1.BÖLÜM : DÖNÜŞ :

24 2 0
                                    

Multimedya: Deniz Aktaş

               
               1.BÖLÜM : Dönüş :

"En derin yaralarla başlar en derin gülücükler. En yüksek uçurumlardan düşerken öğrenirsin uçmayı. En derin denizlerde boğula boğula becerirsin tek bir nefesle yaşamayı."
                          "Friedrich Nietzsche" 

Kapısından içeri girdiği klinikte elinde tuttuğu biletle hızla yürüyerek asansöre bindi deniz.Beşinci kata basıp beklemeye başladı.Gergindi deniz hem de uzun zaman sonra çok fazla gergindi verdiği kararın doğru mu yoksa yanlış mı olduğunu bilmediği için gergindi.

Beşinci kata geldiğinde yine aynı hızla asansörden indiği gibi uzun koridori arşınlayıp sürekli geldiği psikoloğunun odasına doğru ilerdi.
Odanın kapısına ulaştığında kapıyı tıklatıp bekledi deniz duyduğu gel sesinden sonra içeri girmeden önce derin bir nefes aldı.Kapıyı açıp içeri girdiğinde 35 yada 40 yaşlarında olduğunu tahmin ettiği psikoloğu siyah deri koltuğunda oturmuş elinde hastalarından birinin dosyasını inceliyordu.

Alex Atkins deniz'in altı seneden fazladır psikoluğuydu ve şuan karşısında deniz'i görmek fazlasıyla şaşırmıştı çünkü bu hafta herhangi bir seansları yoktu.

"Hoş geldin Deniz "

Oturduğu deri koltuğundan kalkan ve bu arada konuşan psikoloğunun ne kadar şaşırdığını  sesinden anlayan deniz cevap olarak sadece kafa sallamakla yetindi şaşırmasını anlayabiliyordu çünkü şimdiye kadar seansları dışında buraya gelmezdi.
Psikoloğunun masasısın karşısındaki koltuklardan birini geçip oturdu bu sırada psikoloğu Alex'de karşısında oturmuştu.

"Bir problem mi var deniz"

"Hayır..Yani aslında birşey var.." sustu deniz daha fazla ne söyleyeceğini bilemiyordu sadece elindeki bileti uzattı alex'e.

Deniz kendisine doğru uzattığı kağıdı alan Alex katlanmış olan kağıdı açtığında bunun bir bilet olduğunu anladı kısa bir süre deniz'e  bakıp tekrar bilete yöneldi bakışları bu sefer daha dikkatli incelemeye başladığında bilet gidiş biletiydi Alex'i daha çok şaşırtan ise bu biletin türkiyeye ve iki saat sonra alınmış olmasıydı.

"Bu bilet nedir deniz " Doktor Alex'in yumuşak ve bir o kadar da şaşkın konuşmasıyla deniz derin bir nefes aldı.

"Bu bilet benim bay Alex "

Şaşkınlıktan kaşları havalanan Alex bir süre konuşmadan bekledi şaşkındı çünkü senelerdir deniz'i türkiyeye gitmesi için uğraşıyordu ve senelerdir gitmemek için direten kızın şimdi neden aniden gitmek istediğini anlayamamıştı.

"Senin... Türkiyeye gidiyorsun yani , nedenini sorabilir miyim? Senelerdir gitmek istemiyordun şimdi ne oldu da aniden gitmek istiyorsun"

"Bilmiyorum garip bir şekilde Türkiyeye gitmem gerekiyormuş gibi hissediyorum sanki birşey beni oraya çekiyormuş gibi hissediyorum"

Sustu deniz daha fazla konuşamadı aslında bu hissi son bir senedir vardı ama deniz görmezden gelmeye çalışıyordu bu yüzden psikoluğuna bile anlatmamıştı öyle birşeyi biliyordu anlattasaydı her zaman ki gibi Türkiyeye dönmem gerektiğini söylerdi.

Türkiyeye dönmek istemiyordu deniz orda hiç iyi şeyler yaşamamıştı ve geri dönmek istemiyordu taki son bir haftadır gördüğü rüyaya kadar her gece görüğü rüya onun gelmesi gerektiğini söylüyordu.

"Pekala bu çok iyi dönmek istemene çok sevindim ama gözlerinden anladığım kadarıyla söylemek isteyipte söyleyemediğin şeyler var"

Konuşmasını bitiren Alex, deniz'in konuşması için bir süre bekledi.Deniz konuşmak için herhangi bir girişimde bulunmayınca oturduğu koltuktan kalkıp masasının önünde bulunan koltuklardan denizin tam karşısına geçip oturdu.

KAHRAMANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin