Prológus

213 8 3
                                    

"Augusztus 21/Brooklyn"

A nevem Bleta Rexha. 17 éves vagyok. Brooklynban élek a szüleimmel. Az életemről ennyit.

Épp egy karaoke-bárban vagyunk a barátnőimmel.
Kb 10 perce vagyunk itt és eddig minden előadó nagyon ügyes.
M

ár rendeltünk is innivalót, de még nem kaptuk meg.

Egyszercsak odajött hozzánk egy pincér.

- Elnézést. A fiatalember küldi. - mutatott egy (a terem végében lévő) srácra.

Odaadta az italt, majd elment. Éreztem, hogy a pohárban valami alkoholos ital van. A csajok pedig folyton sikítoztak, hogy milyen helyes a srác.

Bevallom, tényleg nagyon jóképű.

Volt egy cetli is a pohár mellett.

"Majdnem akkora hatással van rám, mint te, Baby"

Nem tudom, mi van ebben a srácban, de nagyon tetszik.

- Rendben, akkor a következő fellépőnk pedig: Gerald Gillum! - ordította a dj.

Nagy meglepetésünkre, az a srác ment fel a színpadra.
Elvett egy mikrofont és rögtön indult is a zene. Egy Rap számot adott elő. Nagyon ügyes volt, látszott, hogy nem most csinál ilyet először.

Mikor vége lett, lejött a színpadról és elkezdett felénk sétálni. Közben össze-vissza kacsingatott mindenkire.

Elsétált mellettünk, majd hallottam egy halk kacajt, ami annyira édes volt.

Hirtelen valmi eltakarta a szemeimet.

Semmit sem láttam, csak éreztem egy iszonyúan kellemes illatot.

A srác volt az.

Amikor elvette kezeit, megpuszilt, amitől azt hittem, meghalok.

- Most pedig szeretném, ha nagy tapssal köszöntenétek a fellépőtársam! - mondta a mikrofonba.

- Neved, Szépség? - mosolygott rám.

- Bleta. - alig tudtam megszólalni a sokktól.

- Érezzük jól magunkat, Bleta. - kacsintott rám.

Elkapta a kezem és felmentünk a színpadra. Odaadott egy mikrofont, majd azonnal el is indult a zene.

Nagyon tetszett a ritmusa.

Ő pedig már el is kezdte a szövegét.

Olyan fantasztikusan ment neki. Tudom, furcsa, hogy ezt mondom. De akkoris! Ő mindent fantasztikusan csinál.

Majd eljött az én részem is. Mivel elég ismert ez a dal, szerencsére nagyon jól tudtam a szövegét.

Mikor végeztünk, közelebb hajolt.

El sem hiszem! Megcsókolt!

Életemben nem volt még ilyen jó csókom. Esküszöm, hogy nagyon bejön ez a srác! Imádom!

- Menjünk máshova. - kacsintott.

Nos, ez lenne történetünk bevezető része. Ha tetszett és szeretnél folytatást, kérlek Vote-olj és Commentelj.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just One Night [B-Eazy]Where stories live. Discover now