ခံစားချက်အတုဖြင့် နေထိုင်ခြင်း

874 105 3
                                    

"ပေးကျွန်တော်သောက်မယ်"

ဘာမှမသိတော့ ကျွန်တော်ရဲ့သဝန်တိုတဲ့စိတ်ကကျွန်တော်ကို အတော်မသတ်နိုင်အောင်လွှမ်းမိုးလိုက်ပြီဖြစ်သည်။

Seoyeon : "ဒါမှတို့ရဲ့Jungkook လေးကွ"

ကျွန်တော်ပုလင်းလိုက်လိုက်မော့ချလိုက်သည်။

Yoongi : "မသောက်တက်ရင် အတင်းမသောက်နဲ့လေကွာ"

Jungkook : ကျွန်တော်သောက်တက် မသောက်တက် အဲဒါ စီနီယာနဲ့မဆိုင်ဘူး စီနီယာက ကျွန်တော့်ကို သိလို့လား စီနီယာကဘာမို့လို့လဲ"

Mingyu : "ဟေ့ရောင် မင်းအတော်မူးနေပြီထင်တယ် ဆက်မသောက်နဲ့တော့"

Jungkook : "မမူးဘူး ငါမမူးဘူးငါပြောသင့်ပြောထိုက်တာကိုပြောတာ အဲ့ဒီစီနီယာက ငါ့အကြောင်းကောင်းကောင်းသိလို့လား သူကငါ့အတွက်တော့သူစိမ်းပဲ တစ်သက်လုံးဖြစ်နိုင်ရင်တောင် ငါ့မှတ်ဉာဏ်ထဲကနေ အပြီးတိုင်ပျောက်စေချင်တဲ့ လူတစ်ယောက် ဘာမှမပြောမဆိုပဲငါရှေ့ကနေထွက်သွားပြီး မပြောမဆိုနဲ့ ငါ့ရှေ့ပြန်ရောက်လာတယ် ဘာလဲနောက်ပြီး ငါ့ကိုမသိဘူးတဲ့ဟုတ်လား မသိတဲ့လူက ဘာလို့သူများအကြောင်းတွေကို ဝင်စွက်ဖက်နေတာလဲ"

Mingyu : "ဟေ့ရောင်မင်းဘာတွေပြောနေတာလဲ"

Manager : "ဟုတ်တယ်ဖွင့်ဟလိုက်စမ်းပါ မင်းမကျေနပ်တာတွေကို ရဲရဲကြီးပြောပြလိုက်စမ်းပါ"

Mingyu : "Managerကြီး ဘာတွေပြောနေတာလဲ"

Seoyeon : "အတော့်ကိုမူးနေပြီထင်တယ်ဒါနဲ့Jungkook က အခုဘာတွေပြောနေတာလဲ တော်ပြီအဲဒါတွေမသိချင်ဘူးဒီလိုလေးကျတော့ ငါ့ Jungkook လေးကအရမ်းဆွဲဆောင်မှုသိပ်ရှိ"

Mingyu : "Seoyeon မင်းကတစ်မှောင့်
Yoongi-Hyung ကျွန်တော်သူတို့အစားတောင်းပန်ပါတယ် သူတို့အရမ်းမူးနေလို့ပါ"

Yoongi : "ရပါတယ်"

Jungkook : "ဘာရပါတယ်လဲ ဘာကိုရနေတာလဲ ကျွန်တော်ကတော့ ခင်ဗျားကိုခွင့်မလွှတ်ဘူး ကျွန်တော်ခင်ဗျားကြီးကိုမုန်းတယ် တကယ်လို့ရေစက်ရှိသေးရင်တောင် ကျွန်တော်ခင်ဗျားနဲ့ဖြတ်ပစ်လိုက်ချင်ပြီ ဒါနဲ့များကျွန်တော့်ကိုအရင်က ချစ်......"

တောင့်တတဲ့ အချစ်Where stories live. Discover now