αγάπη? ερωτας?

0 1 0
                                    

Οπως ολοι οι έφηβοι ερωτεύτηκα δεν ηταν κακο οχι δεν ηταν μεχρι που πονεσα μεχρι που έσπασα και αλλαξα δεν είμαι πια εγω εύχομαι αγαπητε αναγνώστη τα λογια μου να σου είναι άγνωστα και να μην ένιωσες ετσι και ουτε να νιώσεις ποτε ετσι.

Και παλι στο θεμα μας ερωτεύτηκα καποιον που με εκανε να χαμογελάω και ας μας χώριζε η πουτανα με το ονομα απόσταση μιλουσαμε με ερωτεύτηκε είπε τον ερωτεύτηκα ειπα τον ειδα και ενιωσα οπως δεν ένιωσα ποτε 1ος ερωτας λενε ηταν ο 1ος που με εκανε με ενα  χαδι του να ανατριχιαζω οπως οι ερωτευμένες σε αλλες ιστιριες στο wattpad.

Μεχρι που αντίκρισα την αλήθεια και καταλαβα πως δεν ζω σε μια ιστορία στο wattpad και τελικα μετα απο 4 μηνες απο χιλιάδες θυσίες με χωρησε με πλυγωσε και ναι τέτοιοι έρωτες μονο στο wattpad δεν ειπαρχουν στα αλήθεια και ναι ζουσα σε ενα ψεμα αλλα το κακο δεν είναι οτι ερωτεύτηκα αλλα οτι τον θελω ακομα ξερω λενε δεν γίνεται να αγαπάς στα 16 αλλα οπως είπε και ο Solmeister "μην σταματήσεις ποτε να αγαπάς οπως αγαπούσες στα 16" .

Ο έρωτας κρατάει 4 μήνες απο εκει και υστέρα ειναι αγάπη, δεν θελω να το παραδεχτώ αλλα και παλι περασαν οι 4 μηνες ...

Η αγάπη ποναει λενε αλλα καλυτερα απλα να τι λες χωρις να το νιώθεις θα τι προτιμούσα. Και ποια ηταν η επίπτωση ?

Να μην πιστευω στον ερωτα και ναι εχει δικιο ο MATRIX "δεν ειπαρχουν ερωτες με την 1η ματια μωρο μου χάθηκες εμπρός μου ολα ηραν θεμα χρονου[...]"

Τα τραγούδια μας τα ακουω ακομα και ας μην το θελω στο μπαρακι που συχνάζω σε εκεινο που μου χάρισε την ευτυχία απλόχερα στην δουλειά μου παντού οσο και αν ποναω.

Οταν ακουσα 1η φορα απο κοντα την φωνη του αλλαξε ο χτύπος της καρδιάς μου, οταν ξαπλωνα στο στήθος του και ακουγα την καρδιά του ειχαμε τον ιδιο ρυθμο με αγκαλιαζε και χανομουν σε ενα μερος  καλυτερο και απο τον παράδεισο .

Αλλά κατάλαβα πως αυτα τα μέρη δεν είναι για ανθρώπους σαν εμένα θυμάμαι δεν έπεσα στο έδαφος αλλά κατέβηκα κατευθηαν στην κόλαση ειρωνεία ε?

Ο άνθρωπος που σου χαρησε το πιο λαμπρό χαμογελο να στο παρει πισω και να σου χαρίσει δάκρυα "διαμαντένια δάκρυα".

"Μα ότι κ να κενε είσαι διαμάντι αφού σε ταυτησα με το διαμαντένιο δάκρυ μου" Stk

Αγάπη? Ερωτας? #NOT

Τα link των τραγουδιών που ανέφερα:
https://youtu.be/7synIC_7zZI
https://youtu.be/3Q_YOd77THw
https://youtu.be/FRSkc84EOxc

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

εγω Where stories live. Discover now