Pravidlá a iné zbytočnosti

94 11 18
                                    

Aj v popise príbehu sa píše, že tu budú súťaže coverov, príbehov, obrázkov, OC a podobných vecí. A že sa tu dá vyhrať napríklad follow, komentár, vote, pridanie vašej knihy do reading listu, obrázok a podobné blbostičky. Aj ten čo nevyhrá, niečo dostane, už len za účasť.

Samozrejme, aj ja mám nejaké pravidlá ako všetci ostatní...takže čítajte, nech to máte čo najskôr za sebou.

5 zlatých pravidiel:
1. Ak prehráš, nenadávaj.
2. Ak vyhráš, nevysmievaj sa.
3. Používaj mozog, nekopíruj.
4. Lezením do zadku nevyhráte.
5. Buď originálny, každý má šancu.

Súťažiaci:
Minimálny počet: 3
Maximálny počet: 15

Hlasovanie:
Urobíme kompromis. Vo väčšine súťažiach je to tak že buď hlasujú len čitatelia ALEBO hlasuje len spisovateľ. Tu hlasujeme všetci. Jedinou podmienkou je že nemôžeš hlasovať za svoj vlastný výtvor.

Bodovanie:
Čitateľ: má právo udeliť za jednu súťaž 2 body (môže ich rozdeliť medzi dve práce alebo dať oba len jednej)
Súťažiaci: má právo udeliť za jednu súťaž 1 bod (nesmie to byť na vlastnú prácu)
Spisovateľ (ja): má právo udeliť za jednu súťaž 3 body (môže ich rozdeliť medzi viaceré práce alebo dať oba len jednej)
                           má právo udeliť za jednu súťaž +1 bod (za originalitu alebo extra krásu)

Hlasy posielajte do komentárov alebo súkromných správ. Napíšte mi číslo diela a (čitatelia) počet bodov, ktoré mu dáte. Asi nejak takto:

Ahoj, som čitateľ. Dielo 1, hlasy 2.

---------------------------------------------------------
Takže to by bolo všetko, dúfam že sa zapojíte. ❤️❤️❤️❤️🙂
Mimochodom, cover mi robila fantastická, milá a mega talentovaná baba WolfPony4. Ak hľadáte cover, odporúčam na 100%.

Súťaže 2018Where stories live. Discover now