Capitolul 8

121 6 4
                                    

                                                                                                Varcolacii

Din perspectiva mea,

Am deschis ochii intr-un sfarsit si am inceput sa ma uit in jurul meu.Eram intr-o pestera unde mai multi lupii dorm.Rochia mea e sfasiata deci sunt aproape dezbracata.Era un cadou de la Xander si chiar o sa se supere pentru rochie.Dintr-o data aud o voce de unde din spatele meu.

-Deci papusa lui Xander s-a trezit!
-Nu sunt papusa nimanui!
-Ah nu? Scuze printesa!
-Nu sunt printesa! Daca nu e cu suparare ce esti tu?
-Nicidecum! Ai auzit de varcolacii?
-Ihi!
-Atunci sti ce suntem!
-Dar...
-E imposibil!?
-Da!
-Defapt nu e imposibil stii ca ti-a zis Xander ca e o zona interzisa, deci aceea zona e foarte mica si e populata de noi.Nu o sa iti facem nimic doar ca te folosim sa ne dea mai mult pamant Xander!
-Oricum la cat de print sau rege ce o fii nici nu cred ca se straduie sa ma caute!
-Aici defapt chiar gresesti!Te cauta cu toata echipa plus o fata care nu am m-ai vazut-o pana acum!
-Poate e prietena mea de pe Pamant!
-Mda poate!Deci fate comoda fiindca pana nu ajung aici prietenasii tai vei sta aici!
-Mersii! Pentru gazduire, dar garantezi ca nu voi pat nimic?
-Da, imi esti simpatica si rar se intampla asta la mine!
-Ok, cred!
-Daca ai nevoie de ceva sa-mi spui.
-Defapt chiar sa stii ca ma doare piciorul.

Acesta se ridica si vine si se uita la piciorul meu.Observ ca am o ditamai rana ce inca sangera.

-Nu-ti face griji caci o sa te vindec!
-Sasha, Eric trezirea si aduceti-mi niste eucalipt si niste galbenele!
-Bine sefu!
-Au, ma doare!
-O sa treaca! Iti promit! Uite ca sa uiti de durere vrei sa ne cunoastem mai bine?
-Da orice doar sa uit!
-Cum te cheama?
-Isabella!Pe tine?
-Jacob!
-Frumos nume!
-Mersii!
-Si ce creatura esti?
-Om!
-Ah da? Nu am stiut! Sincer esti norocoasa , fiindca noi avem un razboi cu vampirii, dar defapt avem gandurii pasnice.Nu stiu din ce motiv regele lor a fost ucis de tatal meu, noi banuim fiindca a fost vrajit de vrajitoarea cea rea.
-Exista asa ceva?
-Da! Apoi mi-a ucis si tatal!Vreau razbunare!
-Hmm naspa, stii si mama mea a murit deci te inteleg!Imi pare rau!
-Mda si mie!
-Auuu!
-Unde or fii natangi aia cu plantele alea?
-Sefu am adus plantele si vampirii au intrat pe teritoriul nostru!
-Nu le faceti nimic! Ii asteptam!Acum Isabella , hai sa te vindecam!

Incet Jacob a presat plantele si a folosit un unguent sa imi inchida rana.Ma mansa si ma dadea cu crema naturala si am observat ca se uita la mine!

-Am ceva pe fata?
-Ah, nu!
-Atunci de ce te uiti la mine?
-Esti frumoasa!
-Mersiii, dar sunt...
-A  lui Xander!Stiu!
-Mda! Oricum vom ramane prieteni dupa?
-Da, bineinteles!
-Mersii Isabella!
-Eu iti multumesc Jacob!

Apoi m-am intins pe patul improvizat si Jacob m-a invelit si am si cazut intr-un somn adanc plin de vise destul de ok in care eram fericita!

Exista iubire intre un inger si un demon?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum