35. (EELVIIMANE)

450 33 3
                                    

Eelmises osas:

,,jaa?"
,,tule alla."
,,miks? Mul pole tuju."
,,tule paaaallluuuunnnn."
,,no okei."
Matthias läks ees alla ning siis läksin mina.
Alla jõudes olid kõik........

Järg:
.....hästi tihedalt koos ning kui nad mind nägid tulid nad ees. Kõige keskel oli Marcus kes tuli minu juurde ning võttis mu kättest:
,,Ellu meie kohtumine oli juhuslik. Kuid sa hakkasid mulle sellest hetkest peale meeldima. Sina oled see kelle pärast ma pole ennast ära tapnud. Niiet kas sa hakkaksid minu tüdrukuks?"
Mu silmad olid vett täis ja ma jooksin Marcust kallistama ning sosistasin talle kõrva:
,,jah."
Ta suudles mind ning pani mulle kaela kaelakee mis oli karbis mille ta võttis taskust. Seal oli süda mille äärtes olid pärlid. See oli nii ilus.
Üle jäänud õhtu me chillisime lihtsalt teistega ringi. Suht midagi erilist ei juhtunud. Marcus jäi meile ööseks ja loomulikult magab minu kõrval.

Kõndisin pimedal tänaval. Üheski aknas ei põlenud enam tuled. Kõik oli vaikne ja rahulik. Kõin magasud juba. No arusaadav ka. Kes ikka kell 3 öösel üleval on peale minu? Või siiski? Üks ainus auto sõitis minupoole. Jõudes mulle lähemale auto aeglustus. Aken keriti alla ning mulle vaatas vastu mu isa.
,,mis sina siin teed?"
,,ee koju lähen."
,,no tule ma viin su siis koju. Ma lähen ise ka tagasu koju."
,,kus sa käisid ültse?"
Küsisin samal ajal autosse istudes. Kui ma maha istusin ja turvavöö kinnitasin pani isa autouksed lukku ning otsis midagi oma jalgade juurest. Ta ilmselt leidid midagi ja ütle:
,,seda käisin ostmas."
Tõstis ta välja kirve.
,,milleks? Meil ei ole ju puid vaja kodus."
,,selleks et sind ja su ema tappa."
Ütles ta irvitades ning tõstis oma käed kirvega ja......

Tõusin taaskord hingeldades püsti. Marcus oli ka ülesse ärganud. Ilmslet mu sahmimise ja rääkimise peale.
,,kõik on hästi."
Võttis ta mu ümbert kinni ning sueus väikese musi mulle põsele.
,,ei ole. Need unenäod piinavad mind."
,,kallis kõik saab kord. Proovi uuesti uinuda. Ma ei jää enne magama kui sa magad."
Lükkas ta mind pikkali ja pani tekki peale. Ise ronis ka tekki alla ning võtti mu ümbert kinni.

Heiki hei!! Nagu te ilmselt juba aru saite on see eelviimane osa. Loodan et meeldib ja pole väga pahased et sellel niivähe osasid tuleb. Mul oli alguses planis sajandas os viimaseks teha aga siiski otsustasin ümber.

armid jäävadOnde histórias criam vida. Descubra agora