1.Story of my life

360 7 0
                                    

1.Story of my life

-Daca nu te dai jos de pe mine atunci te impusc la....-am inceput sa tip peste baiatul care tocmai s-a aruncat peste mine in pat!

-Auch....cineva e tare suparata azi!

-Harry......da-te jos de pe mine sau....- el stie cel mai bine cat de tare detest sa fiu trezita dimineata totusi o face la fel in fiecare zi!

-Sau ce?! chemi politia ca vreau sa-mi trezesc cel mai bun prieten asa cum o merita si ca imi pasa de ea? - Spuse Harry incercand sa imite o stare de suparare, insa ideea lui a esuat cand a inceput sa rada cu lacrimi!

-Ha ha...buna asta, mersi dar acum chiar da-te jos ca ma doare burta.

Era inca o dimineata obijnuita cand Hazz, cel mai bun prieten al meu,...singurul prieten adevarat, iar a intrat la mine in camera neinvitat si s-a aruncat pe mine ca sa ma trezeasca...nu deparca mi-ar parea rau sau ceva...m-am obijnuit deja cu el.. Nu stiu ce mas face fara Harry mai ales dupa ce ai mei au murit si eu trebuie sa stau cu matusa mea care.... nu cred ca ca exista o curva mai mare decat ea.

In orasul asta nu exista barbat sau baiat care sa nu ii faca o vizita in pat...adica casa unde stau si eu!

Dupa ce Harry s-a dat jos de pe mine si s-a pus pe cealalta parte a patului. M-am fatait putin apoi l-am pupat pe obraz si m-am dus la baie pentru a-mi face rutina zilnica.

Stiam ca Hazz nu are ce sa faca si nu vine dupa mine, asa ca m-am dus fara nici o problema la baie.

Cand am dat drumu la apa si mi-am dat jos hainele...iar mi-am vazut ranile vechi. Mereu cand ma bag sub apa calda ma ustura si toate amintirile vechi si groaznice mi se deruleaza in fata ochilor.

Mereu imi reamintesc iadul de cand eram mica.

Cand eram mica de tot,...am mai avut o sora si un frate...locuiam in Londra, undeva la marginea Londrei, mai exact. Eram foarte fericiti si aveam mereu de toate pana la un moment dat...tatal meu a inceput sa consume bauturi achoolice si sa se drogeze din vina serviciului. A fost dat afara pentru un lucru banal iar el nu a putut sa treaca peste asta.

Aproximativ 5 ani am fost in siguranta, noi copii, dar cand fratele meu a implinit 19 ani si a vrut sa se casatoreasca, ai mei nu au acceptat si s-a lasat cu un scandal. Eu aveam atunci 8 ani iar sora mea 13. Mama mereu incerca sa-l dezobijnuiasca pe tata de droguri si alchool dar nu a reusit...in schimb pe noi mereu ne apara de el si ne ajuta.

Cand Zack a venit cu iubita lui, Amy la noi sa anunte ca se vor casatorii, tata era drogat si chiar daca nu era sub influenta drogurilor nu acceptase ca la 19 ani sa plece de acasa. Toti incercau sa ii explice tatalui meu si totodata tatal a inca doi copii, ca fiul lui s-a indragostit si sa ii permita fratelui meu sa se casatoreasca cu Amy. Dar nu s-a intamplat asa cum toti ne asteptam! Pana la urma sa lasat cu sange si o viata pierduta...

Tata era tare nervos iar drogurile si-au facut efectul. Cand Amy a inceput sa vorbeasca, tata s-a enervat mult mai tare, reactionand ca un adevarat criminal scotand dintr-un sertar un cutit, apoi, a atacat-o pe Amy si in mai putin de 5 secunde saraca fata a picat la pamant neinsufletita... vazand ce s-a intamplat am ramas socata iar sora mea, Lisa ma strans de gura sa nu urlu. Saracu Zack.....nimeni nu merita o asemenea soarta...nici nu pot sa stiu la ce se gandea si ce ii treceaau prin minte atunci, dar cand a vazut-o pe femeia vietii lui ca era omorata de catre propriul tata...sa spart pe bucatele mici. ..Mama urla si plangea iar Zack sa prabusit langa Amy. A mai sarutat-o pentru ultima data si apoi cu ochii plini de furie si cu o inima spulberata a luat cutitul din pieptul lui Amy si a vrut sa il atace pe tata dar eu sora mea si mama lam oprit...nici una dintre noi nu vroia ca fratele meu sa fie un criminal...Daca tata ajungea la puscarie era mai bine ...macar scapam de el...dar acum imi pare mai rau ca nu lam lasat atunci pe Zack sa infiga cutitu in inima tatalui meu!

ScarsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum