Hermiona se podívala na Freda, který právě zavíral svůj objemný kufry, v němž měl oblečení z posledních tří týdnů.
Po několika minutách zápasení, nakonec vytáhl hůlku, kufr uvnitř zvětšil a poté už v klidu zavřel.
,,Celou dobu se tam směješ, ale nepomůžeš, co?'' uchechtl se a otočil na svou hnědovlasou přítelkyni.
,,Já věděla, že na to přijdeš sám,'' pokrčila nad tím rameny a přistoupila k němu.
Fred ji omotal svou paži kolem pasu a usmál se. ,,Ale byly to skvělý tři týdny.''
,,To je pravda,'' přikývla a lehce ho políbila. ,,Máme všechno?''
Zrzavý čaroděj se rozhlédl po chatičce. ,,Kufry - máme. Doklady - máme. Hůlky - máme. Baterky z ovladače-''
,,Žádný baterky z ovladače sebou tahat nebudeme,'' přerušila ho a jemně ho bouchla do hrudi.
,,Fakt?'' podivil se. ,,Já už je společně s telefonem, mýdlem a ručníkama zabalil.''
Hermiona pozvedla nechápavě obočí. ,,To myslíš vážně?''
Fred se zasmál. ,,Jasně, že ne,'' mávl nad tím rukou a pohlédl na své kufry, ,,jsem snad Čech, abych kradl baterky?''
,,Jasně, že ne,'' zavrtěla nad tím hlavou. ,,Leda, že by tebe a George Molly s Arthurem adoptovali z České republiky.''
Weasley se zašklebil a hnědovlasou Grangerovou pohodil na dokonale ustlanou postel, kde ji začal lechtat.
Ovšem, jak už Hermiona Freda znala, věděla, že lechtání vždy zklouzne k líbání a líbání k deformaci postele.
~
,,Hermiono,'' zazíval Fred, když po jejím boku vyšel ven před letištní halu, ,,příště volíme kouzelnickou přepravu,'' oznámil nabroušeně, ,,spát v letadle už nikdy nechci.''
Hnědovláska se zasmála. ,,No jo, ty spáči.''
Zrzavý Weasley se opřel o jeden ze sloupů vedle něj a na chvíli za zavřel oči.
,,Taxi!'' zakřičela Hermiona na řidiče ve žlutém autě, které stálo před nimi. Strčila do Freda a pokynula hlavou k taxíku před nimi. ,,Vyspíš se doma.''
Weasley nad tím protočil očima a se všemi kufry zamířil k autu. Řidič vše nastrkal dovnitř a nakonec si sedl zpět za volant.
,,Kam to bude?'' zeptal se s přívětivým úsměvem na rtech.
,,Kdekoli v Hyde Parku,'' oznámila.
Hnědovlasý chlapík za volantem přikývl a dal se na cestu. Hermiona se podívala na Freda, který měl znovu zavřené oči a odpočíval. Po slepu nahmatal Hermioninu ruku a lehce ji stiskl. Hnědovláska se usmála, opřela svou hlavu o jeho rameno a zadívala se ven na mihající se krajinu.
~
Ginny Potterová se unaveně opřela o linku a odložila vařečku na vál. Pravou rukou si pohladila své stále rostoucí bříško a povzdechla si.
Černovlasý bystrozor, který seděl na sedačce před ní se v mžiku otočil a zděsil se.
,,Merline, Ginny!'' křikl, až sebou jeho manželka škubla. ,,Máš kontrakce? Praskla ti voda? Kope?'' začal se ptát jako zběsilý.
,,Z tebe mi praskne voda, Harry,'' uchechtla se. ,,Jsem v pořádku, jen jsem unavená.''
,,Seš si jistá?'' pozvedl tázavě obočí. ,,Nemám tě odvést ke Svatému Mungovi? Nebo-''
,,Harry Pottere,'' podívala se na něj Ginny s vražedným pohledem, ,,já jsem naprosto v pořádku. Nerodím předčasně v sedmém měsíci. Nemusíš mě táhnout k Mungovi. Dokonce se ani nemusíš obávat,'' oznámila a zamířila k židli.
Černovlasý muž tam ještě chvíli zmateně stál a poté se frustrovaně podrbal na zátylku.
,,A jak vlastně poznám, že rodíš?'' zeptal se své manželky a obrátil se k lince, na které byla jejich večeře. Z horní poličky vzal dva talíře a začal jim nandavat jídlo.
,,To poznáš,'' odfrkla si.
,,A co když ne?'' strachoval se.
Ginny se škodlibě usmála. Odkašlala si a zplna hrdla zapištěla.
Harrymu upadl plný talíř na zem a chytil se za srdce. ,,RODÍŠ!''
Zrzavá žena zavrtěla hlavou. ,,Ne, ale takhle budu křičet, až jo,'' usmála se, ,,a mám hlad.''
Harry přikývl a jedním mávnutím kouzelné hůlky vrátil talíř do původního tvaru i s jídlem na vrchu. Položil ho před hladovou Ginny a usmál se od ucha k uchu.
,,Dobrou chuť.''
~
,,No a teď se stane co, Georgi?'' pozvedla Molly tázavě obočí na svého syna, který právě do sítě zapojil kabel od lednice. Dalšího mudlovského vynálezu, který Arthur nedávno objevil.
,,Teď se ta lednice ochladí na pět stupňů a potom, když do ní dáš třeba vodu, tak ti schladne a mlíko vydrží déle čerstvý,'' odvětil a založil si ruce na prsou.
,,A za jak dlouho to tak bude?'' zeptala se.
,,No...,'' zamyslel se, ,,plus mínus tak dvacet minut?''
,,Tak dobře,'' přikývla, ,,a můžu to nechat bez dozoru, ne? Nezačne to třeba hořet?''
,,Mami, je to lednice,'' uchechtl se, ,,ne já nebo Fred.''
,,To je pravda vlastně,'' mávla nad tím rukou a zamířila do obývacího pokoje za svým manželem. Posadila se vedle Arthura, který ji líbl do vlasů a usmál se. ,,Kdy se vlastně Fred s Hermionou vrátí?''
,,Hermiona mi dneska psala, že ráno přiletěli a Fred celý den hodlá prospat,'' zasmál se.
,,Ani se mu nedivím,'' ozval se pan Weasley, ,,v letadle se prý nedá spát.''
George přikývl. ,,To mi taky psala.''
,,Tak či tak, je to dobře, že jsou zpátky v Anglii,'' oznámila Molly, ,,Maledivy jsou snad ještě dál, než New York. Další dítě už tak daleko od domova mít nechci.''
~
Ahoj všichni!
Doufám, že tuhle knihu minimálně do ledna dopíšu. Kdyby jo, byla by to nejrychleji napsaná knihu mojí rukou.S přáním dobrého dne, Madelaine.
ČTEŠ
Životabudič ✔️ | Fremione fanfiction
FanfictionFred a George se vrátili z velké pracovní cesty po Spojených státech. V jejich rodné Anglii na ně čekalo spoustu překvapení. Ať už to bylo těhotenství jejich jediné sestry Ginny nebo Ronova podivného vztahu s Hermionou, která jim zachránila život už...