenységét ,majd szegte rám mérgesen szemeit. Megragadta kezem és az ágyhoz húzott. Lekötötte őket ,majd lábaimat is. Felém mászott és egyre jobban kívántam őt. Vad csókba kezdtünk. Elszakadt tőlem és egy határozott mozdulattal széttépte a gyönyörű csipkés ruhám.
-Hé...ez volt a kedvencem. -biggyesztettem le a szám ,majd haraptam bele.
-Veszek neked egy újat. -húzta végig ujjait pici számon. Én csak bólintottam majd tovább csókólt. Alhasamnál merev férfiasságát éreztem.
-Akarlak apuci... -suttogtam lágyan fülébe a csók közben. Jobb kezét tangámhoz vezette ,majd benyult alá. Izgatni kezdett. Megfeszültem. Bilincseim csak csörögtek a nyögéseim közben. Bedugta két ujját. Egyre gyorsabban kezdte mozgatni bennem. Csatlakozott hozzá még egy ujja. Hatalmasakat nyögtem. Az egész szoba tőlem zengett. Kihúzta ujjait.
-Próbáljunk ki valami újat. -kikötözött és hasra fordított. Szememre fekete kendőt kötött.
-Számolj babygirl. -mondta érzékien.
Egy csapást éreztem fenekemen ,de nem a szokásos kezet. Egy bőr korbácsot.
-Egy... -nyögtem fájdalmasan ,de én mégis élveztem.
Így folytattuk a 10. alkalomig. Nedves csókokkal lepte el fenekem apuci.
-Így már nem is fáj annyira... -szóltam halkan.
Apuci csak megsimította fenekem. Megfordított. Lábaimat szétnyitotta. Ajkát éreztem csiklómon. Sóhajtás hagyta el számat. Tovább folytatta amit elkezdett ,viszont egyre gyorsabban. Bordáim alá kapaszkodott ,ezzel nekem nagyobb örömet okozva. Percekig így voltunk. Mikor abbahagyta ruhámat és többi textílem letépve rólam ,fordított hasra és nyomta le mellkasom. Felé nézett fenekem ekkor hallottam ,hogy kicsatolja nadrágját.
-Felkészültél édes? -hagyta el száját a kérdés.
-Fel... -félénken válaszoltam.
Farkával kezdett simogatni ,majd lassan betolta annak negyedét. Felszisszentem. Hátamat kezdte simogatni. Kicsit összeszedtem magam. Tovább tolta és egy kis fájdalmat éreztem. Várt pár másodpercet. Mozgatni kezdte bennem. Először szépen lassan ,majd egyre gyorsabban. Eleinte eléggé kellemetlen volt ,de egyre jobb lett. Borzasztóan jó volt. Annyira jól csinálta. Óvatosan mégis érzékien. Imádtam magamban érezni.
-Még... -nyögtem ki két tolás közben. Egyre keményebben kezdett baszni ,én meg egyre nagyobbakat nyögtem. Tolt rajtam egy nagyot ,majd kihúzta farkát. Fel ültetett. Kinyitottam számat és spermáját számba verve nyeltem azt le. A kendőt szemem elől levéve fektetett le mellkasára.
-Pihenj egy picit. -adott egy puszit kócos hajamra.Remélem a mai rész is tetszett. Véleményeket kérek! Egyre többen olvassátok a storyt ,ennek nagyon nagyon nagyon örülök! Így növekedjünk tovább is!
All the love ,Isla.💞