Kšefty?

1 0 0
                                    

Chah.. sis myslel že se mi postavíš??? Těžko, takový loser se proti mně nevyrovná!"

Dořekl, a rychle utekl z místa činu na kterém ležel nejeden mrtvý člověk.
Po příchodu domu si lehl na gauč aby si odškrtal jméno zabitého když v tom:

,,Další služba jo? A co kdyby jsi mě jednou vzal s sebou. Možná že bych ti byla nápomocná."
-
,,Hele některý kšefty prostě musí udělat sám, ale pokud chceš jít se mnou, mám zde nový případ. Je to sráč, který se mi předevčírem postavil, když jsem šel k jeho otci ho trošku popohnat nožíkem."
-
,,To bych brala kdy vyrazíme?"
-
,,Až zítra, dnes už toho mám dost. Ten zkurvysyn zavolal poldy tak to bylo náročnější."
-
Když to dořekl, Lea se k němu přibližovala svůdnými kroky:
,,Tak co kdybychom si odpočinuli spolu?"  A sedla si mu na klín.
,,To bych bral jdeme do ložnice?"
A s těmito slovy oba odešli spolu po schodech nahoru. Vadak si lehl do postele a už jen čekal na Leu. Když Lea přišla ve sexy slušivém oblečku lehla si na postel vedle Vadima..
,,No jo, to mě mohlo napadnout že zase usneš, tak nic no..."  Zamumlala si a převlékla se do pyžama.
.
Když Lea zaslechla zvonicí telefon ve spodním patře domu, vyskočila z postele a co nejrychleji seběhla schody ke stolku na kterym byl telefon.
,,Ano prosím, co si přejete?"
-
Dobrý den rád bych si u vás objednal kšeft. Nevadí že volám tak to pozdě?
-
,,Ovšem že ne... O jaký kšeft by šlo?"
-
,,Rád bych namíchnul jednoho týpka z New Jersey. Byl bych rád, kdybyste ho umučili k smrti. Dám za to velmi mastný balík."
-
,,Nuže dobrá, pošlete na účet peníze a do druhého dne bude po něm. Děkujeme že používáte naše služby."

Zavěsila a odebrala se zpět do postele.
Ráno když se Vadim vzbudil, běžel se podivat do telefonní schránky jestli přes noc nikdo nevolal... ale nikdo. Bylo mu to divné a tak zavolal Leu k sobě, aby se jí zeptal jestli náhodou večer někdo nevolal.
-
,, Ano volali, chtěli, aby si pěkně pomučil nějakého týpka z Beverly Hills. Protentokrát bych ti mohla pomoci ne?"
-
,, Nuže dobrá, půjdeš se mnou... A ber to jako naše rande."

Lea se odebrala do ložnice a Vadim do výzbrojovny.
-
,,Zlato brokovnici nebo vzduchovku?"
-
,, Vem obojí...  mám takový pocit že z něho dneska nezbude ani kousek předkožky."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 25, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

vadim superhrdina či superpadouch?Kde žijí příběhy. Začni objevovat