Üdvözletem. Még nem jött meg a laptopom de elkoboztam a testvéremét szóval itt egy kis rész. Unalmamban nem tudtam már mit csinálni :/ :c
Jó olvasást
Rosé
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Másnap reggel nehezen ébredtem. Nem elég, hogy az "alvótársam" ágyéka hozzámér, ráadásul már ébredezik a "kis fickó" lent...de Brandon Wish szinte teljesen leszorít és nehéz is.
Mocorogni kezdtem, hogy sikerüljön a tervem-azaz, hogy kiszabaduljak...de nem igazán vállt be.
- Ne izegj-mozogj.-húzott közelebb magához.
- Nehéz vagy..-nyöszörögtem.
- Gonosz vagy. Legalább reggel ne legyél ilyen kis izé.-fúrta bele a fejét a nyakamba.
- "Mizé"?-sóhajtottam fel.
- Olyan izé.-magyarázta.
Hülye kérdésre, hülye válasz..végül is. Pár percig még így maradtunk míg végül szembe fordultam vele.
- Jobban érzed magad?-néztem fel rá.
- Hmm...-csókolt meg hirtelen- A tegnapihoz képest igen. Jól esett, hogy mellettem voltál..-ölelt át ismét.
Szeretném tudni, hogy mi volt ez az egész..de nem szeretném, hogy esetleg kényelmetlen helyzetbe hozzam őt. Igaz ő számtalanszor tesz fura és zavarba ejtő dolgot velem, de ez most más.
Közel húzódtam hozzá és ráhajoltam a mellkasára. Közelebbről megnézve a testét..van pár heg a felső testén. Biztos régebbről szerezte őket. Fura..alig tudok valamit róla és mégis olyan dolgokat teszünk néha amelyekben azelőtt sosem volt alkalmam.
- Min gondolkozol ennyire?-simogatta meg a hajamat majd végigvezette a kezét a gerincoszlopomon.
- Tegnap...-szólaltam meg halkan.
E szó hallatán görcsbe rándult és még jobban magához húzott.
- Brandon...-szólaltam meg ismét-Mi történt tegnap?-tettem fel a kérdést ami foglalkoztatott.
- A bácsikám..-csuklott el a hangja.
Nem kellett több magyarázat...nyilvánvaló volt a hanglejtése alapján mi bánthatja ennyire.
- Idős volt? Esetleg beteg?-karoltam át a nyakát.
- Meggyilkolták.-éreztem a hangján a dühöt és a fájdalmat.
Magamhoz húztam a fiút. Nem kell beszélnie róla, ha nem akar. Én nem igazán tudom milyen érzés ez mert a keresztanyámon és a szüleimen kívül nem igazán ismerem a családot. Pletykákat hallok innen-onnan meg ugye nagyi illetve Joe bácsikám-akiről tudomást se akarok venni..
- Csinálni akarom.-szólalt meg.
- Én viszont nem..-néztem fel rá.
Megmarkolta a hátsómat és beleharapott az ajkaiba.
- Miért kínzol folyton?-biggyesztette le a száját.
- Mert jól esik.-vigyorodtam el.
- Ha benned lennék, na az milyen jól esne neked, cica.-mondta egy perverz mosoly kíséretében.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vérszívó a suliban
Romansa"- Természetfeletti lények már pedig NEM léteznek!"-üvöltöttem az előttem álló fiúnak - Csak a könyvekben...-elhallgattam. A csuklómnál fogva magához rántott és belenézett a szemembe. A sötét haja...a szemei...megbabonáztak teljesen... -Nem kell, ho...