Επεισόδιο 18: Βενετία

140 24 21
                                    

{ CHENLE }  Φτάσαμε?

{ MARK }  Όχι ακόμα.

{ CHENLE } Μήπως τώρα?

{ MARK }  Ούτε.

{ CHENLE } Τώρα?

{ MARK }  Όχι.

{ CHENLE } Ίσως τώρα?

{ JOHNNY }  Έτσι και ξαναρωτήσεις θα σε κρεμάσω από το βρακί σου στην σημαία.

{ CHENLE } Ποτέ θα φτάσουμε?

{ MARK } Σε λίγο.

{ CHENLE } Σε πόσο λίγο δηλαδή?

{ JOHNNY } Εεε δεν πάει άλλο!

{ MARK } JOHNNY ΌΧΙ!

(Ώρες ώρες πιστεύω ότι το σόου δεν χρειάζεται εκφώνηση, όλα μιλάνε από μόνα τους. Όποιος μάντεψε σωστά ότι ο Johnny κρέμασε τον Chenle στην σημαία του πλοίου μπράβο του! Είναι η τυχερή του μέρα. Θα πάρει ένα μπισκότο δωρεάν! Ήρθε μετά η πυροσβεστική να τον κατεβάσει. Ο κακόμοιρος είχε ναυτία και ένα σκισμένο βρακί. Ο Taeyong τιμώρησε τον Johnny και τον άφησε στο ξενοδοχείο. Δεν θα δει καθόλου την Βενετία. Τα μικρά καταχάρηκαν διότι ήταν πλέον ασφαλής. Άλλωστε είχαν αλλά σχέδια.)

{ JISUNG }  Την γόνδολα τι την θέλουμε είπαμε?

{ CHENLE } Για να πάμε απέναντι.

{ JAEMIN } Δεν έχει τίποτα απέναντι. Θάλασσα βλέπω.

{ CHENLE } Από το 1 μέχρι το 10 πόσο χαζός είσαι? Απέναντι είναι η Ελλάδα. Εκεί θα πάμε.

{ RENJUN } Πάλι? Τουλάχιστον θα περάσουμε καλά θα κάνουμε διακοπές χωρίς την μαμά.

{ JAEMIN } Αυτή την φορά θα φάμε καριολάκια?

{ RENJUN } Καλαμαράκια λέγονται.

{ JISUNG } Είπε ο τύπος που έλεγε το τσουλάκι σουβλάκι. Ναι Jaemin θα φάμε και καριολάκια.

(Ενώ οι μικροί δραπέτες ετοιμάζονταν οι μεγάλοι ήταν στον δικό τους υδάτινο κόσμο.)

{ TAEIL } Συγνώμη που σας το χαλάω αλλά η γόνδολα δεν πάει μπροστά.

{ YUTA } Κάνουμε κύκλους.

{ KUN } Αρχίζω να ζαλίζομαι.

{ YUTA } Ποιός άθλιος κάνει κουπί?

{ JAEHYUN } Εγώ. Κάνουμε κύκλους επειδή μου φορτώσατε και τα δύο κουπιά.

{ DOYOUNG } Φέρε το εδώ άχρηστε. Να σου δείξω πως γίνεται.

{ JAEHYUN } Το άλλο τι θα το κάνω?

{ DOYOUNG } Δώσε το στον Yuta.

{ TAEIL } Ούτε τώρα πάμε μπροστά.

{ KUN } Παιδιά νομίζω ότι-

{ ΌΛΟΙ } ΒΟΥΛΙΆΖΟΥΜΕ!

(Οι χούλιγκανς ήταν χωρίς επίβλεψη. Αχ ρε Mark. Χαρά στο κουράγιο σου παλικάρι μου.)

{ LUCAS } Εεεε Jungwoo! Την-

{ JUNGWOO } Ο Mark είπε σε ότι και αν ρωτήσεις να σου πω όχι.

{ LUCAS } Γιατί?

{ MARK } Γιατί πρέπει. Αρκετές ζημιές έχετε προκαλέσει δεν νομίζετε? Πάω να πάρω παγωτό.

{ LUCAS } Καλά τότε. Πάω να οδηγήσω την μπουλντόζα μόνος μου.

{ JUNGWOO } Ααα έρχομαι περίμενε!

{ MARK } Όχι πάλι ρε γαμώτο.

(Ποιός χρειάζεται γόνδολες και αμάξια ενώ έχεις μια τεράστια μπουλντόζα για να κάνεις βόλτα στην πανέμορφη Βενετία σωστά! Ιδιαίτερα αν ο οδηγός δεν έχει καν δίπλωμα οδήγησης. Ναι για τον Lucas μιλάω. Πάμε να δούμε τι κάνουν οι υπόλοιποι.)

{ TEN } Υποθετικά μιλώντας θα σου άρεσε αν ένας από τους υιούς σου είχε σχέση με μια κοπέλα με μακριά μαλλιά που οδηγούσε βέσπα?

{ TAEYONG } Ούτε να το σκέφτομαι. Είναι επικίνδυνο. Θα της έβγαζα το μαλλί τρίχα τρίχα της παλιοφουρέϊρας.

{ TEN } Ωραία τότε δεν θα σου πω τι μόλις είδα να γίνεται πίσω από την πλάτη σου.

{ TAEYONG } Θα αντίδρασω ψύχραιμα υπόσχομαι.

{ TEN } Είδα τον υιό σου να φιλάει μια μηχανόβια.

{ TAEYONG } Ο Haechan είναι? Ή είναι ακόμα χειρότερα?

{ TEN } Κοίτα μαμά δεν-

{ TAEYONG } LEE JENOOOO. ΤΌΣΑ ΧΡΌΝΙΑ ΑΓΆΠΗΣ, ΦΡΟΝΤΊΔΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΌΗΣΗΣ ΤΑ ΠΕΤΆΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ? ΣΤΗΝ ΊΔΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΜΆΝΑ?

{ JENO } 1,2 και 3.

{ HAECHAN } ΤΡΈΞΕ ΦΩΝΆΖΟΝΤΑΣ!

{ TAEYONG } ΕΛΆΤΕ ΠΊΣΩ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΆΡΕΙ Ο ΔΙΑΌΛΟΣ ΤΗΝ ΜΆΝΑ! ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΊΣΩ ΣΕ
ΊΔΡΥΜΑ!

{ TEN } Και δεν την ξέρουν την γυναίκα!

(Θαύμα έγινε και δεν χτύπησε κανείς. Ο Mark, ο Jungwoo και ο Lucas απόλαυσαν την βόλτα τους δίχως να διαλύσουν τίποτα. Τα μεγάλα έκαναν βραδινό μπάνιο στα κανάλια και οι γυναικάδες μπήκαν τιμωρία μαζί με τον Johnny. Ο Jaemin τον πήρε τηλέφωνο να τους πει ότι σε λίγες ώρες φτάνουν στην Ελλάδα και όλοι τρελάθηκαν. Είχαν μπει ήδη στο αεροπλάνο για την επόμενη χώρα. Πάω στοίχημα θα τους συναντήσουν εκεί. Τελικά ο Chenle είναι καλός πρόεδρος. Ο Αλλάχ μαζί μας εμμ θέλω να πω ο Θεός μαζί μας.)

Celebrity Travel || NCT || Σε Παύση Donde viven las historias. Descúbrelo ahora