Dvacátá pátá kapitola - My jsme na Maledivách a ono si to čte

3K 179 12
                                    

Hermiona ležela na lehátku a četla si knihu. I přesto, že byl Fred proti tomu, aby si sebou vzala cokoli z čeho by mohla číst, neuposlechla ho.

A tak tam teď ležela a četla, zatímco se Fred válel v bazénu a koukal na ní s úsměvem na tváři.

,,Opravdu budeš celou dovolenou číst?'' zeptal se ji s pozvedlým obočím. ,,Vzal jsem tě sem právě kvůli tomu, aby sis od toho odpočinula.''

Hermiona se uchechtla. ,,Díky čtení jsem tak inteligentní, Frede,'' pohlédla na něj.

,,O tom nepochybuju, zlato, ale já jsem tu taky,'' ukázal na svou maličkost a pomalu zamířil ke schodům z vody.

,,V tobě nemůžu číst tak snadno číst,'' oznámila s pohledem upřeným na věty na bílém papíře.

Fred se mezitím postavil nad ní a přes rameno se podíval, co to vůbec čte.

,,Vážně si čteš o druhý světový?'' zašklebil se.

,,Ano,'' přikývl.

,,My jsme na Maledivách a ono si to čte Kroniku druhý světový války. To snad ani není možný,'' zasmál se pobaveně a znovu se narovnal.

Hermiona se snažila jeho slova ignorovat.

Fred ji vytrhl knihu z ruky a hodil ji do bazénu.

,,Děláš si ze mě srandu?'' vyjekla a rychle vyskočila na nohy.

,,Co s tím uděláš, Hermiono?'' uchechtl se Fred a založil si ruce na prsou.

Hnědovláska položila své sluneční brýle na malý stolek vedle lehátka a pohlédla do bazénu.

,,No to zatím nevím,'' pokrčila nad tím rameny.

Zrzavý čaroděj k ní přistoupil a pohladil ji po tváři. ,,Jen chci, abys na chvíli byla v realitě.''

Hermiona se usmála. ,,Tak jo,'' přikývla, ,,budu teď v realitě,'' oznámila a znovu se podívala do vody.

Rychle skočila Fredovi kolem krku a spolu s ním spadla do teplého bazénu, který byl vyhřáty díky Slunci.

Když se oba dva vynořili na hladinu, propukli ve smích.

,,Merline, tohle jsem zrovna nemyslel,'' oznámil a přitáhl si k sobě Hermionu blíž.

,,Ale já to,'' zašeptala.

Překonala tu malou mezeru mezi nimi a políbila ho. Fred využil situace a okamžitě rozvázal šňůrky, jež drželi horní díl jejích bílých plavek na svém místě, díky čemuž odhalil Hermionina ňadra.

,,Takhle je to lepší,'' zamumlal a pohlédl ji do očí.

,,Míň mluv, víc konej, Frede,'' zasmála se Hermiona.

Zrzek ji uposlechl a začal se věnovat jejímu krku, který obsypával polibky. Jel níž a níž, až nakonec musel Hermionu dostat, až ven z bazénu, aby mohl svou práci dokončit.

~

,,Mami,'' podíval se Ron na Molly Weasleyovou, která stála u plotny a cosi míchala a poté sjel pohledem i na Arthura, který seděl u stolu a pil dýňový džus, ,,tati.''

,,Ano?'' pozvedla zrzavá žena tázavě obočí a otočila se k němu čelem.

Ron se nervózně podíval na Jonathana, který ho povzbudivě chytil za ruku a lehce ji stiskl.

Životabudič ✔️ | Fremione fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat