Merhaba 👋🏻☺️
Değişik bir şeyler yapmaya çalıştım ne kadar olduysa. Tek bölümlük bir hikaye zaten. LoveTommoxx in yoğun isteği üzerine ve ona ithafen yazdığım bir hikaye umarım beğenirsiniz.
P.S. Koyu yazılar geçmişi içermektedir.(En sonda olan koyu yazı hariç.)
İyi okumalar ☺️
Çalan telefonu elime alıp arayana bakmadan telefonu açtım.
"Louis Tomlinson ile mi görüşüyorum?" yabancı ses ve ismimin söylenmesi biraz korkmama neden olmuştu.
"Evet benim siz kimsiniz ?"
"Ben Liam ve Abby Payne çiftinin avukatıyım. Liam bey ve ailesi dün bir kaza geçirdi...Çocuk hariç hepsi öldü. Ve biliyorsunuz ki Jacob'ın vaftiz babası sizsiniz. Kazandan sonra hiç konuşmadı buraya gelmemeniz gerekiyor."
Duyduklarımın bir rüya olmasını diledim hatta bir kabus. Liam benim eski dostumdu ama onun ölmesi...Kalbime bir kaç bıçak darbesi inmesine neden oldu. Yataktan kalkıp dolaptan bulduğum tişörtü ve kotumu giydim.
Gözlerimden akan yaşları hızla silip biran önce orda olmayı diledim.
"Üçüncü sınıfta hatırlıyor musun, bu dünyada evleneceğim en son kız sensin demiştin ve bir hafta sonra seninle sevgili olmuştuk ah Louis hala dün gibi. Bana verdiğin çiçeği bile saklıyorum."
"Evet iyiki üçüncü sınıfta o yolda kalmışsın. Islak ve seksiydin ve bende fırsattan istifade ettim işte." Kahkaha atmaya başlayınca çantası ile sert bir tokat yemiştim.
Bu beni daha çok güldürürken biranda ağzım dudakları ile kapandı. Bu beni susturmak için bir yöntemdi ona göre.
"Seneye üniversiteye gideceğiz. Ve evleniriz ne dersin. Sonra oğlumuz olur Moon aynı senin gibi çok yakışıklı olur ve sonra kızımız Sun o da benim gibi güzel bir kız olacak."
Hayallerini anlatırken gözlerimin içi parlıyordu.Bizim bir prensibimiz vardı. Birimiz ne zaman çıkmazsa düşerse ya da üzülürse o ay oluyordu. Ay hep karanlık gecelerde ışık saçar ama azdır. Diğerimiz ona güneş olur karanlığını aydınlatırız. Biz hep bu prensipli uygulardık ,Ava da anlam kazanması için ilerde çocuğumuz olursa güneş ve ay koymak istiyordu.
Onunla evlenmeyi çok istiyordum. Ama ya birşey olursa ? Ya evlenemezsek diye çok korkuyordum.Soğuk eller yüzüme değince düşüncelerimden ayrılıp ürperdim.
"Biliyor musun ?"ellerini alıp yüzümü okşamaya devam ederken konuşmasını bekledim. "O kadar güzelsin ki..."
Yumuşak dudakları dudaklarım ile buluştu. Benden ayrıldıktan sonra ellerini hızla ittim biraz ondan uzaklaştım."Benden yararlanmaya mı çalışıyorsun sen ?"
Dudağı yana doğru büküldü. " Evet Louis yararlanmak istiyorum lütfen gel buraya."
Üzerime doğru atladığında yeşil gözleri gözlerim ile buluştu. "Biliyor musun, ben dünyadaki en güzel kadına sahibim. Ve bu kalbim sonsuza dek senin için atacak Ava."
Söylediğim şey hoşuna gitmiş olacak ki gülüp daha çok yakınlaştı. "Benimde öyle sonsuza dek."
Arabadan hızla inip evi inceledim hiç değişmemişti hala aynıydı. Geçmişi düşünüp acıyla gülümsedim. Hızla ilerleyip zile bastığımda arkadan gelen topuklu sesini umursamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever ||LT||
Fanfiction"...Ben ölsem bile kalbim senin için her zaman atacak derdim hatırlıyor musun ? İşte ben sözümü tutuyorum..." 307