Každý den to bylo to samé. Zeta neboli Buddy s Betama neboli Angie a Jackym, rozdělili práce. Každý ráno a každý večer bylo shromáždění. Štěňata si pořád spolu hrála.
Jediné co se změnilo byla nálada v táboře. Flíček byl už sedm dní pryč. Kořisti ubývalo a vzduch byl studený.
Ale jeden statečný člen smečky chtěl udělat přítrž. Chtěl vyzvat vlka neboli Alfu na souboj o pozici. Měl s tou pozicí velké plány. Chtěl přenechat velení Omeze Papaje. Neboli bývalé Alfě smečky Spring Pack a mamince tří štěňat.
S Papajou jako Alfou se ve smečce vedlo skvěle. Dokonce i zimní vítr zvládli bez problémů jak s jídlem tak i se zimou.
Nikdo nemusel být Omega a nebyl ve smečce žádný týraný pes. Nebo aspoň týraný od Alfy. Smečka by nedokázala sama sobě ublížit. Teda co Blacky věděl.
,,Vážně to chceš udělat?" zeptala se smutně Papaja.
,,Ano, pokud vyhraju Zimní vítr přečkáme v klidu a najdeme Flíčka." odpověděl Blacky.
,,Ale kdyby jsi prohrál, tobě by se možná nevedlo dobře. A co tvoje štěňata? Co když tě vyžene?" zeptal se Buddy.
Blacky se otočil na svoje štěňata. Teddy si právě hrál s Lolou a Hledělem. Jackie s Hakym, Jeřabinou a Lucy. Loudalka si hrála s Marleynem a Kleopatrou. Fiona, Tyara a Michy je hlídali i když jim někdo občas pomohl.
,,Nevyžene, pokusím se vyhrát." ujišťoval ho Blacky.
,,Ale vlk je silný. Sama jsem s ním bojovala." zakňučela Papaja a koukla se na svoje už skoro zahojená zranění.
,,Vím, ale jsem pes k tomu táta a nebezpečnější než táta je chránící matka." nedal se Blacky.
,,Já jsem matka která chránila své štěňata a svoji smečku. A nebránila jsem ji." řekla zklamaně Papaja.
,,A ještě silnější než ochranářká matka." ujal se slova Buddy a olízl Papaje čumák. ,,Je vlk který se celý život nese pomstou kvůli Flíčkovi."
,,A k tomu není až tak zlý." řekla potichu Papaja a zakryla ocasem čerstvé zranění co ji tam nedávno dal Alfu kvůli tomu že se zlobil.
Blacky naklonil hlavu a ukázal směrem k ocasu. ,,Vážně," zavrčel.
,,Možná je malinko zlejší na Kappu a Omegy ale na vás je hodný." přiznala Papaja.
,,No spíše nic nedělá. Jenom dává smečce informace a jinak povinnosti rozděluji já s Angie a Jackem." podal spíše Buddy.
,,Mám hlad," oznámila Irys která si povídala s Hafíkem. Otočila se tedy a vydala se k hromadě s jídlem. Sklonila se k hromadě s jídlem, ale než si stihla ukousnout kousek králíka, v koutku oka spatřila malého zakrváceného psíka.
,,Flíčku?" otočila na psa hlavu a následně vytřeštila oči.
Flíček nevypadal vůbec dobře, měl na boku ošklivou tržnou rán. Jeho uši byla rozdrápaná a vypadala jako kdyby si je spletly kočky se záclonami. A když se k ní pokusil přistoupit silně kulhal na přední levou packu.
,,Ehm, ahoj Irys, jak se máš?" zachraptěl.
,,Jsi v pořádku? Nevypadáš vůbec dobře," řekla.
,,Jen jsem proletěl křovím a přerazil se o kameny. Nic zvláštního," zamumlal a s bolestním výrazem došlápl na tlapku.
,,Vážně?" Naklonila hlavu na stranu ,,no každopádně je to jedno, musíš za Fionou, pomůže ti."
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AdventurePapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...