Kapitel 8

1.2K 29 3
                                    


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

MARKUS P.o.V

Jag vaknade upp och tittade mig runt. En väldigt svag glödlampa lös svagt på taket. Jag kunde höra barn som snyftade,grät, bad eller grät högt. Jag kände något som rörde mig vid handen.

Jag ryckte till och kröp till ett hörn, men krockade med en annan figur.

- Vad fan gör du, pervo?! fräste en tjej röst.

Jag tittade upp på flickans ansikte och min ögon mötte ett par arga vackra safir gröna ögon. Jag bara stirrade in i hennes ögon av hypnos.

- Hallå? Sluta glo!

Jag ruskade på huvudet och sträckte fram min hand. Hon tog emot den och sa sitt namn.

- Jag heter Sapphire, Du då..vad heter du?

Jag gjorde tecken som betydde '' Jag kan inte prata "

- Varför?

Så jag hade inget val utan visade min tunga och gjorde tecken. Jag låtsades att min hand var en kniv och att den skar genom min tunga.

- Shiiiit..var de dom som gjorde det.

Jag nickade.

- Vilka jävla svin.

Och jag hummade.

- Visste du att alla barn här har blivit av med nåt. Typ som henne. Hon pekade på en flicka som satt i ett hörn med knäna under hakan och vaggade.

- Hon blev av med sitt öra och det var inte det värsta. Dom satte tejp för hennes mun medans hon var tvungen att äta upp örat!

Jag hållde mig om magen vilket betydde " jag mår illa av det ''

- Och hon. Sapphire pekade på en kille som låg utslagen på golvet.

- Han blev av med båda långfingrarna bara för att han hade pekat långfinger mot en man.

Jag pekade på henne vilket betydde " Vad blev du av med då? ''

- Haha. Du kommer inte tro dina ögon, men de slet faktist av mitt hår på mitt bakhuvud.

Hon vände sig om och jag såg att det dom hade slitit av huden av henne. Och det var torkat blod kvar.

- Jag vet inte hur länge jag har suttit här, men jag tror kanske 1 halv månad eller nåt sa hon och log och vände sig mot mig igen.

Plötsligt öppnades dörren och en man med lite lösa byxor gick in och låste dörren efter sig. Han tittade runt på alla oss och spottade på en flicka.

Han vände sig kvickt och slängde den närmaste tjejen på golvet oc

Några tjejer kröp fram till henne och satte på hennes tröja. En person hållde i henne så att hon inte skulle falla och den andra satte på henne tröjan.

Jag tittade på Sapphire som hade rödsprängda ögon medans tårar forsade ner.

Jag kramade om henne och hon började hulka.

- H..han ....v..åld..tog... m.in ..s..ys..ter!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inte det jag trodde...|Bok1|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin