•2•

1.4K 82 8
                                    

Те излязоха от стаята и аз се възползвах от това. Взех един нож (този, с който прорязаха крака ми). Опитах се да прорежа с ножа завързаните си крака.
След толкова мъчения ги срязах. След това срязах и парцала около ръцете си и отвързах парцала от очите си. Бях в стая с много мухъл. Взех парцалите, с които бях завързана и превързах крака си. Взех и ножа със себе си. Отворих близката врата, а отвън стояха 7 момчета с маски на лицето. Единият се приближи обаче не видя, че имам нож със себе си. Това беше Арем. Аз го пронизах в крака. Побягнах. Трима (Джънг, Джимин и Хоуп) започнаха да бягат зад мен. Другите помагаха на Арем. Накаря стигнах висока ограда. Изкачих я, но като слязох крака ме болеше. Сили не ми останаха. Не можех да бягам повече. Те ме заловиха. Закараха ме при Арем и той почна да ме удря. Най-вече раната ми.
-Е. Кой ти даде тази лоша идея да избягаш оттук?-Арем
-Никой!-казах аз. Сама реших.
-Значи сама си решила да си пишеш смъртната присъда?-Хоуп
-Та ти как казваше се казваш?-Шуга
-Не ти трябва да знеш!-аз. С какво ще те стопли ако знаеш името ми? А?
-Та то е лято...-Ви
-Идиот. Такъв е израза.-Шуга
-Искаш пак ли да усещаш болка ли?-Джин. Кажи си името!
Стреснах се и казах:
-Джънг Хана.
-Имаш ли семейство Хана?-Хоуп
Една сълза се стече по бузата ми и казах:
-Нямам. Умряха в пожар като бях на 2г. Никога не съм имала семейство. Съседката ми ме отглеждаше 15г. и после почина от рак.
Разплаках се. Хоуп дойде и аз се отдръпнах.
-Нищо няма да ти направя. Не се плаши.
-Как да ти се доверя? До преди малко ме мъчехте като слуга, а сега казваш, че нищо няма да ми направиш.
-Повече няма да те мъчим.-Арем
-Но, защоо?-Джънг
-Тя не е роб! Няма защо да я използваме за забавление.-Арем
-Значи това го наричате "забавление"? Ако това е забвление до сега да съм избила всички мои така наречени приятелки.
Тогава аз се намусих.

Dark side ▪BTS FF▪Où les histoires vivent. Découvrez maintenant